Footpeg Diaries

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
TheBear said:
Hollywood said:
2StrokeDan said:
Ai, probeer ek mense uit n gesukkel ophef, dan byt hulle my kak. :pot:
Ai, niemand waardeer jou nie. Die bliksems. ;-)

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Apologies Noneking for high-jacking your thread to measure dicks with Oom Danie.  My bad!  :-[

Yes, me too. Hollywood did say we must go ride....... :imaposer:

m0lt3n said:
Awesome.
Is hierdie jou nuwe day-job? Begin jy darm al geld daar uit kry dat dit kan volhoubaar wees? Of moet ons maar nogsteeds elke week duim vashou dat daar die volgende week nog n episode kom?

Jong, dis nou op so 'n plek dat ek daarvan kan begin droom om dit vir 'n lewe te doen. Hopelik. Eendag.

Hollywood said:
m0lt3n said:
Awesome.
Is hierdie jou nuwe day-job? Begin jy darm al geld daar uit kry dat dit kan volhoubaar wees? Of moet ons maar nogsteeds elke week duim vashou dat daar die volgende week nog n episode kom?

Jong, dis nou op so 'n plek dat ek daarvan kan begin droom om dit vir 'n lewe te doen. Hopelik. Eendag.
Ek hoop die volgende reeks is in Afrikaans met ingelse subtitels dan kan jy dit net so aan Kyknet verkoop!! Al hul goed het mos ingelse geskrifte aan die onderkant vir wie weet ek nie. ;) ;D
Hou so aan met die goeie werk!! :thumleft: :thumleft:

DUSTRIDERS said:
Hollywood said:
m0lt3n said:
Awesome.

Ek hoop die volgende reeks is in Afrikaans met ingelse subtitels dan kan jy dit net so aan Kyknet verkoop!! Al hul goed het mos ingelse geskrifte aan die onderkant vir wie weet ek nie. ;) ;D
Dankie vir die ondersteuning! Bly jy geniet dit.

As dit by KyKNET kom... nee dankie. Eks nie lus vir ʼn TV kanaal se vereistes en interne politiek nie. EN... as jy dit vir hulle gee, verloor jy alle regte en gebruik daarvan. Hulle claim alles. Nee wat.

Ek wil eerder die net wyer gooi en almal in die land, en in die buiteland daarmee bereik. Dis hoekom dit in Engels is (met hier en daar bietjie Afrikaanse vloekwoorde) [emoji6]

Hollywood said:
DUSTRIDERS said:
Hollywood said:
m0lt3n said:
Awesome.

Dankie vir die ondersteuning! Bly jy geniet dit.

As dit by KyKNET kom... nee dankie. Eks nie lus vir ʼn TV kanaal se vereistes en interne politiek nie. EN... as jy dit vir hulle gee, verloor jy alle regte en gebruik daarvan. Hulle claim alles. Nee wat.

Ek wil eerder die net wyer gooi en almal in die land, en in die buiteland daarmee bereik. Dis hoekom dit in Engels is (met hier en daar bietjie Afrikaanse vloekwoorde) [emoji6]

Ek sien jy mik Hollywood toe met die reeks!! ;) :thumleft: :thumleft:

DUSTRIDERS said:
Hollywood said:
m0lt3n said:
Awesome.

Engels of Afrikaans, gee nie 'n snars om nie MAAR baie dankie dat julle wel onderskrifte bygevoeg het - ek is so doof soos 'n Russiese Rietrot en dit is die enigste manier wat ek gemaklik kan byhou.....Do zo voort

@ Hollywood, ek like hierdie footpeg diaries van jou. Ek kyk graag en geniet dit baie.  :thumleft:

slicknick said:
@ Hollywood, ek like hierdie footpeg diaries van jou. Ek kyk graag en geniet dit baie.  :thumleft:
DANKIE!!

Hollywood said:
ETS said:
2StrokeDan said:
ETS said:
En!! Jy moet nog Koakoland doen....

Ek sal nie die van Zyl's pas episode mis nie. :eek7:

Hardy het n kansellasie vir Mei....
Ja... ek het nooit my trip gebruik wat ek op Quest 2018 gewen het nie...
Sou dit nie saam met Rickus gewees het nie? Ook maar goed jy sou nooit weer dieselfde gewees het daarna, dit sou visskriklik gewees het!! ;) :thumleft: :lol8:

Ag, [member=3864]Rickus[/member] is 'n lammetjie... solank jy hom net goed-gedoseer hou...

Hollywood said:
Ag, [member=3864]Rickus[/member] is 'n lammetjie... solank jy hom net goed-gedoseer hou...

TSEK!!! ...Ek sien op Bl10 jy sit nie eers my naam by die manne wat geduldig sit en wag het nie....dit was reeds van vir julle sit en wag dat ek goed gedoseer geraak het.

Rickus said:
Hollywood said:

TSEK!!! ...Ek sien op Bl10 jy sit nie eers my naam by die manne wat geduldig sit en wag het nie....dit was reeds van vir julle sit en wag dat ek goed gedoseer geraak het.
Ai Rickus.
Jy moenie laat die oumense jou so boelie nie.

Hollywood said:
[youtube]https://youtu.be/SO_uRm-Rfz4[/youtube]

Here you go... Enjoy!

Remember to subscribe and turn on your notifications to stay informed of new episodes.

Is daai uncle Bob  [member=6869]Legadema[/member] ?