Nie wat my Ma van weet nie...............Wooly Bugger said:Is jy en Grrrr........... family?
Nie wat my Ma van weet nie...............Wooly Bugger said:Is jy en Grrrr........... family?
Noneking said:Righard said:Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
Dis die probleem....ons stem nie altyd saam oor wanneer aanvaarbare slaaptyd is nie ;D
Moenie dat ek vir die mense my "Righard lê alweer" album hier uitpluk nie...
Jy kan mos nie dit doen nie..........dit is nie deel van die RR nie........Ai....!!!!Noneking said:Noneking said:Righard said:Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
Dis die probleem....ons stem nie altyd saam oor wanneer aanvaarbare slaaptyd is nie ;D
Point in case.... geen biketrip is vir die man sacred nie... ;D
Righard said:Noneking said:Righard said:Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
Julle stem met niks saam my nie..........ek is die Weeskind in ons groepie!
:imaposer: :imaposer:Noneking said:Righard said:Noneking said:Righard said:Neeeeee, ek hou net daarvan om te slaap as daar geslaap moet word!Wooly Bugger said:Righardt hou van slaap?
Julle stem met niks saam my nie..........ek is die Weeskind in ons groepie!
Ons weet almal watter en jy is in die groepie....
Ja maar jy is oud en moet vroeg opstaan en verkas voordat die mense agterkom hulle eetgerei is weg. :biggrin:woody1 said:Ek dink ek en jou groot pel het dieselfde probleem. Na so n dag se ry gaan ek al sommer 7 uur tent toe. Vra maar die manne. :imaposer:
Jakkals said:Ja maar jy is oud en moet vroeg opstaan en verkas voordat die mense agterkom hulle eetgerei is weg. :biggrin:woody1 said:Ek dink ek en jou groot pel het dieselfde probleem. Na so n dag se ry gaan ek al sommer 7 uur tent toe. Vra maar die manne. :imaposer:
Enter your email address to join: