Ek mik Oranjerivier se kant toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Dorsland

Bachelor Dog
Reaction score
4,518
Bike
Honda CRF 300L
Aan. Af. Aan. Af. Aan. Af.

Weskus. Suidwes, Oranjerivier, Namakwaland. Loeriesfontein. Vosburg. Prieska. Verneukpan. Oos-Vrystaat. Royal Natal Park. Pofadder. Williston.

So het ek my kaart en BaseCamp al uitgeslyt soos ek sien hoe kan ek die verste lekkerste ry.  My aanvanklike plan was om Namakwaland deur te ry.  Soos die dinge maar elke slag gebeur, waar ek so amper 10 dae kon wegkom, krimp dit na 4 dae.  Ek moet voorberei vir my Angola besoek wat nou onverwags vroeër verskuif is. Ek besluit toe om my Namakwaland rit af te stel. 

Naderhand sê my vrou, klim net op die fiets en gaan bietjie weg.  Dalk is dit omdat ek, um, effe kort van draad is.  :)

Gisteraand voltooi ek darem my Angola voorbereidings en vou ek weer my Tracks4Africa kaart oop.  My 4 dae kan ek dalk na 6 toe rek.  :biggrin:

Oranjerivier lê noord.  Ek mik min of meer in daai rigting.

Opsaal kêrels!  :biggrin:

So lyk dit as daar onverwags gepak moet word.

Attachments

• IMG_6349.jpg
    IMG_6349.jpg
    349.3 KB
En toe vind ek uit my AT se lisensie het 31 Mei 2021 verval.  >:D O0

My vrou is nou oppad dorp toe om dit te gaan hernu.  Ek het 'n yster vir 'n vrou, waaragtig.

:ricky:

I need to get my butt into gear and go pack if I want to leave tomorrow morning.  My route is easy:  head north  :lol8:

Start op laat ons saamry Johan!  :ricky:

:sip:

Lieflike grondpaaie in die Loeriesfontein area :thumleft: :thumleft:

Dorsland said:
<KNIP>

Naderhand sê my vrou, klim net op die fiets en gaan bietjie weg.  Dalk is dit omdat ek, um, effe kort van draad is:)

<KNIP>

Jy kan mos nie kort van draad wees nie... die geel masjien sit nie meer in jou dam vas nie  :pot:  :peepwall:

Dalk is dit omdat ek, um, effe kort van draad is.  :)

Verstommend hoe bike ry n kuur vir knorrigheid is, weird ne?!! ;) :peepwall: :lol8:

Ek is op hierdie stadium al net so angstig soos jou vrou om jou op die trip te kry.  :peepwall:
Geniet dit en neem klomp fotos

So wegbreek en kop skoon maak trippie is altyd 'n wenner. My vrou jaag my ook so elke paar maande weg en sê ek moet op 'n bike trip gaan om net weer "mens" te word  :pot:

Geniet jou trip en veilig ry en ons kan nie wag om jou RR en foto's te sien nie.

Black_Hawk said:
So wegbreek en kop skoon maak trippie is altyd 'n wenner. My vrou jaag my ook so elke paar maande weg en sê ek moet op 'n bike trip gaan om net weer "mens" te word  :pot:

Geniet jou trip en veilig ry en ons kan nie wag om jou RR en foto's te sien nie.
Sommige manne gebruik acting skills om so weggejaag te word om verbruikers vriendelik te loop raak!!! ;) :peepwall: :lol8:

Ek waardeer al julle belangstelling kêrels, hoop ek kan aan julle verwagtinge voldoen.  8). My foon is oorgehaal om baie panorama kiekies te neem.  Dis WYD daarbuite.  :biggrin:

ENJOY jou lucky bliksem!!!!!!!! :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: