Boomslang in my bike

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
XXL said:
DD650 said:
capeklr said:
:eek:
Imagine you didn't know about that snake, cruising down the highway and he slithers across your leg suddenly. Could have been interesting.

My thoughts exactly!   :D  Nice RR.

Bwahahahahah......

Nee hel, ek weet Afrika is nie vir sissies nie maar sou ek in daai situasie wees en slang se kind steek sy kop uit terwyl ek ry was ek onmirreforkenlik bo van daai fiets af.....en het ek myself heeltemal in ‘n ander era ingeskrik – sou waarskynlik nog voor Alec Patterson en sy kruiwa op Pelgrimsrus aangeland het teen die spoed wat ek sou beweeg.

However looking at the photo of that it snake it looks alot like a harmless Bush snake (greenlike a Boomslang but with black spots on the back of the head and body). Either way well done in getting it out.

...ek het al gehoor van 'n ou met 'n broek vol planne...  maar 'n bike vol slange is nuut!!!

Lekker trip en kiekies...  :thumleft:

Dusty Rusty said:
Wat as daai slag geboorte gegee het aan haar kroos in jou bike?  ;)

Nice red 1200 GSA for sale, price highly negotiable......VOETSTOOTS! New owner to collect.....NO DELIVERY!!!

Baie lekker RR en mooi fotos!  :thumleft: ek wonder of ek nie tog van nou af net so vinnige scan gaan doen voor ek weer op die bike klim na hy so rukkie in die bos gepark was nie. Grootste phobia wat skielik verskyn van onder terwyl jy bike ry  :eek: ek abandon ship on the spot! Iemand anders wat ek ken het selfde tipe probleem in Cederberg gehad - pofadder in voorwiel se speke - en daai goed is LUI! baie goeie negotiation skill gevat om hom uit te kry.

demmit- hy was definitief meer as 3 meter lank en daai oog lyk omtrent so groot soos 'n langspeelplaat!

Lekker RR - met (amper) 'n ekstra byt.

Vaalseun said:
Dusty Rusty said:
Wat as daai slag geboorte gegee het aan haar kroos in jou bike?   ;)

Nice red 1200 GSA for sale, price highly negotiable......VOETSTOOTS! New owner to collect.....NO DELIVERY!!!

:laughing4:  :laughing4:

Lekker gelees en goed gedoen met die slang! Gelukkig het dinge verloop soos dit het... kon katastrofiese gevolge gehad het...

Cool story this, enjoyed it very much. Thanks!

slippery characters you hang out with :biggrin:
Enjoyed this report. :thumleft:

Had a good giggle.  And does look like a grass snake, I'm glad you didn't kill it.  I caught a Poffadder by mistake once... needless to say I threw it very far away very quickly!

Just goes to show, we still live in Africa!

O my sack! nee kyk ek is nie baie bang vir goed in die natuur nie, maar vir slang se kind is ek ett bang.
Ek sou die bleddie bike net daar los en die versekering bel en sê die ding is gesteel of iets. Norradoner!!! Meer man as ek hoor!!!!  :eek:

LouisL said:
demmit- hy was definitief meer as 3 meter lank en daai oog lyk omtrent so groot soos 'n langspeelplaat!

Louis, ek kan sien jy ken slange en soos ek, is jy nie iemand wat maklik oordryf nie. Nou moet ons nog net vir Chrissie oortuig dit was nie 'n onskuldige gras-slangetjie nie.

Nee jy het ballas my maat!! Ek sal nie daar krap as ek jy was nie, ek sou seker die tenk 4ked geskiet het en dan sou die bike ieg ontplof het en daar sou n laaang bruin streep op die gras gele het. Nice RR by the way :thumleft: