Bob en Legadema se laaste stuk in die Akker het so gebeur:
Die water het al hoer begin raak, en het die water my uit die harde gedeelte van die strand uit gestoot na die duine . Ek moes egter oor n DIEP 4x4 spoor gaan en die sagte sand het my spoed gebreek, en het so n ligte “afkom” (van die bike af) gehad. n Paar oomblikke later het Weskus verby gekom, (sy gesig vol stres en sweet) en so 100meter verder gestop om my te help. Ek het egter die bike opgetel gekry (Het nog so 4 liter petrol in die jerry kanne gehad) en in die 4x4 spoor geklim om momentum te kry…Ek was weer op spoed. By Weskus gekom wys hy, hy is olraait, ek moet Gooi ! Teen daai tyd was die mis baie dik gewees, en sig was so 30meter ver. Ek kon ook nie sit en ry om in my tru spieel te sien of hy kom nie, en het geweet ek en Legadema (KTM 990) moet nou alles gee…Soos Metaljockey se report se:
IF YOU GET STUCK HERE , YOU WILL GET **** HERE
Die laaste wat ek kon onthou het die GPS gesê dis nog 16,8km om uit die akker te kom. Weet nie hoe hoog my spoed was nie, maar die revs het so tussen 7,500 en 9,000 geloop. Die gears was 2de en 3de. Ek moes reg teen die duin ry, en in hierdie gedeelte is die reg af breek van die duin seker maklik tussen n meter en twee meter hoog en die sand baie, baie sag. Die baie bekende klip het ook nog voorgelê, en toe ek dit nader was die water te hoog om, om te ry. Ek moes spoed verminder sodat die water kon terug trek, maar te min spoed het net een ding beteken in dik sand...jy fok neer. Maar ek is deur met baie genade. Ek was FUCKTUP gestress, maar geweet. Los ek nou, is ek in my moer. Wat soos n ewigheid gevoel het, het ek skielik besef ek is UIT !!! . Het reg op die naaste duin af gejaag tot waar geen momentum meer was nie...en die Here gedank ek is deur. Dis was egter maar die begin van my doodsakker gebede, want ek wag..., en ek wag... en ek wag...maar Weskus kom nie uit nie.
Besluit toe om die nag met laagwater terug te ry en Dewald te gaan soek...Besluit toe weer dis n kak besluit...Weet regtig nie wat om te doen nie. Besluit toe om te stap...Besluit toe dis nou eers n kak idee.
Besluit toe om die volgende more met laagwater te ry, en die doen ek toe. Die res is geskiedenis, maar my gebede van dankbaarheid was groot toe ek my maat kry, en die ander twee wat by hom was.
Die foto is waar ek Weskus die laaste keer gesien het...Jy kan sien die water is besig om ons vas te begin druk teen die duine