Inaugural Annual Yamaha XT Gathering 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Na die groot skrik het ek maar rustig verder gery maar op die uitkyk gebly vir nog snaakse gediertes.

Attachments

• Paardebond (18).JPG
    Paardebond (18).JPG
    90.2 KB
  • Paardebond (23).JPG
    Paardebond (23).JPG
    86.6 KB
  • Paardebond (24).JPG
    Paardebond (24).JPG
    138.2 KB
Mooi fotos Jakkals! Hoekom ken ek dan nie daai pad nie, jy moet my tog eendag gaan wys! Moet se vir n ou wat nie weet hoe n kamera werk nie neem jy nogal mooi fotos of is dit maar net die mooi omgewing waar jy was?

Laaste paar fodies,

Attachments

• Paardebond (25).JPG
    Paardebond (25).JPG
    87.1 KB
  • Paardebond (26).JPG
    Paardebond (26).JPG
    79.3 KB
  • Paardebond (28).JPG
    Paardebond (28).JPG
    102.2 KB
Mooi Fotos Jakkals, kan jy dalk n roete of spoor gooi? Sal eendag self daai pad wil ry.

Kosie said:
Mooi fotos Jakkals! Hoekom ken ek dan nie daai pad nie, jy moet my tog eendag gaan wys! Moet se vir n ou wat nie weet hoe n kamera werk nie neem jy nogal mooi fotos of is dit maar net die mooi omgewing waar jy was?

Kark man, ek het al die pad vir jou gewys. :deal:

Dit lyk dalk nou anders omdat dit gereen het maar ek het jou op die pad gevat met ons Anysberg trippie so jaar terug, ons het nog vleis gebraai by die klippe.

Maar moenie worry nie, ek sal jou weer soontoe vat en dan werk ons somer weer daai sand ry stukkie in by die trippie .  :imaposer: :imaposer:

Right people, we need some info here please.
Adventurer has asked and Veldblom has obliged to write an article for Biker Lifestyle but we need as much factual info on all the bikes and people that were here.
How many, how many of each model, oldest (XT500 or Dan's 400?), newest, oldest rider (Spannerman?), youngest rider, where you all came from and photos that you would like us to add if you're willing to do so.
We are pressed for time so please send whatever you have to [email protected]
She has already started writing so get your contributions in gear and drop the clutch on that send button.
Thanks in advance.

Geotraveller said:
Mooi Fotos Jakkals, kan jy dalk n roete of spoor gooi? Sal eendag self daai pad wil ry.

Thanks, ek sal vir jou die roete stuur. :thumleft:

Jakkals, jy is nou net soos daai ou op Sack se video wat notndem verby n skaapram kan ry met sy bike nie!! :imaposer: :imaposer:

2StrokeDan said:
Jakkals, jy is nou net soos daai ou op Sack se video wat notndem verby n skaapram kan ry met sy bike nie!! :imaposer: :imaposer:
:laughing4: :laughing4: :laughing4:

Nee man, ek het nog die bokkies in die veld dop gehou in die ry toe die steekbaard hier by my uitspring. :imaposer: :imaposer:

Ek wil ook net van ons kan af BAIE dankie sê vir suksesvolle naweek!!!  :thumleft: Dit was regte lekker om te sien hoeveel manne en vroue van die selfde brand kan by mekaar kom afgesien van die koue en lekker kuier!!  Baie dankie and Veltie en sy blom vir die heerlike kos en gasvryheid!! Ons sal beslis Koedoeskloof bemark en aan beveel vir enige iemand...  Dankie aan Jupe vir die organizing, alles het regtig glad verloop en ook vir almal wat by gedra het tot die naweek...  soos Gavin gesê het, dit maak ons trots om YAMAHA Dealers te wees as ons saam met so groep lekker mense kan kuier en dan ook besigheid doen!!  :ricky: Dit was intressant om uiteindelik gesigte by form name te kon sit...
Dankie aan die span wat saam met ons gery het, ons het regtig 'n goeie klom mense wat ons die sport saam kan geniet...

Thanks to all!!!!  :biggrin:

Hendri
George YAMAHA  :ricky:

KabbaHond said:
Ek wil ook net van ons kan af BAIE dankie sê vir suksesvolle naweek!!!  :thumleft: Dit was regte lekker om te sien hoeveel manne en vroue van die selfde brand kan by mekaar kom afgesien van die koue en lekker kuier!!  Baie dankie and Veltie en sy blom vir die heerlike kos en gasvryheid!! Ons sal beslis Koedoeskloof bemark en aan beveel vir enige iemand...  Dankie aan Jupe vir die organizing, alles het regtig glad verloop en ook vir almal wat by gedra het tot die naweek...  soos Gavin gesê het, dit maak ons trots om YAMAHA Dealers te wees as ons saam met so groep lekker mense kan kuier en dan ook besigheid doen!!  :ricky: Dit was intressant om uiteindelik gesigte by form name te kon sit...
Dankie aan die span wat saam met ons gery het, ons het regtig 'n goeie klom mense wat ons die sport saam kan geniet...

Thanks to all!!!!  :biggrin:

Hendri
George YAMAHA  :ricky:

Ja nee kyk, Veldtie en sy Blom mag maar.  :thumleft:

Ek het so in my stront praatery hulle dop gehou en daai twee mense het meer rond gehardloop as wat baie van ons dink om seker te maak alles verloop vlot.  :deal:

Jup aan die anderkant het ook weer seker gemaak dat hy met elkeen teenwoordig 'n paar woorde kon spreek en seker gemaak by almal dat hulle dit geniet, Thanks Jup dit was great.  :thumleft:

Dan ons getroue Yamaha handelaar op George, thanks Hendri dit is altyd great om jou en jou span teenwoordig op sulke funksies te hê en julle bydrae word altyd waardeer.

Helderberg Yamaha kon mens ook sien het 'n passie vir wat hulle doen en daarom is hulle so suksesvol, regtig 'n great span bymekaar.  En daai donker blou S10 waarmee hulle daar aan gekom het het my erg gepla, ek like daai bike kwaai en dit is hoe my volgende S10 gaan lyk.

Pete en sy span, was net so great en ek hou daarvan as mense moeite doen om besigheid te doan, Thanks Pete al het jy my wakker gesnork Sat aand.

Veldbrand said:
Adventurer has asked and Veldblom has obliged to write an article for Biker Lifestyle but we need as much factual info on all the bikes and people that were here.
How many, how many of each model, oldest (XT500 or Dan's 400?), newest, oldest rider (Spannerman?), youngest rider, where you all came from and photos that you would like us to add if you're willing to do so.
She has already started writing so get your contributions in gear and drop the clutch on that send button.
Thanks in advance.

Great Idea. Sal info aanstuur met foto van my bike dat dit op die voorblad kan kom.  ;D

Jakkals said:
Nou ja, ek ry 'n kamera saam maar gebruik hom maar min, partykeer kom hy saam terug sonder dat ek hom eers uit gehaal het.

Maar op die trip het ek hom vir een of ander rede uit gehaal op die Paardebond pad, seker maar omdat ek geweet het uncle Vis gaan die pad mis ry.

Hier is die afdraai wat Jakkals soos sy gat verduidelik het. uncle Vis mis gery het.

Dankie, baie f*&*&^ dankie, ons het by daai afdraai gestop en bespiegel of dit dalk die afdraai kan wees, maar nee, Jakkals het ander instruksies gegee.  :pot:

Jakkals said:
Kosie said:

Kark man, ek het al die pad vir jou gewys. :deal:

Dit lyk dalk nou anders omdat dit gereen het maar ek het jou op die pad gevat met ons Anysberg trippie so jaar terug, ons het nog vleis gebraai by die klippe.

Maar moenie worry nie, ek sal jou weer soontoe vat en dan werk ons somer weer daai sand ry stukkie in by die trippie .  :imaposer: :imaposer:

Ek weet darem nie so mooi nie.  :patch:  Was jy nugter by jou volle positiewe.  :lol8:

Veldbrand said:
Thanks in advance.

BTW, my bike is actually 'n 550 met 'n 600 motor in. Dit maak hom seker die 2de of 3rde oudste, na die 500?

Youngest attendee must be Riaan Jnr, RovRat's laaitie.  :thumleft:

Youngest rider - probably Sweisie/Robert?

Archangel said:
Veldbrand said:
Thanks in advance.

BTW, my bike is actually 'n 550 met 'n 600 motor in. Dit maak hom seker die 2de of 3rde oudste, na die 500?

Youngest attendee must be Riaan Jnr, RovRat's laaitie.   :thumleft:

My seun Kyle - 23 jaar oud

En daar vergeet ek toe van die Pa en Seun foto, en ons was 'n hele paar.

Archangel said:
Veldbrand said:
Thanks in advance.

Youngest attendee must be Riaan Jnr, RovRat's laaitie.   :thumleft:

Dankie G, sien ek weet boggerol van bikes af nie, nevermind XT's of watter modelle was die eiers en watter die hoenners nie.
In fact gee my 'n halwe kans en ek draai 'n tappit met 'n hammer vas...
So help seblief mense.
Swiesie was moontlik die jonkste maar daar was baie ander donsbaardjies wie my oom genoem het.
Ja ja ek weet, maar julle weet ook wat ek bedoel.
Dankie