dookie said:Daai is soos vroumens logika.Dorsland said:Ek besef amper is nie goed genoeg nie maar ek het amper Saterdag deurgery vir die oornag. Gelukkig het my Spidey Sense vir my laat weet daar gaan polieste daar wees toe bly ek eerder weg. Dit kon vir die polieste lelik geraak het. eepwall: :lol8:
Lyk lekker, jammer ek het dit gemis.
Kon iemand 'n foto kry van Jup wat glimlag?
Ons hoor altyd net daatvan, maar ons weet dit bestaan nie rerig nie.
cocky said:Ons kan dit maar die WC bash noem, meer van ons as EC manne!boere said:Dankie Jup vir nog 'n lekker WC bash. Ek bedoel EC bash. ot: ot: ot:
zebra - Flying Brick said:lekker bumping into DEWALD in Hermanus, with his tricked-out 701;
he had returned from EC Bash, but his Wife has (inadvertently? ) locked him out of the house, and was waiting to be let back in... ;D
( I wonder if he did get a 'pass' to attend...? :biggrin: )
Said he enjoyed the bash, as always :thumleft:
Chris
Nimmo said:He now left the 660 brigade?
Operator said:Nimmo said:He now left the 660 brigade?
Omtrent al jaar gelede.
Ja.................ek raak nou ouer. Het iets nodig gehad om weer 'n slag my adrenilien te laat pomp en
die bloed deur my are te laat bruis. :lol8: :lol8: :lol8:
zebra - Flying Brick said:lekker bumping into DEWALD in Hermanus, with his tricked-out 701;
he had returned from EC Bash, but his Wife has (inadvertently? ) locked him out of the house, and was waiting to be let back in... ;D
( I wonder if he did get a 'pass' to attend...? :biggrin: )
Said he enjoyed the bash, as always :thumleft:
Chris
Operator said:Omtrent al jaar gelede.
Ja.................ek raak nou ouer. Het iets nodig gehad om weer 'n slag my adrenilien te laat pomp en
die bloed deur my are te laat bruis. :lol8: :lol8: :lol8:
Mpandla said:Lyk my jy het darem probeer om die 660 se petrol tenk volume ook saam te vat.
Ou Ballas was die ou self soos gewoonlik en Crashvan se dop het hom "dopgehou"2StrokeDan said:Waar is daai ou genaaaaaiery van n Ball&chain?? ot: eepwall:
2StrokeDan said:Waar is daai ou genaaaaaiery van n Ball&chain?? ot: eepwall:
Enter your email address to join: