Ek dink nie da was veel kans vir rook op die trip nie!! :biggrin:CJ said:Wat was Oom Bob se sigaret verbruik per km.?
Ek dink nie da was veel kans vir rook op die trip nie!! :biggrin:CJ said:Wat was Oom Bob se sigaret verbruik per km.?
As Bobsie op spoed is loop hy soos die vaal hel, ek dink hyt nogal baie tyd gehad om n dampie te slaan terwyl hy wag vir die res van die span . :mwink:chrisL said:Ek dink nie da was veel kans vir rook op die trip nie!! :biggrin:CJ said:Wat was Oom Bob se sigaret verbruik per km.?
Too much power?popipants said:If I remember correctly, there was recall on those 800 sprockets.
Lots of them broke the bolts
Verseker minder as Dewald se wyn misbruik per km !CJ said:Wat was Oom Bob se sigaret verbruik per km.?
:laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: daai sal ek met oorgawe glo!!!Legadema said:Verseker minder as Dewald se wyn misbruik per km !CJ said:Wat was Oom Bob se sigaret verbruik per km.?
Ja soos Dewald altyd se, n goeie wynmaker proe gereeld aan sy wyn en lyk my sommer baie gereeld, maar ekt nog nie gesien dat Bob met tabak boer nie.... eepwall: ot:Rickus said::laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: daai sal ek met oorgawe glo!!!Legadema said:Verseker minder as Dewald se wyn misbruik per km !CJ said:Wat was Oom Bob se sigaret verbruik per km.?
Enter your email address to join: