King 1190 adv R

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
So if a dog runs out in front of you tomorrow, you might surprise it and hit it today..... :lol8: :lol8:

Ek verstaan dat GoPro spesiaal vir die 1190 n vinniger kamera ontwerp want niemand kan tot dusver hierdie fiets op topspoed record nie anders sou daar seker al n youtube video as bewys gewees het.

Die GoPro is niks , die manne wat spog met die top spoed , het almal GPSe op hulle gRondpad fietse , tot die GPSe is te stadig om die top spoed te lees  ::) ::) ::) ::)

Straddle said:
Ek verstaan dat GoPro spesiaal vir die 1190 n vinniger kamera ontwerp want niemand kan tot dusver hierdie fiets op topspoed record nie anders sou daar seker al n youtube video as bewys gewees het.

Daar is al, gaan search net  :thumleft:

Geniet hom.

Kyk veral by 1:03

Dis die feeling wat jy sal kry as jy hom RY pappie, nie as jy hana hana hana nie  :biggrin: Ek love my bike meer en meer  :ricky:

https://www.youtube.com/watch?v=c0ZpbohvTAk

Ek hoor die ouens se die 990 het ook op 145kph neus opgetel as jy oordraai  :laughing4:  :laughing4:

paulb said:
Die GoPro is niks , die manne wat spog met die top spoed , het almal GPSe op hulle gRondpad fietse , tot die GPSe is te stadig om die top spoed te lees  ::) ::) ::) ::)

https://www.youtube.com/watch?v=cOx4iq2VbvI

Watch @ 5.44 Minutes!

Taking nothing away from the 1190......

But seriously the rider on the Ducati is pedestrian!
The Desmo is a monster, 200hp 180kg wet weight.
Just imagine that acceleration if ridden with anger!

The 1190 in street bike terms compares with a modern 600cc in terms of performance.

:peepwall:

1190 is surely an awesome bike. Maar kan julle nie maar ophou lieg nie? Maak jou somme, geen bike wat so hoog in die wind sit, met net 150[claimed] perde en 200=kg gaan by 250 uikom nie.
Gaan doen n 1min. 13sek om Killarney, dan glo ek julle.

Patatkoppe. :xxbah:

Patatkoppe  :imaposer:

2StrokeDan said:
1190 is surely an awesome bike. Maar kan julle nie maar ophou lieg nie? Maak jou somme, geen bike wat so hoog in die wind sit, met net 150[claimed] perde en 200=kg gaan by 250 uikom nie.
Gaan doen n 1min. 13sek om Killarney, dan glo ek julle.

Patatkoppe. :xxbah:

Build like an american car, heavy on fuel and fast in a straight line  :pot:

Just Blip It! said:
paulb said:

https://www.youtube.com/watch?v=cOx4iq2VbvI

Watch @ 5.44 Minutes!

Ek het nou die hele movie gekyk , waar is die GPS ?

270 op die klok van die KTM = 246 true speed.

Die bikes loop dieselfde spoed , sommige van die drywers is net bietjie vinnger  :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

What kind of ride report is this????
I know the KTM is ugly, but come on..post some pics!
You can leave the bike out if  you like.

This is a hell of a RR . Thanks for putting your emotions into words for us and well done for sticking to private roads to test your scoot.
Are you related to the devil by any chance?

Klink nogal soos Jabu.

Wie onthou: ons het mos lank terug vir iemand soos "Endjin" gehad. Hy't 'n Zongchen gery laat hy vir vandag se 1190's goed sou pakgee.

Een ding is seker van die 1190, hy is baie vinniger as al die ander bikes so jy gaan altyd alleen ry

190km/h on a dirt road? not bad if you only want to see the changing road surface conditions ahead. Dual purpose / Adventure bikes are primarily designed for the outdoor type that wishes to explore, experience and appreciated our beautiful country using dirt roads. Any speed above 120 km/h forces the rider to concentrate totally on the 'tunnel vision' area of the read ahead and therefore missing the fundamental purpose completely.

200kph op n grondpad? Julle is simpel!  :eek: As jy teen daai spoed neer moer is jy kompos!