Die plan in kort was:
1. Ry vanaf Nelspruit, Mpumalanga antikloksgewys om Lesotho en terug.
2. Bly sover moontlik van teer af. (moeiliker as wat ek gedink het sonder GPS)
3. Enigste plekke wat ek regtig vooraf op besluit het om te sien was Lundin'spas, Naudesnek, Sanipas.
4. Wees versigtig! Op my eie in afgelee plekke op 'n bike wat ek nie ken nie....
5. Geen GPS nie! Net kaartboek en iPhone as ek regtig vashaak.....
6. Pak baie lig, net nodigste saamry. Turns out, die nodigste moes darem 'n paar tools en dinge insluit..... :-[ :-[
Ek wou graag die week voor die trip 'n paar kort trippies in die Laeveld doen om net bike te leer ken voor ek die langpad vat. Ongelukkig het dinge nie so uitgewerk nie en die courier laat weet daar is 'n probleem...... Die bike sal eers Vrydag in Nelspruit wees en ek wil Saterdag vertrek. Ek het beplan om baie lig te travel met net tankbag wat saam met bike kom en klein rugsakkie. 13 liter petrol is ook nie juis ideaal vir 'n toer nie so ek bestel 'n 5 liter fuel cell om so ietsie vir gemoedsrus saam te ry....
Met die bike oppad Nelspruit toe laat weet dealer dat die tankbag nog by vorige eienaar is en eers oor twee weke aangestuur word :dousing: Ek moet vinnig plan maak en met uitstekende diens van Amanda by Dustriders, bestel ek 'n Enduristan 51L sak. Sak sal ook Vrydag in Nelspruit wees en dit lyk of my planne mooi gaan werk.
Na groot afwagting kom die bike Vrydag in Nelspruit aan met courier. Geen nommerplaat, geen lisensieskyf, geen afskrif van NATIS en geen tydelike permit. Eastview Motorrad help met permit en ek vat die bike vir 'n laatmiddag trippie na Kaapsehoop en Noordkaap. By die huis aangekom blip ek die bike so paar keer voor ek by die garage intrek. Bike klink of hy moerse backfire gee en throttle body pop uit silinder..... 'n Teken van dinge wat kom??
Ek kry nie die clamp terug nie en 'n vriend help my met 'n cabletie.... ;D
Ek begin so bietjie benoud raak en besluit om eers die naweek die bike beter te leer ken en te wag vir die Enduristan sak wat deur poskantoor misplaas is erens in Nelspruit... :dousing:
Gaan ry saam met pelle ' paar draaie anderkant Barberton.