Piet's contribution as in the general ride report
--------------------------------------------------------------------------------------
Donderdag oggend by Ultra City op Worcester. Eindbestemming……De Rust.
Iewers voor Laingsburg
Agter die Floriskraal damwal.
Na ’n moerse klomp hekke, duk sand, klippe, los gruis, ’n val of twee, pap wiele en ’n klip rand later het ons in Prins Albert aangekom, waar ons by die Prickly Pear gestop het vir verversings. Ongelukkig het ek nie foto’s daar geneem nie. Ons is vêrder oor die Swartberg pas. Wat ’n ongelooflike mooi plek is dit nie. Ek het basies net 2 foto’s wat ek kan gebruik……..die res is useless.
In De Rust het Rassie vir ons by die Voëlgesang gastehuis ingeboek. Die manne het gou hulself in gesetel en ons is soos een man af na die Back Packer vir ’n lekker kuier en ete. Daar het ons nog heelwat ander Kaapse honne raakgeloop wat daar ingeboek was.Ek moet sê…die mense mag maar pizza’s maak.
Ons is Vrydagoggend verder deur Meirings poort (nog ’n eerste vir my) Klaarstroom na Willowmore. Die amper 100km’s tussen Klaarstroom en Willowmore is ’n “hoë spoed” grond pad………vir KTM’s, GS’e ens. Maar wees gewaarsku………..daar is heelwat bedrieglike driffies.
Ek het dit maar rustig gevat en op Willowmore toe moes ek hoor dat as ek gekom het om blomme te kyk ek eerder met ’n Kombi moes ry. Ek is min gespin want met my AT voel dit of ek met ’n Fleet Line ry.
By die Hotel op Willowmore het ons eers als volgemaak……….drank, kos en petrol. Ek was nog nooit in die deel van ons land nie en het besluit om vooruit te ry want ek wou baie stop en als bekyk. Ten spyte daarvan…het ek heelwat vroeër by Doornkloof aangekom as die res van die pak.
Die “Blomme Kyk Kombi”
Ek het vir ons ’n lekker spot gekry en die manne het so een vir een aangekom en hulle ding begin doen.
Toe die son begin sak het ons almal opgeskuif na die kuier gat naby die bar. Daar het hoë vure gebrand met goeie geselskap saam met goeie vriende. Heelwat nuwes is ook ontmoet.
Sondag is ons reguit huis toe met die R62. Geen foto’s ongelukkig.
1,120 Bitter aangename km’s. Dankie, aan my maaikies wat saam met my blomme gaan kyk het. Dit was mooi paaie wat ons gery het. Ek gee nie eens om oor die “stippellyn” roete nie.
Weereens BAIE DANKIE, Jup en jou span vir ’n “EPIC BASH”. Ek is geboek vir die volgende een.