Dalk hoekom die GS ouens dit ook dan doen.Ek hoor Vespa ouens skeer hulle beenhare sodat hulle die wind in hul ******s kan voel.
Dalk hoekom die GS ouens dit ook dan doen.Ek hoor Vespa ouens skeer hulle beenhare sodat hulle die wind in hul ******s kan voel.
Toe ek nog BMs (en scooters) gehad het het ek sommer net my ****** geskeer. Maar NET my ******. Die res van my lyf het ek harig soos 'n gorilla gelos. Ek noem dit die 'take-off strip'Dalk hoekom die GS ouens dit ook dan doen.
Jip, as n girl jou kaal sien dan "take -off" sy vinnig.....Toe ek nog BMs (en scooters) gehad het het ek sommer net my ****** geskeer. Maar NET my ******. Die res van my lyf het ek harig soos 'n gorilla gelos. Ek noem dit die 'take-off strip'
Nee dit is sodat ons beenhare nie brand teen die potte as ons kortbroek en plakkies dra nie.Dalk hoekom die GS ouens dit ook dan doen.
Dit maak nou nogal sin.Nee dit is sodat ons beenhare nie brand teen die potte as ons kortbroek en plakkies dra nie.
@Noneking , awesome RR as always. Now that I’ve stroked your ego please let me know what luggage you are using and if you do more than 2 nights what do you use then?
Enter your email address to join: