Pistonpete said:Just needed a TDM and a TW to complete the picture!
Focus Pete... IT WAS AN XT GATHERING :imaposer:
Pistonpete said:Just needed a TDM and a TW to complete the picture!
StevenBushcat said:I'm still in my element after the fantastic weekend. Hos Ja!
It's quite surprising that the 1200 was the most abundant.
Jaja...I know that & was waiting on a jibe!jupiter said:Pistonpete said:Just needed a TDM and a TW to complete the picture!
Focus Pete... IT WAS AN XT GATHERING :imaposer:
Difflock said:Maandag breuk aan en dus koers kies huis toe, ons het nie haas want daar is nog baie om te sien voor ons by die huis kom. Na ons bo by Buffels nek n breuk geneem het toe bêre ek maar die kamera want fotos weerspieel nie die prag van die stuk pad deur Prins Alfred Pas, mense wat daar deur is sal dieselfde sê. Nogmals dankie aan my mede honde (jupiter en Mako) vir die live changing trippy back home.
:imaposer: :imaposer: Ek dra langbroek net kerk toe en ek het darem saterdag aand n langbroek aan gehad. Moet darem skaflik lyk so nou en dan. :ricky:Jakkals said:Difflock said:Hi Chaps, 18:15 in geklok by die huis na ons gister uit Ladismith weg is. Wil graag Veltie en Veldblom dank vir hul gasvryheid soook die lekker dusse wat voortgesit was. Dankie ook vir die honde wat dit gemaak het en die lekker samesein, glo ons gaan mekaar weer sien. Laastens vir jupiter met die reelings van die Get together en die terug tog wat ons twee dae geneem het oor, Poorte, Klowe en baie Passe. Nogmals dankie vir jou tyd met my toe ons n flatty gehad het duskant Joubertina (As jy sweet maak jy foute) sal daai woorde my eie maak, het weer n paar tips gekry. Right sal môre die kiekies gooi en dan kan jup invul met die terug tog se name van die plekkies.
Ek het so gehoop daar was 'n langbroek in die lucky draw sodat jy hom kon wen. eepwall: :imaposer: :imaposer:
Dankie "ou" mater, Suzi gedra haar self mooi en ons vat dinge maar stadig oor die klippe. Die dame is van daai wat nie gejaag wil weesi. :ricky: Kry vir jou n XT of kry een van daai wannaby XT stickers :imaposer: vir volgende jaar.Dutchman81 said:Daarsy ou Difflock , mooi fotos , veral die een van agter oor ''Suzi'' met die berge in die vêrte , julle het regtig n lekker trippie en kuier gehad en ONS het gemis ou pêl :lol8:
Groot plesier en ja ek sal verseker n draai kom maak daar op George, jyt my bietjie laat top oor n paar idees. :thumleft:KabbaHond said:Nice Difflock!! Dankie vir die deel...en was lekker om te ontmoet!!
Nie bad nie :eek7:, daars net goeie mense hier in die Sondags Rivier Vallei :lol8: Ek sou nie sê ek ken koffie nie maar geniet dit baie. Wie het toe die wedenskap gewen met die laaste regmaak van die plug op die XT600?woody1 said:Moet ook beaam... Daai Difflock is nogal nie te bad 'n outjie nie... :imaposer:
Koffie kenner van formaat. :thumleft:
Lekker foties.
Vis Arend said:Nee ek sien jy het 'n langbroek. ???
jupiter said:Vis Arend said:Nee ek sien jy het 'n langbroek. ???
Jy kyk maar net sleg. Dit was koud toe trek hy twee kortbroeke aan. :imaposer:
Enter your email address to join: