Is al daai boot grappies regtig waar?

Wild Dog Adventure Riding

Help Support Wild Dog Adventure Riding:

Big E

Race Dog
Reaction score
99
Bike
BMW R1200GS
Julle ken daai grappies van......as jy n boot koop, dan lag jy 2 keer, die dag as jy hom koop en die dag wat jy hom verkoop?

Lang storie kort, ek en my vrou en kids het Januarie by Keurbooms gaan kamp en gevolglik besluit dat ons nou ook wil koop.

Terug gekom by die huis, begin ek bietjie rond kyk en rond vra.......gesels toe met n vriend wat n boot het en vra of hy nie belang sal stel om die boot te verkoop.

Hy gee my toe n goeie prys, maar die boot het gestaan vir n ruk en voor ons verder gaan met die deal, wil hy eers alles laat diens en alles goed laat uit check, ons vat toe die boot na n bekende boot plek, hulle gaan deer alles en tel n "knock' op toe hulle die engine start........lang storie kort, die engine is moer toe agv die oliepomp wat begin moeilikheid gee het e agv daarvan het piston #2 droog gehardloop.....kostes om die engine oor te bou sal ver meer wees as om n nuwer 2de handse engine te koop.

Alles nie verlore, die boot self is in n goeie toestand en nou soek ons na n goeie 2de hande 90Hp outboard.

Ek kan egter nie help om sleg te voel vir my vriend en dit bring nuwe betekenins aan aldie "boot grappies"

MegaPix

Race Dog
Reaction score
747
Bike
Zero (all models)
Ja boot koop is soos karavaan koop. As jy dit nie gereeld gebruik nie staan dit en raak stukkend

Pix van die boot?

Big E

Race Dog
Reaction score
99
Bike
BMW R1200GS
Ja boot koop is soos karavaan koop. As jy dit nie gereeld gebruik nie staan dit en raak stukkend

Pix van die boot?
Ja, ek dink dis baie waar.........enige iets meganies wat pypies/bewegende dele etc het moet maar gereeld gestart word en gebruik word, anders gaan dinge tot neut.

Attachments

• IMG_5240.jpg
    IMG_5240.jpg
    3.4 MB · Views: 0

Snafu

Grey Hound
Reaction score
37
Bike
Honda XR125L
Dit is hoe die gesegde gaan, maar ek het getreur toe ek my laaste boot verkoop het

Dux

Grey Hound
Reaction score
2,000
Bike
Triumph (all models)
A bit of reality you will come across , marine is expensive , but don't worry because flying is much more expensive . To give an idea , a bike/car oil filter will be R100 , the boats filter R200 and aircraft R500 , female oil filter is a good few thousand seeing as it usually comes attached to jewellery with big rocks

Big E

Race Dog
Reaction score
99
Bike
BMW R1200GS
Alles in ag geneem, as ek die boot oor n paar jaar verkoop vir dit wat ek nou gaan betaal, dan sal ek happy wees.

Die groot ding en die hoof rede waarom ons n boot wil koop is omdat ons dogters is nou 7 en 10 en ons wil die venster geleentheid gebruik om goeie memories vir hulle te maak.

chicco

Grey Hound
Reaction score
618
Bike
KTM 990 Adventure
Boot en karavaan vakansies is die beste as jou kinders nog jonk is, hulle sal die memories altyd onthou. Ons het dit vir so 10 jaar gedoen, die karavaan ding. Salt rock naweke, Dragons peak April vakansies, Desember Sodwana, cape Vidal. vele avontuurlustige naweke om Richards bay en suidkus. toe hulle uit die skool is karavaan verkoop vir meer as wat ek betaal het. Mis daai dae saam met die kinders......

Gerard

Teelhond
Global Moderator
Reaction score
970
Bike
Yamaha XT600
Alles in ag geneem, as ek die boot oor n paar jaar verkoop vir dit wat ek nou gaan betaal, dan sal ek happy wees.

Die groot ding en die hoof rede waarom ons n boot wil koop is omdat ons dogters is nou 7 en 10 en ons wil die venster geleentheid gebruik om goeie memories vir hulle te maak.

Nooit die boot ding gedoen nie, maar ons is kampers. Vandag is my kinders ook kampers en maak hulle nou hul eie memories. Dit laat 'n ou goed voel.

My dogter en haar man onlangs op 'n roadtrip met die Syncro

1674645046804.jpeg

Big E

Race Dog
Reaction score
99
Bike
BMW R1200GS
Hoe raak jy van 99% van jou "vriende" ontslae op vakansie?
Sê hulle om jou by die garage te ontmoet voor die ski trip en nie by die jetty soos hulle gewoonlik verkies. 😜
🤣🤣🤣 ja, ekt gedink dat ek die reel gaan maak: ek bring die boot, jy bring die petrol 🤣

BuRP

Grey Hound
Reaction score
664
Bike
Honda XR650R
ek die reel gaan maak: ek bring die boot, jy bring die petrol

Ooit n pel gehad wat my nooi om te kom waterski - hy het alles en daar sal klomp mense wees.
Rock up by die dam met n 25L container met petrol, en toe ek die ding langs hom neersit verskoon ek myself dat ek nie 2stroke olie gebring het nie omrede ek nie weet wat hy gebruik nie.
Hy is verbaas en lag, en toe hoor ek ek's die enigste een wat petrol gebring het.

Wees gewaarsku as jy mense nooi om te kom, behalwe natuurlik as sy wragtig pragtig is! 😋

RobLH

Pack Dog
Reaction score
113
Bike
Honda CRF-1000L Africa Twin
Big E, we rented a boat on the Keurbooms this last December. Even at a grand a day it still felt reasonable (divided by two families).

Secondly a lot of the river is a no-wake zone so you can’t be vootering around. Personal opinion, unless you intend to waterski, a boat with a 90hp engine is a waste of time. I reckon a duck with a 40/50 hp engine on the back is more than adequate.

Big E

Race Dog
Reaction score
99
Bike
BMW R1200GS
Big E, we rented a boat on the Keurbooms this last December. Even at a grand a day it still felt reasonable (divided by two families).

Secondly a lot of the river is a no-wake zone so you can’t be vootering around. Personal opinion, unless you intend to waterski, a boat with a 90hp engine is a waste of time. I reckon a duck with a 40/50 hp engine on the back is more than adequate.

Haha....we also rented a boat.........but one of those dingy 5hp boats......never again, although it was great fun.

No, we do not only want to use it for Keurbooms, we also want to use it on weekend to go tubing on the Sundays river and just a general outing with the kids.