Die rooi roete moet verkieslik vermy word. Ek het hom ingery en het permanente skade, kry nou nog nagmerries. :biggrin:m0lt3n said:Ons wil self bietjie in daai area gaan ry, kan iemand my se waar presies is die 'suicide route'? ek verpes sinkplaat en mag dalk my polse af kou as ek 125km daarvan moet doen.
Cdp13 said:Ek boer 25km buite Kakamas op daai "rooi roete". Hy is donners sleg ja, maar ons moet maar so op hom operate. Is darem nie heeltemal suicide nie maar hys sleg ja. Ekt al self 'n paar nuwe onderbroeke moes koop met my 800 op daai pad...
Heeltemal reg, die groen roete is die scenic een. Daai is my sondag oggend weg glip roete. Konrad - well done om met 1200ADV en vroulief daar deur te ry :thumleft:
Molt3n as jy info soek praat gerus met my. Kan jou paaie hier wys wat jou 'n dag of 3 kan besig hou.
Cheers
Charl
konrad said:charl ek dink jy sal saamstem,wat daai rooi roete so erg maak,is ,sodrae jy 60km/h slaan dan begin daai voorwiel surf op die los gruis en jou onderbroek begin sulke bruin kolle uitslaan,want terwyl die voorwiel sy pad soek,maak die agterwiel ook sy eie ding,en dit is met eas en abs af.ek dink as jy daai megafters moet aanlos,sal jy jou gat dubbel en dwars sien.die dag wat ons die rooi gery het,moes ek nog die baie trokke dodge wat jaag van voor en agter af en hulle het nie tyd vir n twee wiel wat try survive op daai pad van survival.
die groenj roete het n strook sinkplaat wat erger is as die ergste wat ek nog gery het,maar as jy daar deur is en jy lewe nog,dan is die res n moerse nice adventure pad
Cdp13 said:Ja Vis Arend. Ken hom baie goed. Dit is Kallie van der Westhuizen, a.k.a. Kallie Wolf noem almal hierso hom. Ek en sy seuns goeie pelle en ry gereeld saam. Hy het 1200ADV gehad, maar het sowat 5 jaar gelede ernstig siek geraak (dink soortgelyke ding as wat Joost het). Basies verlam geraak. Hartseer storie eintlik. Maar na baie jare se physio werk kan hy vandag weer loop en eintlik weer normaal funksioneer. Hy boer nou op 'n golf-karretjie. Maar is nog bietjie te swak om weer op daai 1200 se rug te spring. So dit maak sin dat hy sou belangstel in die sidecar.
In elkgeval PM my as ek dalk vir jou sy email adres of iets moet kry.
Enter your email address to join: