Drie Laevelders loop maak 'n wye draai.......Baviaans & beyond...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
JMOL said:
Wat 'n lekker trip!!

Dis waarvoor vriende daar is - om sulke dinge saam met jou te geniet.

Moet se - die foto's neem en 'n RR skryf is nogal die moeite werd want so onthou jy die trips vir eendag as jy op die stoep sit.  Ek safe al my links vir  eendag as die kinders en kleinkinders hierna wil kyk.

In short - wel gedaan aan julle 3  :thumleft:

Dankie JMOL!

Dwerg said:
Ek gaan jou van nou af op al my trips saam vat sodat jy die RR kan skryf  ;D

Dit was nou awesome  :thumleft:

Het Carl die 1150 verkoop?

Is dit hoe mens genooi word?
Carlito het nog die 1150 GSA, maar ry hom nooit want hys bang hy kry meer as 20000km op... :ricky: :ricky: :ricky:

R-O-V-Rat said:
Baie dankie vir al die moeite om so n lekke RR vir ons op te stel. Het dit baie geniet.   :thumleft:  :ricky:

Cheers R-O-V-Rat

Dankie vir die saamlees!

Dankie, baie goed gedoen.

Gaan die naweek die RR weer lees maar ek gaan begin met die draad waar Righard begin met sy Ducati Adventure(ise) projek. :thumleft:

Dalk moet die mods die onskuldige verwysing na die nooiens sensor, dan kan jou vrou dit mos lees. :imaposer:

Noneking said:
EK moet darem ook net iets sê oor ons twee BMW's.......... >:D

Die manier wat die twee groot monsters alles hanteer het wat hulle kant toe gegooi is het my verstom. Soos aan die begin genoem is ons almal redelik nuut tot die adventure scene en ons is glad nie riding gods nie, maar hierdie masjiene laat jou soos een voel. Nie 'n enkele niggle op een van die fietse nie.

Dit is lekker om sulke goed te hoor ...... n mens le n klomp geld uit as jy so n fiets koop. Ten minste kan jy met n geruste hart op hom klim en so n lang pad aanvat.

Net n vraag oor die bande .... het julle toe die trip klaargemaak met die Scorpions ?? .... skuus as ek iets gemis het . Ek was onlangs ook Kaap se kant toe , ongelukkig baie meer teer as grond gery en die teerpad het my Karoo3's maar redelik pakgegee. Ek het die agterband op so 6500 vervang .

Nogmaals dankie vir jou moeite met die RR... dit was uitstekend om die minste te se.... :thumleft: :thumleft:

heinzz said:
Dankie, baie goed gedoen.

Gaan die naweek die RR weer lees maar ek gaan begin met die draad waar Righard begin met sy Ducati Adventure(ise) projek. :thumleft:

Dalk moet die mods die onskuldige verwysing na die nooiens sensor, dan kan jou vrou dit mos lees. :imaposer:

Hehe, dankie vir saamlees!

Noneking, dit was nou 'n awesome lees. Nou's dit seker tyd om weer produktief te raak by die werk :imaposer:

Dankie vir die RR! Awesome trippie, lekker fotos en skryfstyl. Wel gedaan!

T Rex said:
Noneking said:
EK moet darem ook net iets sê oor ons twee BMW's.......... >:D

Die manier wat die twee groot monsters alles hanteer het wat hulle kant toe gegooi is het my verstom. Soos aan die begin genoem is ons almal redelik nuut tot die adventure scene en ons is glad nie riding gods nie, maar hierdie masjiene laat jou soos een voel. Nie 'n enkele niggle op een van die fietse nie.

Dit is lekker om sulke goed te hoor ...... n mens le n klomp geld uit as jy so n fiets koop. Ten minste kan jy met n geruste hart op hom klim en so n lang pad aanvat.

Net n vraag oor die bande .... het julle toe die trip klaargemaak met die Scorpions ?? .... skuus as ek iets gemis het . Ek was onlangs ook Kaap se kant toe , ongelukkig baie meer teer as grond gery en die teerpad het my Karoo3's maar redelik pakgegee. Ek het die agterband op so 6500 vervang .

Nogmaals dankie vir jou moeite met die RR... dit was uitstekend om die minste te se.... :thumleft: :thumleft:

Groot plesier!

Die trip klaargemaak met die Scorpion Rally's, maar hulle is voos! Saam met een of twee kort trippies by die huis vooraf, het ons seker so 5500-6000km gedoen op die stel. Carlito s'n het teen die einde op 'n naat gelêk al langs een van die lang knobblies. Ek dink as 'n ou in ag neem dat ons rowwe paaie, somtyds teen hoë spoed gery het en swaar gelaai was, dan het hulle baie goed gedoen. Vir die prys kan ek nie sien hoekom mens eerder byvoorbeeld TKC80 sou opsit nie. Ek dink ons het R3275 per stel betaal vir die bande net voor PistonPete sy shop toegemaak het.

Karoo 3 is dalk nie heeltemal so offroad georienteerd nie, maar sou seker net so goed wees op die trip.

OomD said:
Noneking, dit was nou 'n awesome lees. Nou's dit seker tyd om weer produktief te raak by die werk :imaposer:

Dankie vir die RR! Awesome trippie, lekker fotos en skryfstyl. Wel gedaan!

Bly jy het geniet OomD! Dankie vir die saamlees! :thumleft:

Dankie vir die nice RR, dit is baie werk om so RR aan mekaar te slaan en vat baie tyd in beslag, (een van die redes hoekom ek te lui is om dit te doen)

Wat ek van die RR hou is die manier hoe julle drie saam ry, dit is duidelik dat julle al lank saam ry en mekaar verstaan, dit is nie altyd maklik om so lang trip in 'n groep te doen nie. Ek doen eerder sulke trips alleen as om dit saam met vreemde mense te doen, ek het al baie lang trips gedoen en het al die fout gemaak om vreemdes saam te vat en was baie spyt agtena, Well done vir julle drie. :thumleft:

Ek is baie beindruk met die km's wat julle op die bande gekry het want ek weet hierdie Karoo klippe gee 'n band nogal 'n harde tyd, veral daai nabank klippe.

Lekker roetes wat julle gery het en omdat ek meeste van hulle al self gery het het dit lekker memory's terug gebring by my en kon ek myself lekker in die RR in leef en saam ry.

Nou kan julle julle volgende Karoo trippie beplan sodat ons weer so nice RR kan kry, daar is baie mooi paaie wat julle mis gery het, maar mens kan ook net soveel ry in soveel tyd.

Weereens dankie vir al die moeite met die RR.  :thumleft:

Noneking said:
Noneking said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:
ding is taaier as die eerste en derde aand se Zebra

Ek beginne wonder of die fout nie dalk by die braaiers lê nie :peepwall: ;) :pot:
Hehe,

Kyk, Carlito is ons designated braaier........en die Suidwester kan braai!
Righard mag nie braai op biketrips nie..... :imaposer:
Soos julle seker al agter gekom het, mag Righard niks doen of sê nie!!.........dis n OU storie...... As iemand weet van iemand wat n Pêl soek.......ek is beskikbaar! Ek soek dringend anne Pêlle.....

Righard said:
Noneking said:
Noneking said:

Ek beginne wonder of die fout nie dalk by die braaiers lê nie :peepwall: ;) :pot:
Hehe,

Soos julle seker al agter gekom het, mag Righard niks doen of sê nie!!.........dis n OU storie...... As iemand weet van iemand wat n Pêl soek.......ek is beskikbaar! Ek soek dringend anne Pêlle.....

Ons help jou soek......HARD soek..... ;D

Righard said:
Noneking said:
Noneking said:

Hehe,

kak man. Jy mos mos die Pizzas gan haal

Jakkals said:
Dankie vir die nice RR, dit is baie werk om so RR aan mekaar te slaan en vat baie tyd in beslag, (een van die redes hoekom ek te lui is om dit te doen)

Wat ek van die RR hou is die manier hoe julle drie saam ry, dit is duidelik dat julle al lank saam ry en mekaar verstaan, dit is nie altyd maklik om so lang trip in 'n groep te doen nie. Ek doen eerder sulke trips alleen as om dit saam met vreemde mense te doen, ek het al baie lang trips gedoen en het al die fout gemaak om vreemdes saam te vat en was baie spyt agtena, Well done vir julle drie. :thumleft:

Ek is baie beindruk met die km's wat julle op die bande gekry het want ek weet hierdie Karoo klippe gee 'n band nogal 'n harde tyd, veral daai nabank klippe.

Lekker roetes wat julle gery het en omdat ek meeste van hulle al self gery het het dit lekker memory's terug gebring by my en kon ek myself lekker in die RR in leef en saam ry.

Nou kan julle julle volgende Karoo trippie beplan sodat ons weer so nice RR kan kry, daar is baie mooi paaie wat julle mis gery het, maar mens kan ook net soveel ry in soveel tyd.

Weereens dankie vir al die moeite met die RR.  :thumleft:

Baie waar Jakkals, ek ry graag saam nuwe mense op kort dagtrippies ens. Op die manier kom mens bietjie uit en ontmoet nuwe mense, maar 'n lang trip moet 'n mens aanpak met mense wat jy kan vertrou en op staatmaak en natuurlik baie goed oor die weg kom. Het ook voorheen 'n trip aangepak met goeie pelle, maar ons het nie selfde idees oor bikery nie en dit het wrywing veroorsaak.

Casting from Turd said:
Righard said:
Noneking said:
Noneking said:

Hehe,

Jaaaa! Gooi foto John!!

Noneking said:
Casting from Turd said:
Righard said:
Noneking said:
Noneking said:

Hehe,

Jaaaa! Gooi foto John!!

Kry nie die Blerrie ding nie.  Het rerig daai Ducati Pizza delivery bike ge laaik

Righard said:
Noneking said:
Noneking said:

Hehe,

Ons het jou darem al een keer laat wors braai op Diepgezetpas.... ;D

Attachments

• 1937472_10153157167994745_3363524591001209163_n.jpg
    1937472_10153157167994745_3363524591001209163_n.jpg
    117 KB