Kelevra
Race Dog
Thanks vir die deel Noneking. Het self Des-Jan so 7500 km trip gedoen en het baie van dieselfde paaie gery. Bring goeie memories terug. Dalk moet ek ook 'n RR doen (eks erg lui). :-[
Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
TWE-TWE said:Noneking said:woody1 said:Ek dink 2 ....sien ek is reg. :imaposer:
Het hulle eintlik eerste gesien.... een van hulle het voor gery, maar dit maak afbreek aan my storie as julle sê daar was mans ook by.... ;D
Noneking.....was julle verras om skielik 6 bikes op so verlate pad te sien.....?? :lol8:
IDR said:**** Canz - A W E S O M E report - dankie, ek weet dis ontsettend harde werk!
Julle fotos op Ganaga het my laat terugdink...
Dis moontlik PRESIES dieselfde plek waar jule gestop het ;D
woody1 said:Noneking said:Swaershoekpas net voor Cradock
Die GPS vat ons op 'n snaakse paadjie deur woonbuurte in Cradock en ek begin dink hier is 'n fout! Ons eindig op op 'n hoogte bo die dorp met 'n toring van soorte. Ek bekyk die omgewing en voor ek my oë kan uitvee is ek in 'n paar honderd meter van die dikste sand op die trip. Glad nie reg hiervoor nie?? Ons is nog in die dorp, ek sit plat op my alie en die GSA is in verkeerde rat. Ons dans weer daai dans en met genade van wie weet waar kom ek anderkant uit......
Het julle ook vanaf Pearston gekom. Daar is 2 passe op daai pad... of moet ek se een moois stuk pad en een rowwe stuk pad.
Kelevra said:Thanks vir die deel Noneking. Het self Des-Jan so 7500 km trip gedoen en het baie van dieselfde paaie gery. Bring goeie memories terug. Dalk moet ek ook 'n RR doen (eks erg lui). :-[
Righard said:Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
Noneking said:Righard said:Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
Dis die probleem....ons stem nie altyd saam oor wanneer aanvaarbare slaaptyd is nie ;D
Moenie dat ek vir die mense my "Righard lê alweer" album hier uitpluk nie...
Hillman said:Die een is nou amper klaar maar ek sal maar die ander een nou gaan blaai!
Enter your email address to join: