Baviaans - 21 Desember 2018
Op 20 November kom die boodskap deur. "Ry jy saam Baviaans toe?"
Ek belowe myself nou al bitter lank om die kloof te gaan ry en elke keer val daar iets voor. Die keer besluit ek egter om die datum vas te maak.
So kom die 21ste ook voor 'n man jou oë uitvee en ek staan en wag vir BikerJan en sy seun by die Montague pas se afdraai.
Ons groet eers en maak 'n bietjie bek na ons mekaar vir amper 'n jaar nie gesien het nie.
Ons kies rigting oor die pas en sluit by die Kamanassie pad aan, rigting Uniondale. By Uniondale word daar brandstof gegooi en ons is al aan met die R62, rigting St Francis, waar ons die aand by 'n vriend oorslaap. Alles gaan goed tot ek sommer uit die bloute 'n pap wiel voor kry, sommer so op die teerpad. In elk geval, wiel af, patch die binneband en ons is weer op die pad.
Vriend Pieter onthaal ons met 'n koue bier en 'n lekker braai vir die aand.
Die volgende oggend is almal vroeg uit die vere en teen 06h00 van ons die pad. Ons maak eers 'n draai by Cape St Francis se ligtoring voor ons rigting Humansdorp toe vat, waar ons ook sommer gou brandstof gooi.
Dis mooi wereld en ek verkyk my na Patensie, wat ek heeltemal anders voorgestel het.
En toe is ons Baviaans in. Ek los maar sommer net 'n paar fotos hier aangesien daar al genoeg gese is oor die Baviaans. Ek weet egter dat ek beslis, sommer in die nabye toekoms, dit weer sal gaan ry en sommer baie meer fotos neem.
Terug in Uniondale word daar gestop om te eet en brandstof in te gooi. Pieter kies weer koers St Francis toe en ons besluit om Prins Alfred pas oor te ry terug huis toe. Aan die ander kant ry ons toe ook sommer Kom se pad net om dinge interressant te hou.
Weer was dit sommer 'n great kort trippie saam met great manne.
[youtube]https://youtu.be/2hrj-UHxZCA[/youtube]
Sent from my iPhone using Tapatalk