Capie and Gautie ride together in South Cape

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Uiltjie

Race Dog
Joined
Jan 10, 2007
Messages
2,643
Reaction score
25
Location
Caledon
Bike
AJS (all models)
What a priviledge we have to share the same interests.  I met with KatieMe from Gauteng, who is on holiday in Glentana.  We rode together the famous 7 passes road from George to Knysna.  What a nice ride, with great company, finished with a lovely lunch at Knysna Waterfront.

Thanks Henry, was very nice riding with you, hope to do it again in the near future!  Thanks for the lunch too!

DSC_0001.JPG


DSC_0003.JPG


DSC_0004.JPG


DSC_0006.JPG


DSC_0007.JPG


DSC_0008.JPG


DSC_0009.JPG


DSC_0013.JPG
 
Nice!

The two silver ones looks nice together!

 
Hey Uil,

You're welcome to take the Gauteng boys out for a ride - Just do not corrupt them  ;D ;D ;D

(Ps - how much are your "tour guide" fees)  - Looks lekker
 
Katieme sorry to have missed your ride with the two of you I think we missed one another by a day, that area is stunning to ride and endless :) :)
 
Uiltjie
Ek is terug by die huis en weer op die lug. Thanks ou maat, dit was lekker om jou te ontmoet en saam te ry.
As die ander Capie WD's so nice geselskap soos jy is, sal ek nog baie met die Capies wil saamry.
 
KatieMe said:
Uiltjie
Ek is terug by die huis en weer op die lug. Thanks ou maat, dit was lekker om jou te ontmoet en saam te ry.
As die ander Capie WD's so nice geselskap soos jy is, sal ek nog baie met die Capies wil saamry.

Dit was 'n groot plesier, lekker om jou te ontmoet, ons gaan weer so maak!  Groete aan B en N.  Gawe familie wat jy het - pas hulle op!
 
Had the good fortune to meet Go Girl  on a return trip from the Karoo, Tx for the cool ride back to the big smoke, your BDmates a cool.
 
Uiltjie, Hoe kom mens op daai pad uit? Ek sal like om dit binnekort te ry? Is dit op die Saasveld pad uit?
 
Ooo. I love the site of a Katoom in its natural environment!  ;D
 
Kampies said:
Uiltjie, Hoe kom mens op daai pad uit? Ek sal like om dit binnekort te ry? Is dit op die Saasveld pad uit?

Yip - Saasveld pad - teer vir 'n paar Kilos. Dan raak dit gravel - deur Karatara - Homtini pass - na dit kan jy reguit aanry N2 toe of links draai op die 'phantom pass' en dan ook naby aan Knysna uitkom op die N2...

 
Phantom pass? is dit grond pad? Mooi?

Klink goed
 
Kampies said:
Phantom pass? is dit grond pad? Mooi?

Klink goed

Nice pas.

Grondpad en beter om na Knysna te ry as van Knysna af.
1 of twee 'corrugation' draaie, so nie 'n racing pas nie ...

 
Sorry vir die 9/11, maar ek sien op Google dat so 14km na Saasveld is daar n "off road " pad oor die berg na die N9 (langkloof) pad. Ken iemand die pad? Hoe is dit?
 
Top