Angola,2011-Wilde weste op sy beste!Fluit-fluit, storie is uit!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Oom Foe-rie said:
Jippiieeeeeeeeeeeeeeeeeee ............................ daar kom die prentjies ....................  :thumleft: :thumleft:
Jirre julle ou'jmense kan darem moan...die fliek is veronderstel om te wys omie..

ek het net gaan inlog op Photnucket op n ander tab in firefox, nou wys die fliek weer :ricky: :ricky:

Woohoo!!

CJ said:
Pics loop weer mooi. :thumleft:

Heavy stuff manne. Respect :3some:

Het jy nie werk nie,vrugte klaar gery ????  :mwink:

SGB said:
Ja nee kyk, daai is nogal 'n challenge...  Ek het self al so 'n ligte benoudheid beleef in daai gang, maar julle weet hoe om dit in die oortreffende trap te doen.....  Ek geniet die verhaal met heimwee....

IMGP0624.jpg
Maat, jou foto beskryf dit heelwat beter, op 'n stadium het daar 3 spore agter my gelê, die fiets en my boots op die pegs..die KTM se "ground clearance" sou help op die 800..

Kan almal nou fotos sien? want ekself sien ook nie nou meer die fotos nie...

weskus said:
Kan almal nou fotos sien? want ekself sien ook nie nou meer die fotos nie...

Kan hulle weer sien. Probeer 'n shift-refresh

Julle ouens het n paar moere en skroewe los!

(Veral op daai 800 se sprocket  :mwink:)

Dooie doner!!!!!!!Wat 'n trip.Dit moes 'n moerse belewenis gewees het!Hierdie RR is net so befok soos wat DirtyHarry s'n was :thumleft:

....2hr die nag hoor ek 'n dik stem, manne, manne..kom ons skuif bietjie hierdie fietse.. dis Nico, nou's ek regtig al gatvol, maar ons vat maar weer die straps en skuif..die see belowe ons nou mooi, ek't klaar vrede gemaak dat hy ons goed gaan vat vannag, ten minste het ek nou stap-maats bygekry..die volgende ogg..
IMG_0300.jpg

IMG_0299.jpg

100_2322.jpg

Ek sal moet kies wat los ek en wat vat ek saam..
IMG_0287.jpg

My maat maak kos, ek't julle mos vertel hy nogal erg oor dit nê :laughing4:
IMG_0489.jpg

Ek kry maar weer bietjie die tyd om..
IMG_0445.jpg

IMG_0435.jpg

Dis veronderstel om so rondom 11hr laagwater te wees, ek bel weer vir Zé, hy sê ek moet kalm bly, hy wag vir sy bakkie dan kom hy, nou start die 400 ook nie meer nie, ons mechanic, nuwe plug, siliconspray die nat goedjies, jump toe die battery begin kerm, die bok-ooi het nuwe battery in, ons charge alles vandaar..
IMG_0466.jpg

Ons wag in spanning vir laagwater...maar wag, ek sien 'n bike, my fok dis Bob, hy's f@kken vêr maar die headlight protector gee hom weg, dankie bliksem, hy't dit gemaak en sy bike loop..Hy kom val letterlik op 'n akrobatiese manier, vlieg op sit die bike af en met handjies voor die mond dank daai man die liewe vader, nou's dit die 2de keer wat ek 'n traan in my maat se oë sien(ander was mos toe die wyn opgeraak het).. Ons is verlig, en besluit ek gaan saam met hom uitry met Nico se 1200..
Ek dring daarop aan dat ons hom ligmaak, my senuwees is op, as die sand soos gister is het ek seker nou k@k, ek vat voor en ruk daai piesangbrood se oor oop, hy maak 'n paar gangsdansies en trek reguit, goeie fok die sand is kliphard teenoor gister en ek dink daaraan om 'n 1200 aan te skaf.. :peepwall: (hy mos nie sprocket nie :deal:) Ek geniet dit moerse...
IMG_0312.jpg

IMG_0310.jpg

My vrind Bob moet my later bedaar soos ek sportsmaak oor die spoel-kruintjies, 17km later is ons buite, is dit nou al??
IMG_0311.jpg

Ons vaar Tombua binne deur die duine, Bob maak 'n handstaan ek gluur my verbaas aan asof ek nou gery het, die sandpaadjies kruis die duine en ons speel, ek hou vakansie..
Nou ry ons na polisiestasie en na gesukkel met verduidelik escourt hulle ons na al 3 Zé se huise, geen teken van hom, ons gooi petrol en ry per ongeluk by 'n kroeg verby, mense daai bier is so lekker ek sal hom uit 'n Himba vrou se naeltjie uit ook drink, ons skiet 'n klomp plat en vat die pad Flamingo toe...intussen het ek 'n maat op Vredendal gebel wat ook vir Zévoorgestel het vir recovery maar sê ons moet na Flamingo (wat die plan van dag 1 af was) gaan en recovery daar reël. Ons bel ons tjommas op die duin en sê hulle moet rustig wees, ons sal met laagwater daardie nag kom recover..
Intussen hoor ek daai Abri klong het nog voor ek 2de gehaak het met die wegtrek al my sak geplunder vir nog kos en alles opgevreet wat hy in die hande kon kry.. :laughing4:
Ons gooi kole na Flamingo, dis lekker om teer te ry, en ek haat dit gewoonlik..

Dis hoe dit langs Abri gelyk het...
IMG_0472.jpg

En as hy klaar is (net soos 'n kjênd wat tiet gevat het) slaap hy...
IMG_0297.jpg

Intussen gesels ek en Bob en hy vertel dat hy dit net gemaak het en hier teen die duin geslaap het, die volgende ogg het hy net sy skoene, drinkwater passpoort en geld gevat en terug gery om ons te soek..
IMG_3022.jpg

IMG_3024.jpg

IMG_3029.jpg

Hy het die op sy tent geskryf, as ons die manne vannag kom haal sal ons sy goed ook optel..
IMG_3030.jpg

Met die begin van die trip wou ek so graag 'n foto van die bok-ooi by die wrakke neem, nou's dit maar van die piesangbrood en myself..
IMG_3032.jpg

Die pad in na Flamingo lodge was weer lekker sleg, na ons gou water afgeslaan het(van al die N'gola) ry Bob bo-oor homself..
IMG_0321.jpg

IMG_0323.jpg

Ons begin die lodge in die verte sien..
IMG_0322.jpg

Ons gesels met Raymond Sakko, die eienaar Rico Sakko se seun, hy run die show daar, waar hy besig is om 2 voertuie te pak vir die recovery.. Sy prys is US$400 per voertuig per dag en hy gaan met min 2 voertuie in, of jy nou 150km vêr is of 35 soos ons geval, die risiko is te groot om 'n kar te verloor, hy pak kos en drank as ons moet oorbly, ek dink hy't hom misgus met manne wat 6 dae lank niks bier gedrink het nie. Ons stem in (want hoe dan nou anders) en ek bel die manne op die duin en sê hulle moet alles regkry, ons sal middernag daar wees, want dit moet glo soos 'n Formule 1 pit-span gaan sê Raymond as ons daar kom.. Ek is kaalvoet en my voete brand soos vuur van 2 dae bike boots wat nat en vol sand is, as jy dom is moet jy k@k sê hulle, ek en Bob eet iets en pak die N'gola's in, nou wil ek nie meer my Bok-ooi in die akker los nie, ek soek my goed..
Oppad in breek die een Cruiser wat die wa sleep se wheelnuts af, ons hak die trailer by ons, nou's dit ok om 1 voertuig in te gaan, ons is verleë en sê niks, die Cruiser trek plek-plek swaar maar ons loop, dis toemis maar ons sien flikker 'n lig 10km voor ons by die manne aankom, hulle is verjeug om die minste te sê, by die manne aangekom laai ons daai bikes pisgou, ek dink dit was onder 8min, alle kit in die Cruiser en ons gooi. Ons 4 man sit agter in die Cruiser, 'n Oostenrykse joernalis (google Alfred Wehdinger photostream) is voorin om die hele petalje te verfilm en fotos te neem, ons donner nie baie met hom nie..
Oppad uit breek die trailer se disselboom af en die towbar skuer uit die Cruiser se agterbumper, ag nee o f@k, ons los die afêre net daar, hy sal môre weer 'n bakkie stuur om dié te kom haal, almal is nou veilig..
IMG_3037.jpg

IMG_3036.jpg

Nou kan ons lekker vakansie hou...  

800 USD vir backup in Angola!  :deal:

(Seker darem goedkoper as n backup voertuig vir die hele trip al die pad van Slaapstad af en terug!)

Lekker trippie.

Die moeilikheid is wat dit lekker maak wanneer jy die storie weer later by die kaggelvuur oorvertel.  :biggrin:

Jy vergeet die maklike stukke gou gou!