Kom ons praat (b)akkies

Wild Dog Adventure Riding

Help Support Wild Dog Adventure Riding:

Kobus Myburgh

Grey Hound
Reaction score
643
Bike
KTM 640 Adventure
Met die nuwe Hilux wat nou al 'n ruk in die mark is, wat se terugvoering kry julle manne?

'n Groot vriend van my het nou so ruk terug een gekoop en toe ons so maand terug saam kuier vra ek hom of ek nou maar ook een kan koop.

Hy antwoord toe onmiddelik dat hy dink dis 'n great idee!  Toe ek hom verder uitvra, antwoord hy summier dat hy dan nie die enigste ou sal wees wat die [email protected] ry nie.  :imaposer:

Maar op 'n meer ernstige noot, ek sien weer 'n bakkie in my nabye toekoms en wil graag bietjie opinies luister.

Volgens my is die keuses deesdae as volg:

VW Amarok
Ek het die 2.0 Tdi bi-turbo manual gehad en nou nog spyt ek het hom verkoop.  Ongelooflik gemaklike ryding.  Sleep lekker en lig op brandstof.  Hulle het nou net te duur geraak, om nie eers van die 3.0 te praat nie.

Hilux
Ek weet nog te min van hom en sal wil meer weet oor die nuwe ratkas, 2.4 vs 2.8 ens.

Isuzu
Weet ook te min van hom af, maar sy gewildheid het definitief afgeneem.

Ford
Betroubaarheid uitgesort?  2.2 vs 3.2?

Nissan
Stel nie regtig hier belang nie.  Low profile Navara's het my lewenslank afgesit.

Triton
Maak hulle hom nog?

Land cruiser
V8 te duur, 4.2 te lui.  4.0 te swaar?  Hier sal 'n man moet 2de hands begin kyk.

Mis ek iets?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Chrisl

Teelhond
Reaction score
2,110
Bike
BMW R1200GS
Gaan ry gerus die nuwe triton 2.4 diesel auto. Kom ongelukkig net in DC op die oomblik.

Soek jy DC of SC of Extended cab?

Kobus Myburgh

Grey Hound
Reaction score
643
Bike
KTM 640 Adventure
ChrisL - DUSTRIDERS said:
Gaan ry gerus die nuwe triton 2.4 diesel auto. Kom ongelukkig net in DC op die oomblik.

Chris ek is nog nie 100% seker nie.  Ek het planne (weet nog nie wat dit is nie) en dit kan dalk SC of Extended Cab verg.

Piston Pete

Teach Peace
Reaction score
33
Bike
KTM 990 Adventure
June 2017 sales

1. Ford Ranger – 3 333
2. Toyota Hilux – 3 161
3. Isuzu KB – 1 178
4. Nissan NP300 – 1 130
5. Nissan NP200 – 1 067
6. Chevrolet Utility – 919
7. Volkswagen Amarok – 220
8. Toyota Land Cruiser Pick-up – 180
9. Nissan Navara – 137
10. Mahindra Scorpio Bolero – 70

Chrisl

Teelhond
Reaction score
2,110
Bike
BMW R1200GS
As ek nou gjeld se baas was het ek n nuwe Ford 2.2 extended cab auto 4x4 gekoop. Jy kan toer met hom, Nam se paaie oral aanvat, werk toe en terug heelweek en laai soveel jy wil want daar is genoeg bakspasie. 120 kw is oorgenoeg krag vir my.

Hoe betroubaar hulle is is nog debateerbaar. Hier in my omgewing loop baie nuwe Rangers en mens kry nog steeds gemengde verslae. Sommige goed ander minder goed.

Operator

Grey Hound
Reaction score
135
Bike
Husqvarna (all models)
Almal is sooo Hilux bedonnerd.
Gaan toets bestuur 'n slag die nuwe Isuzu bakkies, wat grondpad rit insluit......
Dan sal jy agterkom hoe hard en stamperig en sleg die Hilux eintlik is.

Lieflike bakkie

Chrisl

Teelhond
Reaction score
2,110
Bike
BMW R1200GS
ktmkobus said:

Chris ek is nog nie 100% seker nie.  Ek het planne (weet nog nie wat dit is nie) en dit kan dalk SC of Extended Cab verg.
In jou bedryf sal ek altyd extended cab koop. Jy het altyd laptop en hardehoed en kaarte en sulke goed wat eenvoudig nett nie in n SC bakkie pas. Pas lekker agter die seats in n extended cab.

Chrisl

Teelhond
Reaction score
2,110
Bike
BMW R1200GS
Met jou lengte sal n extended cab ook beter wees. Jy kan die seat verder terug skuif as in n SC.

Kobus Myburgh

Grey Hound
Reaction score
643
Bike
KTM 640 Adventure
Met jou lengte sal n extended cab ook beter wees. Jy kan die seat verder terug skuif as in n SC.

Dit maak 'n groot verskil ja.  :thumleft:

Manic

Gentleman Dog
Reaction score
1,144
Bike
AJS (all models)
Pistonpete said:
June 2017 sales

1. Ford Ranger – 3 333
2. Toyota Hilux – 3 161
3. Isuzu KB – 1 178
4. Nissan NP300 – 1 130
5. Nissan NP200 – 1 067
6. Chevrolet Utility – 919
7. Volkswagen Amarok – 220
8. Toyota Land Cruiser Pick-up – 180
9. Nissan Navara – 137
10. Mahindra Scorpio Bolero – 70

Elke keer wat Ford die Hilux beat, is die maand wat hy specials gegooi het. Jy sal bitter min n Hilux op special kry.
Hier op die forum het iemand nou die dag gese, dat as hy sy Ford wat hy gekoop het, vergelyk met dieselfde spec Hilux, het die Ford hom amper R100k cheaper uitgewerk.

Ek ry nog my vorige shape Hilux, het al die nuwes beloer erg, maar iets laat my net nie die ding koop nie, kan nog nie my vinger op hom sit nie.
Na die Hilux is my 2de keuse n nuwe Isuzu  :thumleft: Dink amper my volgende bakkie gaan verseker n Isuzu wees.

Maar ek het al soveel bakkies gehad kan nie meer tel nie, eintlik staan my hart na n nuwe Prado toe, maar ek moet eers n bank gaan beroof  :'(

Kobus Myburgh

Grey Hound
Reaction score
643
Bike
KTM 640 Adventure
Operator said:
Almal is sooo Hilux bedonnerd.
Gaan toets bestuur 'n slag die nuwe Isuzu bakkies, wat grondpad rit insluit......
Dan sal jy agterkom hoe hard en stamperig en sleg die Hilux eintlik is.

Lieflike bakkie

HILUX - dis soos die Isuzu ........ net vir mans.  ;)

Dorsland

Bachelor Dog
Reaction score
1,598
Bike
Honda CRF-1000L Africa Twin
Kobus, elke ou het sy opinie so daar gaan baie daarvan hier wees. Hier is myne.

Nissan: na 2 x slegte ervaringe met die destydse Hard Body wat ek splinternuut gekoop het sal ek nooit ooit weer 'n Nissan koop nie. Swak diens, swak handelaarsnetwerk, behalwe dalk die Navara is hulle bakkies rof en onverfynd. 

Isuzu: Ry lekker gemaklik, nuwe modelle vertoon mooi. GM se ontrekking kan dalk voorentoe probleme lewer met naverkoopdiens en onderdele asook herverkoopwaarde.  Goeie waarde vir geld.

Amarok: geen ondervinding

Toyota: Ek ry self vir baie jare Hilux en Cruiser.  Betroubaar, bougehalte (nie meer wat dit was nie maar goed), handelaarnetwerk, herverkoop. Nuwe Hilux is, na die Triton, die lelikste bakkie op die pad.

'n Cruiser is nie 'n elke dag bakkie nie. Hy gaan vir ewig hou, vir uitstekende geld herverkoop en hard kan werk, swaar vrag dra, uitstekende bougehalte. Maar, geen diensplan, duur dienste, swaar op brandstof, aansienlik minder gemaklik vir elke dag leef, langpad ry en as kantoor te gebruik.

Ford: Mooiste bakkie op die pad, baie tegnologie en gadgets, ry lekker, trek lekker. Maar, onbetroubaar, swak bougehalte, swak diens en produkondersteuning. Té veel groot probleme met hulle.  Kan hulle nie weggee nie.

LDV

Race Dog
Reaction score
0
Bike
KTM 990 Adventure
Toyota gooi ook laaste maand baie specials

https://www.freeway.co.za/new-toyota-specials/toyota-hilux-double-cab-sale/

Manic

Gentleman Dog
Reaction score
1,144
Bike
AJS (all models)
LDV said:
Toyota gooi ook laaste maand baie specials

https://www.freeway.co.za/new-toyota-specials/toyota-hilux-double-cab-sale/

Onthou enige Dealer gee groot discount as hy wil of jy mooi vra.. Ek kry altyd tussen 8% en 12% discount op enige Hilux. En dit werk omtrent op die bedrae uit in jou advertensie link.

Ek praat van extra incentives wat Ford gee aan  hulle dealers vd kliente.
Dis wanneer jy n Ford kry en die handelaar jou sommer n R100 000 discount kan offer.

Ek het nog nooit Lys prys vir n Hilux betaal nie. Discount is daar, maar nie sulke wilde woeste discount soos Ford nie.
Dit was al bespreek, maar wat Ford doen, is hy maak die ou wat alreeds n Ford ry se sak seer. Tweede handse boek waarde val NOG verder. In 2002 rond het Ford dit al begin gedoen, en ek was n groot Ford man, het seker 13 Ford bakkies al gehad.

Dis wanneer jy in die 2de handse boekie kyk, en die Salesman vertel jou die volgende.....

"Mnr ek weet jou bakkie Trade vir R340 000 en Retail vir R368 000, maar weet jy dat met die huidige specials ons n NUWE bakkie kan kry vir R372 000....daarom kan ons jou net R300 000 offer"

Enige fabrikaat, sodra hy massiewe discount gee op nuwe voertuie, onmiddelik spyker hy die ou wat alreeds so bakkie het, wat wil inruil of verkoop, bitter hard deur die ore. Volvo is ook lief om dit te doen.

Of die Dealer ruil jou Ford in teen boekie waarde, maand later gee hulle befokte specials, dan sit die Dealer met die bakkie waarvoor hy te veel betaal het, en nou kry hy hom nie geskuif nie. In my eerlike opinie, is dit hoekom Ford nie so witwarm trade in het nie. Die dealers weet nooit wanneer kom daai FORD TRUCK MONTH specials uit, en byt hulle in die gat nie.

Ek kraak nie die Ford af nie, maar ek het al so baie voertuie gekoop en verkoop, ek weet al hoe die Salesmans dink en die dinge werk, en mens kan hulle nie kwalik neem nie  :thumleft:

In vandag se tyd, MOET jy kyk na wat jy koop, en wat jy gaan kry as jy wil verkoop.
Dit help niks jy koop jou droom bakkie, en hy ry befok lekker, maar jy sukkel om hom te trade eendag, of vat n groot knock nie. Almal kyk na hulle geld. Niemand hou van geld weggooi of verloor nie. Resale is n groot faktor.

Dis hoekom min ouens Ducati bikes ry. Awesome bikes, maar die diewe wil nie eers die goed steel nie wat nog van jy wat hom gaan probeer verkoop kry eendag.

Kobus Myburgh

Grey Hound
Reaction score
643
Bike
KTM 640 Adventure
Dankie Dorsland en Manic, waardevolle terugvoering.

My ondervinding met bakkies lei my tot hierdie gevolgtrekking:

Ek sluit half ton bakkies uit:

Mitsubishi - Ek het twee 3.0 V6 bakkies gehad en een 2.8 diesel.  Het die Triton destyds op die Spirit of Africa gery en was baie beindruk.  Dis jammer dat sy looks nie bygehou het met die van die Colt nie.

Isuzu - Ek het twee 2.8's gehad op sy tyd en ook 'n 2.5 workhorse.  Rygerief en brandstof verbruik was die grootste positiewe kenmerke.  Dienslewering was goed, maar soos jy sê Dorsland, laat GM se ontrekking 'n mens met kommer.  Dieselfde vriend wat ek so mee gesels het oor die nuwe Toyota, het ook 'n Isuzu extended cab.  Hy verkies dit bo die Hilux.

Nissan - ek het die ou boks shape 3.0 V6 gehad.  Lekker bakkie maar te swaar op sous.  Ek oorweeg nie huidiglik Nissan nie.

Amarok - het genoem dat ek een gehad het.  Beste bakkie wat ek nog gery het.  Ek het min geld 'verloor' met die verkoop, maar dit is oor ek hom gekoop het in die tyd wat hulle bekostigbaar was en verkoop het na die prys drasties verhoog het.  Die cambelt diens is BAIE duur vir 'n bakkie.  VW se diens is oor die algemeen goed, maar hulle bullshit jou as dit by remskoene vervang kom ens.  Die Amarok reken hulle moet enige iets tussen 40,000 - 60, 000km vervang word.  Vanaf 60,000km het hulle my elke keer gebel om dit te vervang.  Ek het dit op die ou end eers op 105, 000km gedoen.  Sal weer een oorweeg, maar die automaties, en 2de hands.

Toyota - het die 2.2, 2.4 en 2.7 in petrol gehad en 'n 2.4 diesel.  Hulle maak nie meer Toyota dieselfde nie, maar geen handelsnaam doen nie.  Toyota was nog altyd gekenmerk deur betroubaarheid.  Ek hou van hulle diens en oor die algemeen is dit van toepassing op die meerderheid van hulle takke.  Die nuwe een is lelik, en om hom mooi te kry moet jy 'n heel paar rand in sy rigting gooi.  Die nuwe black edition lyk nie te onaardig nie.  Ek het Brand Pretorius se boek gelees en 'n mens het nogal respek vir Toyota in die manier wat hulle die handelsnaam al die jare benader het en gegroei het.  Ek het huidiglik twee Toyotas met die D4D enjins en waarvan ek die meeste hou is die bekostigbaarheid van dienste.  Wat ek nie van hou nie is Toyota se arrogansie.  Om in 2017 'n top of the range Hilux uit te bring en nie eers leer sitplekke aan te bied nie is vir my arrogant - you don't like it, don't buy it.  Ek hou ook meer van 'n ipad bo op die seat in plaas van op die dashboard vasgesit.

Vir my is daar baie waarde in die 2de handse mark.  Die ander man moet maar daai eerste knock vat.  Die nadeel is dat jy nie altyd weet wat jy kry nie.  Die legend 45's ens. is ook te hoog geprys vir die tweede handse mark, en die auto boks in daai  modelle laat veel te wense oor. 

Nog baie dink werk nodig .................................  :sip:

Slainte Mhaith

Bachelor Dog
Reaction score
2,093
Bike
NER-A-CAR
My ervaring van betroubaarheid op die D4D Toy is nie so goed nie. 
Het al meer olie gelek op my garage vloer as my ou Land Rover (was net na 'n service en hulle se dit was iets wat nie oop of toe gedraai was nie). Oorspronklike bande was bitter kak. Remme het en begin shudder. Moet elke nou en dan 'n nuwe diesel filter insit (algemene fout en hulle vervang dit nie met die service nie, ry maar een saam). Starter is besig om op te pak. Clutch gaan ook nie meer lank hou nie.  En hy is donners swaar op diesel as jy iets probeer sleep (onder 750kg en 110kph kry ek 7km/l partykeer 8km/l)  En die bakkie het nou maar eers oor 100k km op.
Gelukkig niks ernstige probleme nie.  En al die Toyota fans erken nie dat Toyota probleme gee nie so sal weer maklik verkoop (en hou goeie waarde)

Al wat ek weet van die nuwe bakkies is 'n vriend wat se dat hulle lekker sleep (4x4 karavaan). Hy se selfs beter as die Land Cruiser V6.

Kobus Myburgh

Grey Hound
Reaction score
643
Bike
KTM 640 Adventure
Sláinte Mhaith said:
My ervaring van betroubaarheid op die D4D Toy is nie so goed nie. 
Het al meer olie gelek op my garage vloer as my ou Land Rover (was net na 'n service en hulle se dit was iets wat nie oop of toe gedraai was nie). Oorspronklike bande was bitter kak. Remme het en begin shudder. Moet elke nou en dan 'n nuwe diesel filter insit (algemene fout en hulle vervang dit nie met die service nie, ry maar een saam). Starter is besig om op te pak. Clutch gaan ook nie meer lank hou nie.  En hy is donners swaar op diesel as jy iets probeer sleep (onder 750kg en 110kph kry ek 7km/l partykeer 8km/l)  En die bakkie het nou maar eers oor 100k km op.
Gelukkig niks ernstige probleme nie.  En al die Toyota fans erken nie dat Toyota probleme gee nie so sal weer maklik verkoop (en hou goeie waarde)

Al wat ek weet van die nuwe bakkies is 'n vriend wat se dat hulle lekker sleep (4x4 karavaan). Hy se selfs beter as die Land Cruiser V6.

Interressant, soos jy sê, mens hoor nie baie van probleme met die Toyota nie.  Dit beteken duidelik nie dat daar nie is nie.  Ek het ook 'n olie lek opgetel met my Prado (nou op 112,000km), maar dit was die koper wasser wat hulle nie vervang het met een van die dienste nie. 

Dik kobus

Puppy
Reaction score
0
Bike
AJS (all models)
Isuzu te stadig
Ford is maar altyd kak
Die Amarok maak meeste sin

m0lt3n

Grey Hound
Reaction score
486
Bike
KTM 990 Adventure
Nice bespreking.

Amarok is seker enigste VW wat ek op my erf sal toelaat, maar dit is verseker kommerwekkend hoe laag hulle verkoop syfers is.
Verkoopsyfers stem ook nie saam dat Isuzu se gewildheid afgeneem het nie, inteendeel. Dit lyk vir my altyd dat terwyl die Ford en Toyota eienaars meet wie het die grootste meneer, knipoog die Isuzu eienaar met n smile vir sy vrou.

Nuwe Triton klink vrek goed in reviews, maar jy soek mos tweedehands...

Tweedehands:
Ek volg Amarok en Ford groepies op facebook, en dit redelik baie duidelik dat die Fords nie eers naastenby soveel foutlose kilos soos die Amaroks kan doen nie,. En hierdie stelling " Ek het die 2.0 Tdi bi-turbo manual gehad en nou nog spyt ek het hom verkoop." is erg volop.

Toyota is seker maar die veilige koop as jy nie genoeg omgegee het om so n bespreking soos hierdie eers te begin nie. Maar nou doen jy...
sterkte! Kyk maar na hoeveel geld jy wil spandeer en wat jy kan kry vir daai geld en besluit so. Dit verseker moeilik om n 2014 amarok te kies bo n 2016 2.2 ranger as hulle dieselfde kos, maar tegnies nie appels en appels vergelyk nie.