Krugersdrift is still not overflowing

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

RobCrouch

Not a bachelor.
WD Supporter
Joined
Dec 10, 2007
Messages
21,377
Reaction score
4,662
Location
Bloemfontein
Bike
Kawasaki KLR 650
Today I took a ride out via some plot/farm back road to check if the Krugersdrift dam is overflowing yet... it is not, so we need more rain!
The roads were great, no mud monsters or sand but once again I ran across fallen trees... ::)
Popped down one track and ended up at a ruin too.
The Google Maps screen shot is more or less where the fallen tree was, and yes the roof is really as blue as in the Satellite Shot!
Must say the roads have dried up a lot since last nights rain, after which I took a rather snotty ride down one of the plot roads near my flat... today that bit was just awesome to ride on, mucho traction. :thumleft:
 

Attachments

  • Photo0327 (Medium).jpg
    Photo0327 (Medium).jpg
    73.4 KB
  • Photo0329 (Medium).jpg
    Photo0329 (Medium).jpg
    57.4 KB
  • Photo0330 (Medium).jpg
    Photo0330 (Medium).jpg
    55.6 KB
  • Photo0331 (Medium).jpg
    Photo0331 (Medium).jpg
    61.9 KB
  • blue roof.PNG
    blue roof.PNG
    286.9 KB
Was gister en vandag oor die modderrivier, hy loop nogal sterk, so hopelik kan die dam bietjie styg, hy was 2 weke terug nog baie leeg!
 
Sandban(g)k said:
Was gister en vandag oor die modderrivier, hy loop nogal sterk, so hopelik kan die dam bietjie styg, hy was 2 weke terug nog baie leeg!
Ek was nogal verbaas om te sien dat die dam nog 'n ent moet gaan voordat hy oorloop.
 
Lekker pics RobC. Thanks :thumleft:
 
Di Vaal rivier loop oor sy Walle is net water oral wa jy kyk sal more ñ paar foto's opsit
 
Ek kry so gevoel ek sal later vanmiddag gou moet gaan loer of daar al enige verandering is :biggrin:
 
Mooi, waar is die fotos van die dam?  Lekker om teen die agterkant van die wal op te ry net langs die rivier heining - mooi "view".
 
SGB said:
Mooi, waar is die fotos van die dam?  Lekker om teen die agterkant van die wal op te ry net langs die rivier heining - mooi "view".

Wanneer gaan ons?
 
Die Krugersdrif dam loop nou oor.  Vanoggend gesien.... Wie het 'n foto?
 
Went out there again today...
It is not much but it is overflowing! :thumleft:
 

Attachments

  • Photo0409 (Medium).jpg
    Photo0409 (Medium).jpg
    48 KB
  • Photo0410 (Medium).jpg
    Photo0410 (Medium).jpg
    46.7 KB
Top