Marbles , Sand and the mother of all South-easters.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nou het ek lekker gesit en smile terwyl ek gelees het.

Dankie Hanno!  Dit was lekker om van  die Sederberg foto's met sonsondergang te sien.
Jy's reg, ons bly in n mooi plek!

Dusty Rusty said:
Nou het ek lekker gesit en smile terwyl ek gelees het.

Dankie Hanno!  Dit was lekker om van  die Sederberg foto's met sonsondergang te sien.
Jy's reg, ons bly in n mooi plek!

....& Nadia..... vaneer gaan ons jou RR's kan lees :peepwall: :pot: :pot:

Ek het so lekker gelag vir julle sand kapperjolle en daai stoep voorval, dat my vrou kom kyk het wat aangaan.  :lol8:
Lag bly maar goeie medisyne en ons doen dit so min. Dankie vir die uitsonderlike RR.

Ag boet jy skryf so heerlik lekker en die photies is mos n trip at in die verlede. Baaie dankie.

Thanks julle.

To do an RR like this is actually quite a lot of work. I scimped on many of my previous RR's and did lots of pics with only a little text.  After the nice response on this RR I will make a plan to do more of them like this.

Hando said:
Thanks julle.
To do an RR like this is actually quite a lot of work. I scimped on many of my previous RR's and did lots of pics with only a little text.  After the nice response on this RR I will make a plan to do more of them like this.
Nice one Hando. Your hard work is appreciated  :thumleft:

Pullaway said:
Baie lekker RR. Was lekker om julle so vlugtig te sien by Oasis, en so n paar keer op die pad darem gegroet. Ons het Boere se partytjie tot laatnag gehoor, of was daar nog?
Ja nee maar dis omdat die etter die heel middag lê en slaap het, ek het al geleer, kuier hard, slaap vroeg en geniet die bike-ry die volgende dag :peepwall: :pot:

weskus said:
Pullaway said:
Baie lekker RR. Was lekker om julle so vlugtig te sien by Oasis, en so n paar keer op die pad darem gegroet. Ons het Boere se partytjie tot laatnag gehoor, of was daar nog?
Ja nee maar dis omdat die etter die heel middag lê en slaap het, ek het al geleer, kuier hard, slaap vroeg en geniet die bike-ry die volgende dag :peepwall: :pot:
Huh-uh nie ekke nie het gras gesny :peepwall: