Ons ry grondpad na Wepener waar ons weereens vergeefs probeer om 'n ordentelike plek te kry vir middagete. Die dorp se verval is bitter ontstellend! Dan is dit teerpad by tot by Hobhouse - Â Ek is 'n jaar terug ook hier deur en het toe al gedink die plek is 'n dump. Ons draai af van grootpad en net so voor die dorp is 'n huis met "coffee shop"..... Die Workshop.
Die plek is morsdood en ons ry so half verby voor 'n Oom na buite kom en sy duime in die lug gooi. Die bordjie sê "Bikers Welcome" en dit is al uitnodiging wat ek nodig het. Die Oom se naam ontgaan my nou......., Cecil of Cyril of Daryl. Hy groet ons met die hand by die hek en ek loop en honde skop met my GS boots al die pad na die voordeur. Dis 'n vreemde plekkie, maar dit is beter as Wimpy. Dit was bleikbaar eers 'n trekker werkswinkel, en die Oom en Tannie het dit omskep in hulle aftree projek. Ons bestel elkeen 'n Fanta, maar daar is net een. Die eerste drie items wat ons vir ete bestel is nie beskikbaar nie. Ons settle maar vir Varktjoppies en tjips. Righard maak nog 'n wit onderbroek vuil as hy die lees. ;D
Die Oom doen leerwerk, tekenwerk, fotografie en paar ander stokperdjies en alles word daar uitgestal. Die Tannie, wat weens aneurisme vreemd optree (die Oom se woorde), bring albums vol fotos van die oom se skeppings en dring aan dat ons na hulle woonstel loop kyk......Vir as ons weer Hobhouse toe kom
atch:. Ek en Carlito praat nie met mekaar nie, want die twee oumense is honger vir geselskap.
Ons het nie baie tyd nie en ons trek vir mekaar gesigte toe die oom met pakkie gevriesde varktjops van die huis af aangestap kom. die Tannie kom later met 'n sakkie verskeidenheid slaaigoed uit haar kombuis. Die tyd stap aan en terwyl die Oom kook babbel die Tannie non-stop met sigaret in die hand. Die kos kom en dit is vrek lekker. Die Tannie staan en rook regdeur die ete by ons tafel en ek wag dat sy gat brand in Carlito  Rallye baadjie...... Al skoppende loop ons later by die erf uit en groet die ou oom en tannie by die hek.
Kyk die groot pampoen.....proe bleikbaar soos pressed wood, maar lekker vir Haloween :biggrin: