My annual leave. The hell , Baviaans and some more.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Mev Vis Arend said:
Fantasties, Hando. 

Ek dood natuurlik 10 dode as ek 'n padda in my skoen kry.  :eek: :eek: :eek:  Het jy gesien hoe kyk daai een vir jou?  :eek: :eek: :eek:

Ek het die anderdag op die forum gelees van iemand wat saans ou sykous oor hulle boots trek.  Ek sal dit beslis van nouaf doen. 

Haha mevrou Vis. Eintlik is dit net makliker om elke oggend jou boots uit te skud voor jy hulle aantrek. Ek doen dit ook gewoonlik maar het nie daaraan gedink nie omdat hulle op die stoep gestaan het. Ek kon baie bly wees dat daar nie n slang agter die paddas in die boot in was nie.

Wow Hando. Jy skryf en pos n fantastiese RR  :thumleft:

Ek het nou lekker saamgery dankie :thumleft:
Kry vir jou fiets forkboots. Jy sal nie weer lekkende forkseëls hê nie.

That truly was an AWESOME RR ;) :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Thanks Hanno for taking the time to share it all with us.

Ek het lekker saamgery Hando.
Dankie.  :thumleft:
Jy het 'n oog vir mooi fotos neem.

Baie mooi fotos en ritverslag . Baie mooi area gemaak vir ry .

Ek het heerlik gelees dankie!  Ek wens ek het die confidence en competency gehad om meganiese probleme te kan uitsorteer op die pad.  Dis my grootste worry op trips, veral as ek alleen ry.

Ek dink dis tyd dat ek my vrou die Baviaans gaan wys!

Thanks Hanno, ek het lekker saamgetoer. Die Baviaans deel het my lekker laat terugdink aan my en rooipoot se trip deur Baviaans net meer as 4 jaar terug.

DikZol said:
Ek het heerlik gelees dankie!  Ek wens ek het die confidence en competency gehad om meganiese probleme te kan uitsorteer op die pad.  Dis my grootste worry op trips, veral as ek alleen ry.

Jy het niks om oor te bekommer jy het die regte fiets .

Very lekker read, thank you. Wish I had the guts to tackle a trip like that on my own. Prefer the safety of an extra person
But I reckon a solo trip like that is awesome. Fantastic pics!

DikZol said:

1150 GS .... Gee die goed dan meganiese probleme ? Het nog nie opgelet dat daar so n thread was oor 1150GS wat gaan staan het erens nie. Seker daar moet seker erens so iets wees. Gaan ry eers  adventure trips bietjie solo en kry confidence in jou bike .

:ricky: