Tom die bakkie links met die air intake op die bonnet/hood is dit n diesel model?
Nee Chris ons koop gladnie diesel bakkies nie
Petrol is goedkoop hier en ons verkoop ook petrol wat beteken dat ons nog goedkoper hardloop
Jy weet baie mense kan hier kom redeneer oor petrol vs diesel maar ek het beide hier gery in V8 formaat. Ons bakkies moet V8 wees want ons sleep bitter swaar en groot waens hier met tye.
Hier is manne wat skerp met my sal verskil oor my siening maar n diesel bakkie is baie duurder om reg te maak sou iets verkeerd gaan vir n begin. Diesel voertuie is sensitief oor die kwaliteit van diesel wat gebruik word. Ons diesel is low sulphur en goeie kwaliteit maar daar is reeds risiko. Diesel voertuie in die US moet toegerus wees en op ‘DEF’ hardloop en dis ekstra moeite as jy n bakkie of kar ry,
Diesel V8 vs Petrol V8 op hierdie groot bakkies se brandstof gebruik is baie na aan mekaar.
Jy spaar nie in die US on diesel bakkie te ry en diesel is baie duurder as petrol by die pomp.
Ons kry so gemideld 17 myl per galon (3.8 liter/27,3 km) maw 7.18 km/L
Dis teen 70 myl per uur op die oop pad en gekombineer in dorp. Soms kom hy af na so 5 tot 6 km/l as ons laai of sleep.
Hierdie petrol V8 bakkies is baie betroubaar.
Ek ry oa n Ford met n Triton petrol 4.4 liter V8 van 1989 en sy het oor die 330k myl op.
Freddy ry met n 2005 Dodge met n Hemi V8 en syne is op 290k myl.
Hy kry 15 myl per galon en ek kry net 13 maar dis nou vd ou tegnologie. Nuwes n heelwat beter.
Vir die US mark is ek een wat ook se n diesel hoort in n vragmotor en n petrol in n bakkie.