Seriously.Disgusting.....![]()
Ek bliksem my seun(s) MORSdood as hulle iets so opfok.
Seriously.Disgusting.....![]()
Ga altyd so tjom. Ai man...Nee julle verstaan nie. Die voertuig wat se boekwaarde R10 is en wat jy sopas R4 se bande, nuwe injectors R3, nuwe turbo R2 en kappie opsit van R4 is gwoonlik in die ongeluk en na bybetaling afgetrek word kry jy R8 by die versekering.
Ek weetnie Pierre, wat sal dit kos om jou van Toyota af te laat wegstap en n Ford te koop?Die nuwe Ranger Xtra Cab Wildtrak gaan kom in n V6 diesel ook. Byt net vas.
Later die jaar.
Dit gaan Toyota se dood beteken. Watch maar. Die Ranger maak rerig stof en Toyota is nie baie impress nie.
Ek ry n 2013 Toyota wat standaard 284kW maak het nou so amper 300000km's op. Toe ek die Toyota gekoop het, het ek ook gekyk na die Raptor maar hy was 100000 meer as die Toyota.
Chev moet net sy Silverado na SA bring of Ford sy nuwe F150 of Dodge sy nuwe Ram dan is die Cruiser se dae verby.Ek groot Toy fan.
Ry 4Hiluxe en Cruiser.
Het driemjaar terug n Isuzu gekoop, vanjaar my tweede. N 1.9.
Ek sal weer n Cruiser koop, maar nie weer n Hilux nie.
Geen ander fabrikaat mmak iets wat rerig met die Cruiser kan kompeteer nie. Net Nissan het, maar hulke het ook noun die Patrol gestaak in SA.
So hoekom vertel jy ons nie wat jy van n cruiser dink nieChev moet net sy Silverado na SA bring of Ford sy nuwe F150 of Dodge sy nuwe Ram dan is die Cruiser se dae verby.
Moet my liewer nie vra wat ek van die Cruiser dink nie, nie dat dit enige fans sou beinvloed nie…inteendeel, hul sal dit weer persoonlik maak en my kak vertel.
Nee nie in SA nie.Watter een is hierdie? In SA? Ek het so by myself gewonder of daar enige Toyota in SA is met meer as 170 kW standaard,
Die nuwe 300 Series se 3.3 V6 diesel is 227kw en 700Nm standaard.Watter een is hierdie? In SA? Ek het so by myself gewonder of daar enige Toyota in SA is met meer as 170 kW standaard,
Nog nie.@Manic het jy nou 'n Ford agentskap?
Maw kan 'n man wat 'n Ford soek nou eerder 'n WD ondersteun?
KorrekDan ry ons almal Tritons. Hulle is so lelik, niemand wil hulle steel nie.
Enter your email address to join:
Register today and take advantage of membership benefits.
Enter your email address to join: