Which OWB holster for EDC

Wild Dog Adventure Riding

Help Support Wild Dog Adventure Riding:

SpeedyG

Puppy
Reaction score
7
Bike
BMW F800GS
Hi,

I am looking for an OWB kydex holster for my glock 19.

What i would like to know is if there is someone who uses an OWB holster for EDC and which brand it is. I know some OWB holsters sit more flush than others thus printing less, while being much more comfortable than IWB.

P.S. I do realise IWB is better but for my purposes I don't need to hide it like sweets from a child.

Thanks

Challa

Pack Dog
Reaction score
217
Bike
BMW F800GS
Daniels OWB is a good option. Straight forward and affordable.

If you are not firmly set on kydex , I opted for an leather el paso with thumb break. I use this when biking solo.

The IWB gets uncomfortable after a few 100 km especially in more technical stuff.
Shado-leather-brown.png

SpeedyG

Puppy
Reaction score
7
Bike
BMW F800GS
Yeah i also was looking at the Daniels as my IWB is also daniels and its a very sturdy holster.

Leather also more comfortable but i prefer the Kydex for 1up carrying.

Matewis

Race Dog
Reaction score
62
Bike
BMW R1150GS Adventure
Yeah i also was looking at the Daniels as my IWB is also daniels and its a very sturdy holster.

Leather also more comfortable but i prefer the Kydex for 1up carrying.
Shinobi Kydex have very nice holsters as well.

Roadhawg

Grey Hound
Reaction score
278
Bike
KTM 1290 Super Adventure
SouthWest Holsters dude here. I use the Rattler for Appendix IWB and it's AMAZING but he does OWB as well.

Iqbal

Puppy
Reaction score
3
I use my Daniels iwb like an owb, been carrying like this for years.
Hi,

I am looking for an OWB kydex holster for my glock 19.

What i would like to know is if there is someone who uses an OWB holster for EDC and which brand it is. I know some OWB holsters sit more flush than others thus printing less, while being much more comfortable than IWB.

P.S. I do realise IWB is better but for my purposes I don't need to hide it like sweets from a child.

Thanks

Malmoer

Race Dog
Reaction score
61
Bike
BMW F800GS

tau

Race Dog
Reaction score
338
Bike
Yamaha XT 750 Z Super
Ek het 6 holster...en het vanoggend nog een gekoop. Liggaamsbou is so verskillend.

Ek het 'n Daniels Holster met plek vir my WML(weapon mounted light) wat IWB is, maar as dit moet en ek dra vest steek ek my hemp in en dra om binne belt, maar pistool is maklik beskikbaar.

Fobus OWB is snot, ek het hom en Cytec OWB maar albei kom die pistool saam uit as dit rof raak as ons CQB oefen. Ek het meer vertroue in my Sticky holsters.

So as jy wil OWB sou ek by Danial's een laat maak wat lekker stewig is. EK vind die IWB holster is meer stewig as meeste OWB omdat die broek en belt hom nog vasdruk teen lyf en hy hang nie net aan belt nie.

Ek het Kore en Sniper belt en steeds voel OWB vir my minder stewig as my Daniels IWB veral met die lig by is die surface area wat help retain groter.

SpeedyG

Puppy
Reaction score
7
Bike
BMW F800GS
Dankie vir al die terugvoer. Ja die Daniels IWB werk baie lekker en sit baie lekker na aan jou lyf. Dis net moeiliker in die somer as mens net n hemp dra en hy sit iwb. Dan kou hy maar jou heup. Daarom die gedagte om n owb te kry wat nie so styf sit nie.

Maar die nadeel is natuurlik dit hy meer sal print maar dis maar een van daai trial en error en this or that situasies.

Malmoer

Race Dog
Reaction score
61
Bike
BMW F800GS
Dankie vir al die terugvoer. Ja die Daniels IWB werk baie lekker en sit baie lekker na aan jou lyf. Dis net moeiliker in die somer as mens net n hemp dra en hy sit iwb. Dan kou hy maar jou heup. Daarom die gedagte om n owb te kry wat nie so styf sit nie.

Maar die nadeel is natuurlik dit hy meer sal print maar dis maar een van daai trial en error en this or that situasies.
Ek het n daniels holster gehaad. Nat gesweet en teen jou lyf is nie lekker nie.

Ek het rond gekyk na verskeie opsies.

Het toe besluit op die sniper want daar is n sagte pad wat teen jou lyf druk.
So maw die buite gedeelte is kydex maar die binneste is stewige pad wat teen jou lyf druk.

Dit is geweldig gemaklik en ek dra permanent so. Hemp hang uit self in 40+ grade is dit nie sleg nie

As jy meer pics soekvan myne stuur n whatsapp na 0791412274