SA Trip by Leo & drinking mates with a riding problem

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Great RR  :thumleft: :thumleft:

Julle maak my altyd lus om te ry  8)

Great RR as always, Leo! When I saw you posted it, I got a nice cup of filter coffee and chucked work for a couple of hours. Lekker!

Great report Leo . Knowing you guys I am sure that all had a great time .

Leo you guys certainly did all the good bits in one trip, well done  :thumleft:

Your ride reports never disappoint  8)

Leo said:
Sutherland recovery vehicle
807_.jpg

Bloody hell, it's "Tow Mater"!

Hi Leo en drinking mates - ons was die familie/s op Verneukpan wat by die klok gekamp het toe die storm ons tref.
Dankie vir die nice report oor jul trip - ons het gewonder hoe dit verder met jul gegaan het en waar jul oral was.

Ons wil dankie sê vir jul stunning geselskap en die fun wat ons gehad het by die boma terwyl ons besig was om te swem in
die modder.  Jul ontvangs was sooo nice toe ons van die pan af gedryf/gespin kom. Die saamkuier daarna het gevoel ons ken jul almal lankal.  Dit was nice om ons/julle predicament te kon deel en die beste daarvan te maak.     

Bly julle het die trip geniet - stuur asb 'n kontak nr of e-mail adres en ek sal foto's stuur - wil graag foto's hê van klok ekspedisie die aand
met Jean, LW en Cassie.  Die ekspidisie lede was die adventurer, die recce en die joker. 

Laat weet asb kontak nr of email adres

Groete
Linda Carstens
[email protected]

Moerse lekker trip Leon.  As ek geweet het julle is aan die Weskus kon ons iets oor die kole gehang het!!!!

weather magnets,that is what you guys are. :eek:
Awesome trip and photos :thumleft:

Small world.

Hi Cassie & Linda, herewith a few pics where you feature  :biggrin:

Attachments

• Cassie & Linda.JPG
    Cassie & Linda.JPG
    78.3 KB
  • Trailer.JPG
    Trailer.JPG
    82.4 KB
Sounds and looks like you guys had an awesome ride. Thanks for sharing and well done on an excellent ride report!!

Great ride report! Looks like an amazing trip  :thumleft:

Welldone and thanks for sharing! :thumleft:

Eks nou behoorlik lus vir so lekker trippie!