weskus
Race Dog
Lekker man..
ChrisL - DUSTRIDERS said:Ek het amper van my bike af gemoer toe ek jou hier in die kamp sien staan
ek het gereken voor getalle so daal en die besigheid doodloop dat ek maar my deel doen :lol8:
so by so moes iemand na Weskus kyk, maar my teenwoordigheid het niks gehelp nie :eek7: :deal: :imaposer:
Rickus said:ChrisL - DUSTRIDERS said:Ek het amper van my bike af gemoer toe ek jou hier in die kamp sien staan
ek het gereken voor getalle so daal en die besigheid doodloop dat ek maar my deel doen :lol8:
so by so moes iemand na Weskus kyk, maar my teenwoordigheid het niks gehelp nie :eek7: :deal: :imaposer:
Ek het gehoor dai Transvaalse getatoeerde reus het glo namens sy moeder n laster-saak gaan oopmaak teen Dewald ..... want SY (en haar onderstel) is glo erg (bespreek) voor geduurend en NA die voorval :imaposer: :imaposer:
Ek het darem gesien dai maaitjie van my (wat so kan laster) vat nie KAK nie......en as ek nie duk was nie sou die voorval nooit gebeur het nie :imaposer:
ChrisL - DUSTRIDERS said:So sit ons vrydagaand vroegerig teen die vuur en gesels.
Die pad na die landbousaal(genaamd die blousaal wat nie meer blou is nie) loop so 30 meter van ons af verby.
Ons hoor n V 6 aankom en die volgende oomblik word die perde gerev tot in die rooi en die drywer skrou "julle hoerjaers"!!!!!! :eek7: :lol8:
JJR wat niemand ken en nog die spul uitkyk vra wie daai. Ek sê jy sal nou nou sien.
Minute later stop Rickus en Eugene in die rooi revende stofwolk!! :lol8: :imaposer:
So groet die spul maar mekaar. Wat verwag jy van n dorp waar die hotel en bar aan n predikant behoort!! eepwall: :lol8: :deal:
Enter your email address to join: