The WildDog trucking thread

Wild Dog Adventure Riding

Help Support Wild Dog Adventure Riding:

Chrisl

Teelhond
Reaction score
344
Bike
BMW R1200GS
Volvo R2.6 Mil
Scania R2.4 MIL
DAF R2.4 Mil
MAN R2.3 MIL

John wat is die hp dan vir daai pryse per brand? 440's of 520's of wat?

grim101

Race Dog
Reaction score
18
Bike
AJS (all models)
Prys op die straat voor afslag en wat mense betaal is MEILE uitmekaar.

Volvo R2.6 Mil
Scania R2.4 MIL
DAF R2.4 Mil
MAN R2.3 MIL

Maar jy kry helse afslag op MAN en DAF en betaal nader aan R2 mil, Scania R2.2 en Volvo weet ek nie nou nie hulle het nie vir maplotters soos ons trokke na 25 jaar se besigheid nie :)

Maar ek is in die trokke verkoop game nou nie koop nou :) :)
Goeie hel, maal dit met 20 trokke op een slag, ek sal nooit slaap in die aand nie.

Kaboef

Grey Hound
Reaction score
226
Bike
KTM 950 Adventure S
Jy slaap sag. Jou bankbestuurdeer slaap sleg.

Tom van Brits

Bachelor Dog
Reaction score
608
Bike
Honda XL650V Transalp
Meeste van die moderne graan hopper waens se een as tel ook op as jy klaar gedump het.
Nes Tau se: spaar groot op bande en brandstof.

Ons het altyd net een rigting vrag gehardloop maar die ekonomie het ook nou grmaak dat ons soos in my geval vandag:
Ry leeg vir net oor die dertig myl tot by n Coop, laai koring en lewer dit slegs 15 myl verder.
Laai by dieselfde fasaliteit geel mielies en hardloop terug 45 myl. Herhaal.

Die peogram ‘Outback truckers’ op Netflix wag n ou soms tot drie weke in Australia om weer sy road train vol te maak en dan weer paar duisend km verder te gaan lewer.

In n ander lewe (want daar is nou te min oor van myne) sou ek graag n Ausie trucker wou wees

MegaPix

Race Dog
Reaction score
292
Bike
Zero (all models)
Ek was in die begin van Maart besig met 'n aansoek vir een man in Mpumalanga area wat 18 nuwe MAN perde en AFRiT trailers gesoek het om te vervang.
MAN het nog voorraad. Scania glad nie. En dan staan daar MOER baie 2e handse trokke by Merc in Centurion. Word net ingeruil en kry nie verkoop nie

tau

Race Dog
Reaction score
39
Bike
Yamaha XT 750 Z Super
Volvo R2.6 Mil
Scania R2.4 MIL
DAF R2.4 Mil
MAN R2.3 MIL

John wat is die hp dan vir daai pryse per brand? 440's of 520's of wat?
440-480 range is moerse duimsuig nommers, want sekere vervaardigers gee soms helse afslag.

tau

Race Dog
Reaction score
39
Bike
Yamaha XT 750 Z Super
Meeste van die moderne graan hopper waens se een as tel ook op as jy klaar gedump het.
Nes Tau se: spaar groot op bande en brandstof.

Ons het altyd net een rigting vrag gehardloop maar die ekonomie het ook nou grmaak dat ons soos in my geval vandag:
Ry leeg vir net oor die dertig myl tot by n Coop, laai koring en lewer dit slegs 15 myl verder.
Laai by dieselfde fasaliteit geel mielies en hardloop terug 45 myl. Herhaal.

Die peogram ‘Outback truckers’ op Netflix wag n ou soms tot drie weke in Australia om weer sy road train vol te maak en dan weer paar duisend km verder te gaan lewer.

In n ander lewe (want daar is nou te min oor van myne) sou ek graag n Ausie trucker wou wees
Tom my RT drywers in Aus het net hulle 24 en 48hrs rus tye gedoen en trokke is afgelaai en weer gelaai deur "Dogrunners" van daardie RT perde koel nooit af nie, hulle diens warm. Daai Outback trucker ouens is eintlik te rustig ivm die normale teerpad RT drywer.

Chrisl

Teelhond
Reaction score
344
Bike
BMW R1200GS
Tom my RT drywers in Aus het net hulle 24 en 48hrs rus tye gedoen en trokke is afgelaai en weer gelaai deur "Dogrunners" van daardie RT perde koel nooit af nie, hulle diens warm. Daai Outback trucker ouens is eintlik te rustig ivm die normale teerpad RT drywer.
Tau hoeveel uur per dag mag n Aussie drywer agter die stuur wees of is daar geen rules aangaande dit?

tau

Race Dog
Reaction score
39
Bike
Yamaha XT 750 Z Super
Tau hoeveel uur per dag mag n Aussie drywer agter die stuur wees of is daar geen rules aangaande dit?
Oom jy kry drie klasse van Fatigue management. Standard , Basic en Advanced.

Standard mag so 9 ure per dag bestuur
Basic 12 ure
Advanced 14 ure
Jy moet 24 uur in elke 7 dae aan een rus en 48 uur in elke 14 dae. Dan het jy nog 144 ure wat hernu met tyd, wat jou vang nog voor die 7 dae of 14 dae op is as jy iewers bietjie hard gedruk het.

Dit het my brein eer grebreek en vang nog baie drywers omkant wat al jare ry en wat dan die "bushdrivers" laat onstaan. Op die grondpaaie maak hulle soos hulle wil en is logboeke iets vreemds.

BFM is maar die gewildste
in 24 uur moet jy 7 ure ononderbroke rus. Die trok mag nie start of beweeg met jou login nie.
jy mag 14 ure werk, maar dan moet jy na 6 ure 30 min rus en in 11 ure moet jy minimum 2 ure gerus het min of meer. My kwalifikasies is nog geldig, maar my brein is vanoggend nie seo seker oor die nommers nie.

Die verskil is as die wiel daar draai is dit teen 101km/h. So of hulle rus of hy hol. Laai en aflaai vat ook nie naastenby solank soos hier nie.

Jy mag nie wettig trokke operate of instruksies aan drywer gee as jy nie die Fatigue kwalifikasie en die Mangement kwalifikasie vir daardie tipe stelsel het nie.

Chrisl

Teelhond
Reaction score
344
Bike
BMW R1200GS
in 24 uur moet jy 7 ure ononderbroke rus.

So as jy iewers in die Nullabor is en jou tyd is verstreke moet jy stop en staan vir 7 ure? Is aan die slaap raak ongelukke min in Aus?

tau

Race Dog
Reaction score
39
Bike
Yamaha XT 750 Z Super
in 24 uur moet jy 7 ure ononderbroke rus.

So as jy iewers in die Nullabor is en jou tyd is verstreke moet jy stop en staan vir 7 ure? Is aan die slaap raak ongelukke min in Aus?
Nee dit is steeds daar want jy slaap nou op 'n boek en nie jou eie "bodyclock" nie. Die ou drywers haat vakansie en uit suklus gaan want dan sukkel hulle. As hulle vanaf verlof terugkom is die ou slim manne altyd versigtig. Baie maatskappy laat hulle drywers tot werk met 'n curfew tussen 00:30 - 05;30 wat jy nie mag ry tensy jy toestemming kry. So drywers neem dan hulle 7 ure oor die tydperk. Meeste manne het so middernag loop slaap en dan 07;30 weer begin.

Meest maatskappye het seeing machine se kameras in wat driver fatigue manage.

Chrisl

Teelhond
Reaction score
344
Bike
BMW R1200GS
nie jou eie "bodyclock" nie.

Ek het altyd vaak geraak tussen 10 oor tien tot so kwart voor elf snags. As ek daardeur geworstel het kon die son maar op kom ek was ok.

Tom van Brits

Bachelor Dog
Reaction score
608
Bike
Honda XL650V Transalp
Jou rigs Pierre?

Ek wens ek kan kans kry om n link te probeer agteruit-stoot en sien hoe ek vaar.
Al my ondervinding is net op perd en sleepwa.
Vandag moes ek my groot lang neus 122SD Freightleiner agteruitsroot om n straathoek met n 45 voet graan sleepwa.
Dit is n ‘day-cab’ maar die agter venster het ek toegeplak want as ek die manne leer maak ek seker hulle kannie loer deur die agter ruit en moet noodgedwonge hul spiels gebruik
Ek maak seker dis skoon en begin stap met haar, en nou moet ek snel want ek is bang daar kom dalk motors.
Baie verlig toe ek mooi netjies om die hoek in n reguit lyn tot stilstand kom.
Ander omie in sy trok my darm n 👍 gegee😅
Nie sleg vir n ex medic maar ek is nie altyd so gelukkig nie, ek kry dit soms verkeerd en moet maar die trots in die sak steek en n paar ‘pull-ups’ doen😳

• Like
Reactions: tau