woody1
Bachelor Dog
- Reaction score
- 2,459
- Bike
- Yamaha Super Tenere
Willomore ?
Kobus Myburgh said:Barreda who?sidetrack said:Did Barreda make the ride ?
You mean this guy?
What an honor and a privilege!!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
KarooKid said:Hierdie trip lyk glad nie lekker nie.........
Ek is baie bly ek kan eerder elke dag by die werk wees eerder as deel hiervan......
KarooKid said:Hierdie trip lyk glad nie lekker nie.........
Ek is baie bly ek kan eerder elke dag by die werk wees eerder as deel hiervan......
woody1 said:Willomore ?
Nimmo said:Nee wat [member=12971]woody1[/member] - die man ry op jou stoep verby en wap eerder en vra het jy al die mooi fietsies sien verbykom? atch: ot:
Sandban(g)k said:KarooKid said:Hierdie trip lyk glad nie lekker nie.........
Ek stem. Dink hoe vreeslik moeg en seer jy raak. En dan nog vol stof ook. En dan wil almal in die aand oor bikes praat.
Kobus Myburgh said:Sandban(g)k said:KarooKid said:Hierdie trip lyk glad nie lekker nie.........
Ek stem. Dink hoe vreeslik moeg en seer jy raak. En dan nog vol stof ook. En dan wil almal in die aand oor bikes praat.
Charl, André, julle is 100% korrek. Glad nie lekker nie. :imaposer:
Kobus Myburgh said:Sandban(g)k said:KarooKid said:Hierdie trip lyk glad nie lekker nie.........
Charl, André, julle is 100% korrek. Glad nie lekker nie. :imaposer:
Kobus Myburgh said:Nimmo said:Nee wat [member=12971]woody1[/member] - die man ry op jou stoep verby en wap eerder en vra het jy al die mooi fietsies sien verbykom? atch: ot:
Ek WhatsApp nogal vroeg genoeg dat jy die ketel kan aansit, gou die welcome banner kan staan maak ens, maar al wat ons kry is ‘n kwaai spietkop wat die manne voorlê. Jy hom gebel? :lol8:
Striggs said:Is this trip over Kobus?
Please show us some more.... :deal:
Kobus Myburgh said:Nimmo said:Nee wat [member=12971]woody1[/member] - die man ry op jou stoep verby en wap eerder en vra het jy al die mooi fietsies sien verbykom? atch: ot:
Ek WhatsApp nogal vroeg genoeg dat jy die ketel kan aansit, gou die welcome banner kan staan maak ens, maar al wat ons kry is ‘n kwaai spietkop wat die manne voorlê. Jy hom gebel? :lol8:
woody1 said:Ek hoop Dorsland het vir julle 'n bok geslag. ot:
Enter your email address to join: