Bill the Bong
Grey Hound
Lyk glad nie so erg nie
Fookit ja nee kyk water is n skaarse ding daar by julle maar maggies Stoffel net n behoorlike was en jyt al 110% gevorder en gewen...lol..Die lang verwagte prenjties. Ekt die stof op gelos. Die seat is ook kas toe, muise het huis gemaak jare gelede. Die engine crank nog lekker oor.
Of nee moenie daai seat is sexy.....lyk soos n girl se swooping body lines met die chrome strip.
Die ding is BEAUTIFUL!!!
Sal dit dophou, as jy en Hinks nie sal omgee om fotos op te sit nie?Toe vind die fiets sy pad na Robertson toe. Tyd het ek , geld het Hinks ... terg net . Vandat Stoffel daardie fiets hier afgelaai het , word hy spesifiseer as kroonwild hier in my stoor . Alle parte word in sakkies gesit en gemerk soos ek strip ......
Ek is n prentjie mens, jy het my nou lekker laat lagJinne Honne.
Dankie vir al die positiewe kommentaar. Hygend Petrie. 1ste plek vir jou.
Raait, ek reken n was sal solank die ding doen. @Jacobsroodt , ja Roodt, hy start presies so. Dis makliker as hy op die centrestand staan en jy staan reg haaks met die bike en skop dan afwaarts na jou toe.
Ek onthou toe ek n kind was, start ek eendag die bike, wel, dis al hoe ek hom kon start, (so langs die bike op die centrestand). Vreemd genoeg draf die speedometer ook saam? Heel verbaas staan en blib ek die lui throttle om te sien hoe die spoed soos n revcounter op en af gaan. Ekt onthou goed ek moes aan albei voor en agter crashbars vat om hom vd stand af te trek. Kwits en daar begin hol die ou luigat in eerste rat.
Ekt soos n bosluis aan n vark langsaan gehang en half saamgedraf, totdat hy met my omgevoeter het. Die bleddie boxers wat so lekker laag torque.
Ekt n goeie les daai dag geleer om altyd die Bee-em in neutraal te start.
Moet nooit jammer wees omdat jy "reguit" is nie.Daan dis n BMW , hoekom wil jy fotos sien , net om weer KAK te stirr? Sorry maat , nie hier nie . Ons like ons Boxer enjins en daars regtig niks wat jou insette van BMWs ons kan beinvloed nie .
Jammer eks so reguit , hierdie is n motorfies forum , nie n moddergooiery van maters nie .
So in kort , GFY en kry vir jou n ander speelplek .
Enter your email address to join:
Register today and take advantage of membership benefits.
Enter your email address to join: