Bie
Race Dog
Die RR het so lekker gelees, julle sal weer moet gaan.
Hoe lekker lag ek nou, jissie maar daai man het regtig sy vrou verlang as hy nou-nog eers nie sy fiets kom haal het nie..welkom terug oom Nico..gewonder wanneer loer jy in..ek's doenig met 'n DVD van al die video-clips!!AGTEROS said:Het nou eers teruggekom van Kaokoland.Die Kamakazi-Bikers se ek is n proffesionele vakansie houer.Nou ja as jy kan kan jy.'n Man moet maar die tyd gebruik want dit raak min op my ouderdom.
Dit was n onvergeetlike ervaring om saam met die manne dit te kon doen.Dankie vir alle hulp en spitsvondige oomblikke.Sonder julle hulp sou dit maar getere het.
Draadkar hier staan n geel fiets wat baas soek met trailer.Miskien kan ons hom opveil op die forum om die rekoverykoste te dek.Dankie vir al jou hulp ouseun.
Dit was nou n lekker lees na so n ervaring.Weer 'n klomp herinneringe teruggebring.
Sal ons dalk die DVD by julle kan koop??weskus said:Hoe lekker lag ek nou, jissie maar daai man het regtig sy vrou verlang as hy nou-nog eers nie sy fiets kom haal het nie..welkom terug oom Nico..gewonder wanneer loer jy in..ek's doenig met 'n DVD van al die video-clips!!AGTEROS said:Het nou eers teruggekom van Kaokoland.Die Kamakazi-Bikers se ek is n proffesionele vakansie houer.Nou ja as jy kan kan jy.'n Man moet maar die tyd gebruik want dit raak min op my ouderdom.
Dit was n onvergeetlike ervaring om saam met die manne dit te kon doen.Dankie vir alle hulp en spitsvondige oomblikke.Sonder julle hulp sou dit maar getere het.
Draadkar hier staan n geel fiets wat baas soek met trailer.Miskien kan ons hom opveil op die forum om die rekoverykoste te dek.Dankie vir al jou hulp ouseun.
Dit was nou n lekker lees na so n ervaring.Weer 'n klomp herinneringe teruggebring.
Ai, ai, hoe skaam kry ek nou, ek't eintlik nie sover gedink aan die dames ook nie eepwall:... toema Rynet, jy en Firecoast gee mos nie om nie?! Of hoe bokkie?? :laughing4:Rynet said:Nee manne ek moet ne se^ wat 'n great RR ! :thumleft: :thumleft: Stunning , beautiful fotos :drif: , die text is flippen goed geskryf en baie snaaks en mens kan net voel hoe julle dit geniet het. Die karakters is uniek en so goed beskryf mens kan dit sommer sien , soos daai lang man wat so dans op sy klein fietsie met sy lang bene :imaposer: . Ek sien 'n movie kom :biggrin:
Ps En op 'n persoonlike vlak het ek natuurlik die fotos van die mans baie geniet , veral die onderbroek shots hehe > :biggrin:
weskus said:Ai, ai, hoe skaam kry ek nou, ek't eintlik nie sover gedink aan die dames ook nie eepwall:... toema Rynet, jy en Firecoast gee mos nie om nie?! Of hoe bokkie?? :laughing4:Rynet said:Nee manne ek moet ne se^ wat 'n great RR ! :thumleft: :thumleft: Stunning , beautiful fotos :drif: , die text is flippen goed geskryf en baie snaaks en mens kan net voel hoe julle dit geniet het. Die karakters is uniek en so goed beskryf mens kan dit sommer sien , soos daai lang man wat so dans op sy klein fietsie met sy lang bene :imaposer: . Ek sien 'n movie kom :biggrin:
Ps En op 'n persoonlike vlak het ek natuurlik die fotos van die mans baie geniet , veral die onderbroek shots hehe > :biggrin:
Kameelkop said:Thanks julle. Was regtig 'n mamoerse report. Smaak my 'n man sal nou DRC moet deur ry om die report te beter! >
Rynet said:weskus said:Ai, ai, hoe skaam kry ek nou, ek't eintlik nie sover gedink aan die dames ook nie eepwall:... toema Rynet, jy en Firecoast gee mos nie om nie?! Of hoe bokkie?? :laughing4:Rynet said:Nee manne ek moet ne se^ wat 'n great RR ! :thumleft: :thumleft: Stunning , beautiful fotos :drif: , die text is flippen goed geskryf en baie snaaks en mens kan net voel hoe julle dit geniet het. Die karakters is uniek en so goed beskryf mens kan dit sommer sien , soos daai lang man wat so dans op sy klein fietsie met sy lang bene :imaposer: . Ek sien 'n movie kom :biggrin:
Hehe nee ons gee beslis nie om , inteendeel dit het ons dag gemaak :biggrin: :biggrin:
Enter your email address to join: