Drie Laevelders loop maak 'n wye draai.......Baviaans & beyond...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Beurtkrag pla my nie baie nie......maar dit pla my moerse baie as ek ń RR probeer skryf....

****, ek is net so gatvol. Ons is nie eers geskeduleer vir beurtkrag vanaand nie. Maar af moet ons af. Dan vat internet weer sy tyd om aan te kom en en en...

Daai draai het ons van anderkant af gevat, sleg klipperig en geen goeie lyn nie, net knyp en klou.

Attachments

• 7711a77a967fe585db15db6d9229bdd0.jpg
    7711a77a967fe585db15db6d9229bdd0.jpg
    229.5 KB
weskusklong said:
Daai draai het ons van anderkant af gevat, sleg klipperig en geen goeie lyn nie, net knyp en klou.

Hy't my effe onkant betrap!!
Cruise nog lekker en toe ek om die draai kom staan Carlito ts daai klippe en wag met kamera....

weskusklong said:
Ja ek moet se ek kyk hom ook so, lyk lekker rof

Draadwerk said:
****, ek is net so gatvol. Ons is nie eers geskeduleer vir beurtkrag vanaand nie. Maar af moet ons af. Dan vat internet weer sy tyd om aan te kom en en en...

Ons het nie tv nie, so as krag afgaan maak ek vuur in sitkamer of ons sit op stoep en lees by kerse, so dis eintlik half lekker....
Maar as ń man ritme probeer vang met ń RR maak dit my knorrig!!

Hillman said:
weskusklong said:
Ja ek moet se ek kyk hom ook so, lyk lekker rof

...en geen foto gee die ware steilte van 'n pad nie :thumleft:

Noneking said:
weskusklong said:

Cruise nog lekker en toe ek om die draai kom staan Carlito ts daai klippe en wag met kamera....

:imaposer: :imaposer:
Wou nie sê nie, maar het gesien jy het verkeerde lyn gevat, kom nou van rond kyk. :lol8:

Gaan start die genset en gooi nog, ek like die RR. :thumleft:

Draadwerk said:
Lyk my hier is groot kak ek is ook af in Pietersburg.

Jakkals said:
Noneking said:
weskusklong said:

Wou nie sê nie, maar het gesien jy het verkeerde lyn gevat, kom nou van rond kyk. :lol8:

Gaan start die genset en gooi nog, ek like die RR. :thumleft:

Daai blok woonstelle is nie te veel gepla met regte lyn nie, hy donner sommer net bo-oor alles .... True story!

Draadwerk said:
Hey man. Los die dorings en gooi nou die res van die RR. Ek geniet hom vreeslik baie.

Righard, ek ken iemand wat vir jou aluminium onderbroeke kan maak- dan vee jy hom sommer met 'n lappie af 😄👍
Dankie Draadwerk.......die ergste is ekt daai onderbroek so uit my pannier gehaal. Ek wonder wie het hom voor my aangehad ;D

Righard said:
Draadwerk said:
Hey man. Los die dorings en gooi nou die res van die RR. Ek geniet hom vreeslik baie.

Righard, ek ken iemand wat vir jou aluminium onderbroeke kan maak- dan vee jy hom sommer met 'n lappie af 😄👍
Dankie Draadwerk.......die ergste is ekt daai onderbroek so uit my pannier gehaal. Ek wonder wie het hom voor my aangehad ;D

Wit onderbroek op n biketrip?? Dis net plain verkeerd op te veel levels......

VaalBaas said:
Rigard se signiture lynne >:D

BMW 650 - Sold
BMW 1200 GS - Sold
Buell Ulyssis - Sold
KTM Super Duke R - Sold
BMW 1200 Adventure - Sold Ducati Multistrada 1200 - Happy!!

Wonder of jy nog dieselfde voel oor jou laaste skoeter na die trip  :peepwall: ;D
Ek geniet hom 1000. Dis n gemaklike bike. Baie ligter as die GSA. Obviously nie dieslefde gehalte op die grond as die BMW nie, maar a awesome bike op die teer. Ekt klaar vir my die nuwe een bestel wat volgende maand uitkom! Kan nie wag nie!!

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    122.1 KB
Noneking said:
Righard said:
Draadwerk said:

Ek het n plan gehad met hom...........

Jakkals lees net wat Righard sê, maar post liewer die antwoord op jou S10 thread.

Ek ken glad nie die fiets nie en bedoel enigsins iets negatiefs nie.  :thumleft:

Lekker man, geniet die nuwe fiets

n Wit onderbroek oor die algemeen werk nie :imaposer:

Righard said:
Noneking said:
Righard said:
Draadwerk said:

Ek het n plan gehad met hom...........

Stop asb jou storie net daar!!!

Ek hoop jy gaan al Baviaans foto's vir hulle wys.......hehehe :imaposer:

Waar was ek nouweer voor die hele wit onderbroek affere?..........

O ja, Smitskraal......

Water kruisings is weereens nie iets waarmee ons al te doen gehad het nie, so al die stories oor Smitskraal is in 'n ou se agterkop as jy daar aankom. Watervlak is egter redelik laag en op sy diepste westekant so net bo as van die GSA. Dit gaan redelik maklik, ten spyte van die agterstewe wat so rondspring.

633a36bb5437758fec559015ec33f285.jpg

951e2062c1078f8a3dc1325353b6eb4c.jpg

3c8a8d8d070d2543859eedbeed66ce7b.jpg