Footpeg Diaries

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
kan ook nie wag vir wat kom nie.

op die oomblik moet ek maar vir almal die video deel en se kyk hoe lekker lyk daai intro!

m0lt3n said:
kan ook nie wag vir wat kom nie.

op die oomblik moet ek maar vir almal die video deel en se kyk hoe lekker lyk daai intro!

Yip, die man koggel ons erg, en ek is nie 'n man wat kan wag nie.    :patch:  :biggrin:

Ek dink ook [member=22711]Hollywood[/member] was te lank in die sepie bedryf  :pot:

But wait, there's more... :peepwall:

En nou wag ons.  En my oudste wil net heeltyd weet wanneer gaan ons - hy het nog nie eers gesien waarheen nie  :imaposer:

Ek gaan Pierre se nr vir hom gee dat hy hom kan irriteer - dis immers Pierre se skuld  :ricky:

Sandban(g)k said:
Ek dink ook [member=22711]Hollywood[/member] was te lank in die sepie bedryf  :pot:

En nou wag ons.  En my oudste wil net heeltyd weet wanneer gaan ons - hy het nog nie eers gesien waarheen nie  :imaposer:

Ek gaan Pierre se nr vir hom gee dat hy hom kan irriteer - dis immers Pierre se skuld  :ricky:

Ek dink dis tyd dat ons twee weer saam skoeter ry. Die vrouens en kinders kan ons injaag met die boswaens.

[youtube]https://youtu.be/nygZ4lfvDfk[/youtube]

Enjoyed the episode. Those waterproof Nomad tail bags look like they should sell well . Which bike shops stock them in gauteng.

73 Peanut said:
Enjoyed the episode. Those waterproof Nomad tail bags look like they should sell well . Which bike shops stock them in gauteng.
You can order from [member=2343]PK[/member]  directly

73 Peanut said:

nomadbikebags.co.za

Hollywood said:
[youtube]https://youtu.be/nygZ4lfvDfk[/youtube]

Uiteindelik! Nog 'n episode! Ek het oor die vakansie op die Youtube channel afgekom en al die ander episodes gekyk.
Welgedaan manne. :laughing4:

Ek sal die nuwe een vanaand kyk.

73 Peanut said:

Hi
You can only order from NOMADBIKE BAGS direct. We do this to remove the middle man/man...keeps the price realistic.
https://www.nomadbikebags.co.za

Feel free to call or watsap me on 0823578842 if you have queries

cheers
PETE.

Grunder said:
Grunder said:
So [member=22711]Hollywood[/member] ...when can we get our hands on some of those lovely Footpeg Diary Tshirts and stickers?

:sip:

Thanx for the request!

We are planning on launching a wide range of merchandise pretty soon.
As you would probably know, it takes a lot of bucks to stock up on all the goodies of all sorts and in all sizes, before we can start selling, and my investor/daughter's University fund is now kapoet...

I'll post it here once it's up and running. 

Hollywood said:
Grunder said:
Grunder said:
So [member=22711]Hollywood[/member] ...when can we get our hands on some of those lovely Footpeg Diary Tshirts and stickers?

:sip:

.... my investor/daughter's University fund is now kapoet...

[emoji23]

Dalk 'n goeie plan om eerder die trip Bali-to toe te postpone !!

It are time

e284f9afce2453dc96ce9d9858289a2d.jpg

Hollywood said:
Sandban(g)k said:

Ek dink dis tyd dat ons twee weer saam skoeter ry. Die vrouens en kinders kan ons injaag met die boswaens.

Vrouens en kinders jaag julle in met boswaens????

:peepwall:

Noneking said:
It are time

e284f9afce2453dc96ce9d9858289a2d.jpg

Daar drop hy nou [member=13184]Noneking[/member] !!

[youtube]https://youtu.be/7fgLVF2iirs[/youtube]

2StrokeDan said:
Hollywood said:
Sandban(g)k said:

Ja natuurlik! Hulle ry highway en ek ry bergspoortije... en dan ry ek kort-kort in 'n koue bier vas ook!

Hollywood said:
2StrokeDan said:
Hollywood said:
Sandban(g)k said:

Ja natuurlik! Hulle ry highway en ek ry bergspoortije... en dan ry ek kort-kort in 'n koue bier vas ook!

:thumleft: :thumleft: :thumleft: