SchalkL
Race Dog
Ek het net so paar gopro snapshots:Orangeswifty said:Het enige-iemand fotos geneem van die sandpad en turfruts op die pad tussen Buffelsdrift en Steenbokpan?
Ek het net so paar gopro snapshots:Orangeswifty said:Het enige-iemand fotos geneem van die sandpad en turfruts op die pad tussen Buffelsdrift en Steenbokpan?
Orangeswifty said:Kyk uit vir die Planning a ride thread so in Feb se kant volgende jaarMatie spero said:Magtig, ek sal volgende jaar graag wil saam gaan!!!!!!
lyk bedonnerd lekker.
Dit sal seker weer so middle Maart gebeur :thumleft:
Intussen gaan ons vir seker die jaarlikse Zinyala ride aanpak rondom Juniemaand
Moet net kyk waar ons 'n oop naweek het :deal:
Ag nee man RianBender said:Die beste van die naweek was die "Entertainment" :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Jys welkom om voor my loop te kom staan CarrotsCarrots said:Orangeswifty said:I'm sure!Jules said:Orangeswifty said:Moer.....that was funny.
Wouldv'e kakked myself if i had actually hit that drone with thr 9mil
:ricky:
Was a pitty, would have been far easier to pack R7500 in my bag back to PE than the drone :biggrin:
Swifty skiet so kak...hy skiet homself sommer raak....nie 'n kans wat hy daai drone met sy 9mil uit die lug sou kon skiet nie!! eepwall: ot: :lol8:
daai naweek was net so awsome geweesSchalkL said:I am not so sure if i should do the Inyala Ride?
(Pics from last years ride
Enter your email address to join: