Reccie trip 8&9 June!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Andy660

Grey Hound
WD Supporter
Joined
May 28, 2007
Messages
5,601
Reaction score
16
Location
Grantham.Uk
Bike
Yamaha XT 660 Z
A cold and wet start from Riebeek Kasteel.
Riebeeker and I met at his house and after a lekker hot coffee we hit the wet , pot holed road to Goude .



To buy some lekker skaap tjopies from Vaal Baas se Slaghuise.

Then on to muddy dirt roads through Wolsley on on to Ceres for a refuel.



Next stop was Padstal on the R355 and met up with Robin Brown and Kallie who came over Katbakkies from spending the night at Oasis.

We met with Trevor of Hamelshoek Game farm for a good laugh and a beer/
Trevor says , All wilddogs are welcome to go and stay at his Game Farm Hamelshoek at the bottom of Ganaga Pass.

We waited for Vaalbaas , but then pushed on to our destination , Porcupine creek ( Scorpion Rock)





Vaalbaas met us sometime later at the camp, but not before he missed the turn off and binned his HP2 in the Mud,lol

We spent the night there , had a braai and some liquid refreshment.



Then this morning we did the reccie

We got up bright and early and started to ride the night ride route.
It was very muddy in places.



Riebeeker will vouch for this.



O ! F_ _ !



After some minor re-attachment work ,





What a classic pretty bike



Brand new XT660Z darker Blue  with black protective panels MY NEW RIDE), and the nolder XT750Z Tenere





The Karoo , Such awesome vista`s







 
Looks pretty good! It was just to donners cold to get out of bed on Saturday morning. Respek!
 
Andy660 said:
adv said:
Looks pretty good! It was just to donners cold to get out of bed on Saturday morning. Respek!
So what are you riding now ?


Desk chair  :ricky:

Went out to Ct via Occuldale with the 950 and klapped back Atlantis/Mamre/Darling.

Roads are lekker snotty.
 
Dit is hoekom mens  'n RECCIE ride doen voor jy 'n groep mense op 'n bekende roete vat wat heelwat kan verander met verspoelings en modder en sand.

Dankie aan almal wat die koue saam kom trotseer het!
 
Andy660 said:
Brand new XT660Z darker Blue with black protective panels MY NEW RIDE), and the older XT750Z Tenere


Lekker Ride you guys had  :thumleft:, it sure was muddy this weekend , hey?  Congrats on your new bike Andy , she is a beauty.  :drif:
 
Riebeeker said:
Dit is hoekom mens  'n RECCIE ride doen voor jy 'n groep mense op 'n bekende roete vat wat heelwat kan verander met verspoelings en modder en sand.

Dankie aan almal wat die koue saam kom trotseer het!

Dankie dat jy vir ons so duikrolle in die modder doen om ons dit te spaar.  Ek waardeer dit!  Ek is self nie baie lus daarvoor nie.  Ek veronderstel iemand moet daai offer bring!
 
Scenic Ride said:
Riebeeker said:
Dit is hoekom mens  'n RECCIE ride doen voor jy 'n groep mense op 'n bekende roete vat wat heelwat kan verander met verspoelings en modder en sand.

Dankie aan almal wat die koue saam kom trotseer het!

Dankie dat jy vir ons so duikrolle in die modder doen om ons dit te spaar.  Ek waardeer dit!  Ek is self nie baie lus daarvoor nie.  Ek veronderstel iemand moet daai offer bring!

Nee jy verstaan verkeerd ek val nie in die modder nie (mens het mos jou trots en is mos nie 'n vark om in die modder rond te rol nie) ek val na die modder dan bly mens skoon  :deal:
 
Riebeeker said:
Scenic Ride said:
Riebeeker said:
Dit is hoekom mens  'n RECCIE ride doen voor jy 'n groep mense op 'n bekende roete vat wat heelwat kan verander met verspoelings en modder en sand.

Dankie aan almal wat die koue saam kom trotseer het!

Dankie dat jy vir ons so duikrolle in die modder doen om ons dit te spaar.  Ek waardeer dit!  Ek is self nie baie lus daarvoor nie.  Ek veronderstel iemand moet daai offer bring!

O jy val netjies...

Nee jy verstaan verkeerd ek val nie in die modder nie (mens het mos jou trots en is mos nie 'n vark om in die modder rond te rol nie) ek val na die modder dan bly mens skoon  :deal:

O jy val netjies...
 
Another great riding weekend thanks to the small party. We had a taste of all the seasons rolled into one including mud, glorious mud. Enough to test the team.
Video to come once I get the mud off my bike.
 
Scenic Ride said:
Riebeeker said:
Scenic Ride said:
Riebeeker said:
Dit is hoekom mens  'n RECCIE ride doen voor jy 'n groep mense op 'n bekende roete vat wat heelwat kan verander met verspoelings en modder en sand.

Dankie aan almal wat die koue saam kom trotseer het!

Dankie dat jy vir ons so duikrolle in die modder doen om ons dit te spaar.  Ek waardeer dit!  Ek is self nie baie lus daarvoor nie.  Ek veronderstel iemand moet daai offer bring!

O jy val netjies...

Nee jy verstaan verkeerd ek val nie in die modder nie (mens het mos jou trots en is mos nie 'n vark om in die modder rond te rol nie) ek val na die modder dan bly mens skoon  :deal:

O jy val netjies...

:laughing4: lekker reccie!!!
 
That "old" Tenere looks awesome, similar to the Africa Twin. New 660 looks good too, don't get me wrong, but I have a thing for the old bikes.  :ricky:
 
KTMRICK said:
That "old" Tenere looks awesome, similar to the Africa Twin. New 660 looks good too, don't get me wrong, but I have a thing for the old bikes.  :ricky:

Me too. I love AT's
 
Andy, always really nice to check out your RR's. Nice photos & love your new bike too. :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Top