- Reaction score
- 2,827
- Bike
- Honda CRF-1000L Africa Twin
Congrats Etienne, have fun!
Jis ou maat dis net n grappie. Ek like die T7 kwaai. Ry veilig en geniet homHad one. Was die lekkerste wat ek nog op n bike geslaap het terwyl ek ry hehehehe
There’s only one loser hereGratz @EtienneNXR with the new bike
My condolences to all the KTM fanboys who lost the fight in the end.....![]()
I agree... KTMThere’s only one loser here🫣
I guess you now identifies as a T700 guy?I came out the womb a 990 guy
Yes, as does KTM with bicyclesStrange how Yamaha must supplement their sales with music intruments![]()
And coffee mugs!Yes, as does KTM with bicycles![]()
![]()
Musicians must also get to venues and enjoy coffee breaksAnd coffee mugs!
Askuus miskien is ek blond. Wat presies maak ‘n T7 so amazing? Wat het hy wat hom maak uit staan bo enige bike wat al gemaak is in die laaste 20 jaar?The 990 will always be a classic, and it was a game-changer, in a world of BMW sadness.
But the T7 is an amazing bike, and while some is bent on making it out to be a boring, mundane bike, it really showed the ready-to-race boys
how a manufacturer with true heritage just knows about building bikes that work.
Kyk op sy petroltenk is so n sirkeltjie met 3 stemvurkies daar-in.Askuus miskien is ek blond. Wat presies maak ‘n T7 so amazing? Wat het hy wat hom maak uit staan bo enige bike wat al gemaak is in die laaste 20 jaar?
Kyk op sy petroltenk is so n sirkeltjie met 3 stemvurkies daar-in.
Ag, ek dink dis maar die verbasing van hoe n fiets wat as Kadwaa! bespot is, so bo die oranje goed verkies word.
Ek glo wat Ettienne hier uitgewys het, onskuldiglik, is hoe die 990 ook maar beskou word deur roos-gekleurde brille.
Maar, Dwerg, dit beteken nie die 990 is nou niks werd nie. Hulle is actually ok.
En hy het n Land Rover gehad. Gekies uit eie vrye wil.
So die man se keuses is nie bo verdenking nie.
Liewe ouers 21 bladsye later en jy verstaan nou nog nie!!!!!Askuus miskien is ek blond. Wat presies maak ‘n T7 so amazing? Wat het hy wat hom maak uit staan bo enige bike wat al gemaak is in die laaste 20 jaar?
Nope. Al skree jy op my met twintig uitroep tekens.Liewe ouers 21 bladsye later en jy verstaan nou nog nie!!!!
Enter your email address to join:
Register today and take advantage of membership benefits.
Enter your email address to join: