Right Around Africa

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Wow, kom nou eers hierop af.  Respek en schweet met die TV coverage.  Jy gaan hierdie trip nooit vergeet.  Nou net om terug te begin lees.

Mooi ry en veilig wees :thumleft:

Hondsekierie said:
Wow, kom nou eers hierop af.  Respek en schweet met die TV coverage.  Jy gaan hierdie trip nooit vergeet.  Nou net om terug te begin lees.

Mooi ry en veilig wees :thumleft:

:thumleft: Dankie! 
Jip, ek sal dit definitief nooit vergeet nie. :ricky:
Lekker lees.  :sip:
:peepwall:

jorust said:
My scoot (DAX) is going in to BMW Casablanca tomorrow.
They have offered to service her for me and to replace the parts I need...no charge!  :thumleft:
How cool is that!!!!  :3some:

Awesome  :thumleft:

Maggieis en ek het nie eers gewet jy kan Arabies praat nie.  Ha Ha.  Word gou gesond en veilig ry en hoop ons kan jou erens in SA ontmoet as jy uiteindelik hier in ry.  Dit is n voorreg om jou verslae te lees.

woody1 said:
Mooi man ... pragtige TV ster is jy nou ook nog.  Word gou gesond

Dankie Woody!!  :thumleft:
BTW...ek wil jou kom sien wanneer ek terug is by die huis. Jy't iets wat ek wil hê.  :mwink:

TTMAN said:
Maggieis en ek het nie eers gewet jy kan Arabies praat nie.  Ha Ha.  Word gou gesond en veilig ry en hoop ons kan jou erens in SA ontmoet as jy uiteindelik hier in ry.  Dit is n voorreg om jou verslae te lees.

:3some: Dankie, dankie! Ek se djou...ek goooi die taal! hahaha. Op die stadium kan ek mense net seën en vloek in Arabies. Albei kom handig te pas.  :peepwall:

Deal... se net wanneer.  Hoop jou paspoort is geldig vir Brakpan. :imaposer:

woody1 said:
Deal... se net wanneer.  Hoop jou paspoort is geldig vir Brakpan. :imaposer:

Wonderlik! Ja wat, geen probleem. Kan sommer vir my nefies en niggies bietjie kuier terwyl ek daar is.  :peepwall:

jorust said:
TTMAN said:

:3some: Dankie, dankie! Ek se djou...ek goooi die taal! hahaha. Op die stadium kan ek mense net seën en vloek in Arabies. Albei kom handig te pas:peepwall:

:imaposer: :imaposer: :imaposer:...maak net seker jy gebruik die regte en vir die regte doel!  :deal:

jorust said:
Look, look....I'm on Teevee!!!   :lol8:

Interview in Laayoune (Morocco). Go to 09:05 on the clip for my interview. Most of it is in Arabic though.  :peepwall:

[flash=480,385]https://www.youtube.com/v/mKCIyXxUJ_E[/flash]

Net jou kopdoekie kry dan is jy reg. Jy het al 2 selfone laat steel maar het nog dieselfde sonbril? Lyk my jou pakkasie raak ook al meer. Gou gesond word en thanx solank vir my girls se bangels :thumleft: Toodles

Hierdie RR moet na die'Roll of Honor' geskuif word asb Mods :deal:

Moet nou netnie 'verlep' nie jonge dame, ry daai bike  ;)

Stem met TVB!

Die weer sat imagery wys mooi weer daarbo op die oomblik. Bietjie wolke langs die kus.......draai daai oor.

Awesome stuff.......and good on BMW for offering to sort out your Dakar..... :thumleft:

I see the Uvex sunglasses are still travelling well..... :thumleft:

:imaposer:  :imaposer:

You can take my smartphones...but TOUCH my Uvex brille and I moer you!!!!  :peepwall:

Okay: UPDATE -

I will still be here for a few more weeks. I am yet to sort out my visas.  :sip:
But - dropped my bike off at BMW in Casablanca today. What a nice bunch!!! They're giving my scoot some well deserved TLC and when they're done with her, they're taking me on a ride and lunch with the BMW gang. How cool?  :ricky:

AND AND AND - get this:
A couple of WD members (who have asked to remain anonymous) are sorting for a set of Heidy tires to find their way to me!!! How lucky can a girl get!!??? Super cooool!!!    :hello2:

Diamonds are a girl's best friend - except when the girl is a biker ninja, in which case brille and bande seem to do it  ;D

SteveD said:
Diamonds are a girl's best friend - except when the girl is a biker ninja, in which case brille and bande seem to do it  ;D

Die rumour het versprei dat jy seinig is, kyk nou net :imaposer: :imaposer:

Heidies are awesome, a shame you're missing the national bash, maybe u can come down for the weekend  ;)

Latest posts