Lesotho: Delivering the Disc

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Grensvegter said:
SGB, jy kan moruti Basson se garage post in "show us a pic of your garage" ;D
Kom ons spaar liewer 'n paar rooi gesigte.....

Het ingedraai by jou hek, maar gelyk of daar nie mense is nie....  Skape was darem in die kraal.  Sal vlg keer voor die tyd bel en hoor of jy koffie het....
 
Hi SGB, nice report !  :thumleft:

Do you perhaps have the gps piont or name of the place where the road is so badly washed away please ?

Thanks !
 
SGB ek wonder hoekom die mense moet wag vir 'n lesensie om te verval.  Dalk moet 'n paar manne saam met my kom ry volgende keer as die berge en die dominees gaan besoek.  Hulle moet net onthou hulle gaan eers garage regpak.  Hier is lekke ryplek in Lesotho manne.  Dankie vir die skyfie en al die ondersteuning.  Dit word waardeer. 
Moruti Basson
 
SGB now I see why my pm was not answered. Nice ride.
 
August Basson said:
SGB ek wonder hoekom die mense moet wag vir 'n lesensie om te verval.  Dalk moet 'n paar manne saam met my kom ry volgende keer as die berge en die dominees gaan besoek.  Hulle moet net onthou hulle gaan eers garage regpak.  Hier is lekke ryplek in Lesotho manne.  Dankie vir die skyfie en al die ondersteuning.  Dit word waardeer. 
Moruti Basson

Kan ek ook saamkom?  :3some:  Vergeet van die garage....
 
dust rat said:
We are actually very lucky to be able to do a round trip into Lesotho in one day,thanks SGB for the great route, knowledge of LS and speaking the lingo etc etc. Ummm!!!! Losper en HP Freak jammer maar julle pods so gehaak het daar waar die ponie nie op gery kon word maar ons sal julle daar deur dra as ons moet :biggrin:

Hey pappie waarvan praat jy ons het kursus gehad by SGB ons kan bike ry  :laughing4:
 
HP FREAK said:
dust rat said:
We are actually very lucky to be able to do a round trip into Lesotho in one day,thanks SGB for the great route, knowledge of LS and speaking the lingo etc etc. Ummm!!!! Losper en HP Freak jammer maar julle pods so gehaak het daar waar die ponie nie op gery kon word maar ons sal julle daar deur dra as ons moet :biggrin:

Hey pappie waarvan praat jy ons het kursus gehad by SGB ons kan bike ry  :laughing4:

Duat Rat, het jy gelees wat Howie hierbo geskryf het?? Het jy nie omgeval in die revier soos laas keer nie?? :ricky:
 
Hey!!! julle HP manne moet mooi lees ek het nie gese julle kan nie ry nie, ek het gese julle pods so nie in die groove gepas het nie,en JA!!! bliksem ek het amper weer geswem gelukkig het ek back up gehad :peepwall: :imaposer:
 
A couple more pics

Helping hand was needed here & there

Drying out a little bit

The building in the backround was built in the 1800's  by the first settlers
 

Attachments

  • wd 1.jpg
    wd 1.jpg
    34.3 KB
  • wd2.jpg
    wd2.jpg
    30 KB
  • wd5.jpg
    wd5.jpg
    36.8 KB
  • wd3.jpg
    wd3.jpg
    49.9 KB
  • wd4.jpg
    wd4.jpg
    52.9 KB
dust rat said:
Hey!!! julle HP manne moet mooi lees ek het nie gese julle kan nie ry nie, ek het gese julle pods so nie in die groove gepas het nie,en JA!!! bliksem ek het amper weer geswem gelukkig het ek back up gehad :peepwall: :imaposer:

Julle manne wat daar op die strand gelê en bak het is maar effens sensitief ne :pot:
 
Twister said:
dust rat said:
Hey!!! julle HP manne moet mooi lees ek het nie gese julle kan nie ry nie, ek het gese julle pods so nie in die groove gepas het nie,en JA!!! bliksem ek het amper weer geswem gelukkig het ek back up gehad :peepwall: :imaposer:

Julle manne wat daar op die strand gelê en bak het is maar effens sensitief ne :pot:

Sensitief sê gat, ek en Howie is reg om volgende keer saam te gaan, hoe gouer hoe beter.
 
Losper said:
Twister said:
dust rat said:
Hey!!! julle HP manne moet mooi lees ek het nie gese julle kan nie ry nie, ek het gese julle pods so nie in die groove gepas het nie,en JA!!! bliksem ek het amper weer geswem gelukkig het ek back up gehad :peepwall: :imaposer:

Julle manne wat daar op die strand gelê en bak het is maar effens sensitief ne :pot:

Sensitief sê gat, ek en Howie is reg om volgende keer saam te gaan, hoe gouer hoe beter.
Nou praat jy Pieter!!! ons moet maar donderdag kyk waar sit ons a trip in sommer vroeg die jaar nog :thumleft:
 
Top