Tulbagh loop via Sutherland and Ouberg

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Louis Photo

Race Dog
Reaction score
Bike
Honda XRV 750 Africa Twin
Here's some pics from my trip to Sutherland and back today, I wanted to do it yesterday but I felt a bit crappy(gastro), so I did it today which was not the best day for biking in the Karoo - I think it was about 40deg at the bottom of the pass. The total distance is 520km.

The picture of the antelope look shaky I know, but it was done while doing about 40-50 kmh with the little animal running next to me - after opening my tank bag with gloved left hand, removing camera and fiddling with on/off button, switching camera to right hand(pulled the clutch in with left hand not to loose speed) and fired of a few shots. The shot is a bit un-dramatic, but it was a great few seconds that would have captured brilliantly with a helmet cam.

Attachments

• tulbagh loop.jpg
    tulbagh loop.jpg
    137.9 KB
  • IMG_6358.jpg
    IMG_6358.jpg
    100.4 KB
  • IMG_6361.jpg
    IMG_6361.jpg
    100 KB
  • IMG_6391.jpg
    IMG_6391.jpg
    124.3 KB
  • IMG_6402.jpg
    IMG_6402.jpg
    93.5 KB
  • IMG_6411.jpg
    IMG_6411.jpg
    157.9 KB
  • IMG_6414.jpg
    IMG_6414.jpg
    121.7 KB
  • IMG_6450.jpg
    IMG_6450.jpg
    165.4 KB
Lekker route ou mater.  Sondag was nogal ietwat warm vir die trippie, maar lekker bly maar lekker. Die fotot van daar by die laagwater brug, is dit die een onder Ouberg net so voor jy wegdraai Tankwa se rigting. Was lanklaas in daai omgewing en kan amper nie glo dat dit so verspoel is nie.

Is jy van Tulbagh of het jy net van daar begin.

VaalBaas said:
Lekker route ou mater.  Sondag was nogal ietwat warm vir die trippie, maar lekker bly maar lekker. Die fotot van daar by die laagwater brug, is dit die een onder Ouberg net so voor jy wegdraai Tankwa se rigting. Was lanklaas in daai omgewing en kan amper nie glo dat dit so verspoel is nie.

Is jy van Tulbagh of het jy net van daar begin.

Ek bly in Tulbagh ja, hiers nog n foto van daai bruggie. Ek dink dit was die laaste keer wat ek gestop het voor die padstal...dit het net te warm geword as mens stop.

Attachments

• IMG_6440.jpg
    IMG_6440.jpg
    192.1 KB
Stofdonkie said:
Lekker dagtrip Louis.  :thumleft:

Jou stert was seker lam.

Jis, my bike se vorige eienaar het die sitplek laer gemaak, gevolglik sit ek letterlik op omtrent 1,5 duim foam. Wat ek wel agtergekom het, is dat my gat begin seer raak omtrent 20km voor n groot stop - Sutherland, die padstal en Tulbagh, op gister se trip. Ek dink dis dalk bietjie sielkundig ook, die seer boude.

Lekker lekker , thanks for sharing.  :thumleft: :thumleft:

what a beautiful place to ride must really be great standing on the hills looking into the distance