Snowrun 2011 - The Three Musketeers..now in Oct Offroad&Adv SA...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Buks

Race Dog
Joined
May 7, 2011
Messages
1,394
Reaction score
1
Location
George
:director2: I start this ride report by posting 42 pics. It will be followed by the true story by our very own "Rider392" !
Pictures with compliments from Baked Beans and Buks - sensored by Buks.......  :toothy1:
 

Attachments

  • MontaguP.jpg
    MontaguP.jpg
    294.2 KB
  • Engen-George.jpg
    Engen-George.jpg
    256.2 KB
  • Clay.jpg
    Clay.jpg
    321.8 KB
  • KammanassieDrift.jpg
    KammanassieDrift.jpg
    282.8 KB
  • Slippery.jpg
    Slippery.jpg
    279.4 KB
  • Kammanassie.jpg
    Kammanassie.jpg
    307.5 KB
:mwink:
 

Attachments

  • DeRust.jpg
    DeRust.jpg
    331.4 KB
  • OudeMuragie.jpg
    OudeMuragie.jpg
    331 KB
  • SwartbergSnow.jpg
    SwartbergSnow.jpg
    333.2 KB
  • Rider392a.jpg
    Rider392a.jpg
    370.4 KB
  • BakedBeansa.jpg
    BakedBeansa.jpg
    373 KB
  • Whiskey+Snow.jpg
    Whiskey+Snow.jpg
    351.8 KB
:tshirt:
 

Attachments

  • 2deWater.jpg
    2deWater.jpg
    334.8 KB
  • Dwyka.jpg
    Dwyka.jpg
    313 KB
  • Sunrise.jpg
    Sunrise.jpg
    279.3 KB
  • F-Cool.jpg
    F-Cool.jpg
    369.9 KB
  • BushmanFire.jpg
    BushmanFire.jpg
    306.7 KB
  • Contreu.jpg
    Contreu.jpg
    331.1 KB
:toothy3:
 

Attachments

  • FloriskraalDam.jpg
    FloriskraalDam.jpg
    199.5 KB
  • KarooView.jpg
    KarooView.jpg
    214.8 KB
  • KoppiePlay.jpg
    KoppiePlay.jpg
    252.5 KB
  • Italian.jpg
    Italian.jpg
    196.8 KB
  • SandyGavel.jpg
    SandyGavel.jpg
    194.7 KB
  • KarooCruise.jpg
    KarooCruise.jpg
    177.6 KB
:dummy
 

Attachments

  • Laingsburg.jpg
    Laingsburg.jpg
    311.3 KB
  • NowWhat.jpg
    NowWhat.jpg
    307.4 KB
  • Seweweeks.jpg
    Seweweeks.jpg
    358.4 KB
  • Seweweekspoort.jpg
    Seweweekspoort.jpg
    330.2 KB
  • Matjiesvlei.jpg
    Matjiesvlei.jpg
    282.4 KB
  • Fire+Ice.jpg
    Fire+Ice.jpg
    247.9 KB
:bar:
 

Attachments

  • Calitzview.jpg
    Calitzview.jpg
    271.2 KB
  • RooibergKlipstapel.jpg
    RooibergKlipstapel.jpg
    307 KB
  • RooibergBeauty.jpg
    RooibergBeauty.jpg
    376.6 KB
  • Rooiberg.jpg
    Rooiberg.jpg
    310.2 KB
  • TheGood+Bad+Ugly.jpg
    TheGood+Bad+Ugly.jpg
    342 KB
  • DownstreamofTheHell.jpg
    DownstreamofTheHell.jpg
    322 KB
:wav: And the final 6 pics. Thanks to Rider392 and Baked Beans for a great 3 day ride!!!  :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 

Attachments

  • GouritsHusky.jpg
    GouritsHusky.jpg
    337.9 KB
  • GouritsAlpie.jpg
    GouritsAlpie.jpg
    335.7 KB
  • Gourits.jpg
    Gourits.jpg
    358.1 KB
  • Paardebont.jpg
    Paardebont.jpg
    344.6 KB
  • 8Bells.jpg
    8Bells.jpg
    361.8 KB
  • Leeukloof.jpg
    Leeukloof.jpg
    300.1 KB
Wow, nice tippie! Daai 7weekspoort is darem 'n mooi area!
 
Dit lyk nou na 'n lekker trippie!

Ek sien julle het by Matiesvlei gebly, ek het al 2 keer in die Douglas huis daar gebly, baie lekker. :thumleft:
 
:thumleft: Ja, dit was my eerste keer by Matjiesvlei, hoewel ek seker al 'n 100 keer net daar verby gery het. Dis baie mooi en rustig! Sal beslis weer daar oorbly! Rider392 het ons daar ingeboek die keer.
 
WOW Beautiful photies!!!  :drif:

Thanks for sharing!  :3some:
 
Die fotos is lekker-kyk materiaal en vertel klaar 'n storie maar nou kan ons nie wag vir
die ware detail nie. Wat maak daai drie bikes daar in die veld met die een op sy sy?
 
Nice trippie julle ouens.
Sien die Gamka loop sterk net voor Paardebont.
 
chrisL said:
Nice trippie julle ouens.
Sien die Gamka loop sterk net voor Paardebont.

Hy doen ja, maar ek dink hulle noem dit al die Gourits daar.
 
Buks said:
chrisL said:
Nice trippie julle ouens.
Sien die Gamka loop sterk net voor Paardebont.

Hy doen ja, maar ek dink hulle noem dit al die Gourits daar.
Kan wees.
Ek weet nooit regtig waar begin die Gourits.
Hulle sê onderkant die Cilitzdorp Spa waar daai rivier in die Gamka invloei van daar is hy Gouritz.
 
:thumleft: ja, dis vanaf die samevloei van die Gamka en Olifants.
 
Buks said:
:director2: I start this ride report by posting 42 pics. It will be followed by the true story by our very own "Rider392" !
Pictures with compliments from Baked Beans and Buks - sensored by Buks.......  :toothy1:
:biggrin:
Nou Ja, Buks het met die fotos eintlik genoeg gese. En dit nogal in Engels!!
Ek sal die woordelikse weergawe in Afrikaans doen. Dit is my taal en eks trots daarop.

Na n noodvergadering by Dros op Woensdag, besluit ons om nie Vrydag alreeds te ry nie maar eers die Saterdag oggend sodat die ergste sneeu en reen kan oorwaai. Wyse besluit want ons sou definitief nat en mislik op Prins Albert aangekom het.
Ewenwel, ons drie vertrek toe Saterdag oggend oor Montagu pas, deur Paardebont en draai regs in die rigting van Uniondale. Dis as gevolg van die paaie wat toegesit was in die rigting van Oudtshoorn.
En dis net mooi hier waar ons die eerste modder pad tref! Die ou wat reken veeldoel bande werk goed in modder moet maar weer gaan reken. Ek dink nie so nie. Dis net met genade en geluk dat ek nie val nie. Buks en BakedBeans(Dawie) ry al baie lank en voel dit nie so erg aan die broek soos die uwe nie.
Met ons eerste "smokebreak" moes ek mooi staan want ja, my hele lyf het ge-idle soos n Lister masjien.    Die adrenalien het gepomp.

Agterom tussen Dyselsdorp en De Rust vir koffie en iets sterker, want Buks reken die Swartberg pas is onder n voet dikte sneeu. Ons is bangerig maar sien uit daarna.
Watter teleurstelling, na die vroeere modder ryery het ek werklik uitgesien na sneeu ry. Die pas was toe nie so dik onder die sneeu en die modder was maar skaars. 100 Pipers met kraakvars sneeu bo-op Swartbergpas smaak goed.

Ons slaap oor by Bushmans'Valley buite Prins Albert. Koud maar lekker om die vuur. Wonder bo wonder vat die fietse maklik die volgende oggend, in ag genome dat al 3 spierwit van die ryp was. Na ontbyt vat Buks en B/Beans my vir sand ry, so ongeveer 120km lange tweespoor pad. Manne, was dit nou lekker. Gou-gou raak ek windgat met die Alp en gaan jaag voor! Maar net vir n rukkie! Toe ry ek myself bang. Ons vat dit toe rustig verder en geniet die mooiste deel van die Karoo wat ek nog gesien het.
Berge met sneeu bedekte pieke aan die een gesigseinder en die wye Karoo vlaktes aan die ander!
Dit is ook op die stukkie pad waar ek besluit om my verversing bo-op n koppie te geniet, en nie onder in die pad nie. Fout, groot fout!!
Ek kom tot die besef dat die Alp nie n "MotoX" bike is nie, nooit sal wees nie en ook nie 1 was nie. Darem bly om te sien my goeie vriend Buks is nog beweeglik en kon my vinnig weer help om die Alp regop te kry teen die skuinste! Dankie Buks. Ek kort definitief "crashbars"

Ons ry deur na Laingsburg vir middagete en petrol. Die Alp verbaas my met sy petrol verbuik, ja en selfs die Husky en die DR doen selfs ook goed.
Vandaar vat ons weer die pad in die rigting van Seweweekaspoort en Calitzdorp. Ek is nog nie gewoond aan die gewig van die Oxford sakke nie en amper trek dit my van belans en die teerpad af! Fokus my kind, onthou ek!!
Na n ompad tref ons Seweweekspoort, om n skelm draai vang n lekker groot waterpoel vir Buks onkant en hys is redelik nat en koud vir n rukkie.
B/Beans kom rustiger deur en hy bly relatief droog. Ons trek deur na Matjiesvlei en oornag. Rustig is nie die woord nie. Hel rustig en geen steurnisse!!. Buks laat weet gou volgende keer neem hy sy gesin.

Maandag oggend eet ons ontbyt by die Dopshuis op Calitzdorp. Skaars gesit en Nick Yell en Ian Jacobson,(die ou wat om die Karoo gery het met sy XT 250 en toe die boek geskryf het) daag op. Ian is die ou op die Truimph Scrambler 900 wat prominent in 1 van Nick se ander artikels is.
Aangename ouens. Na fotos is ons voort oor die Rooibergpas. Ek is nou al 2 maal daar oor met n Jeep, maar glo my, dit is baie lekkerder met my Alp.
Na die pas is daar n afdraai wat min mense van weet en n lekker lang water kruising. Die senuwees pla maar want die water loop sterk. Ons al 3 voel hoe die bikes se agterwiele geskuif word deur die krag van die water.!

Smokebreak! En dis net hier waar n masiewe Visarend sy verskyning maak en laag oor die Gouritz vlieg op soek na middagete en op n krans oorkant die rivier gemaklik raak. Ons almal is teleurgesteld omdat hy nie roep nie!! Dit sou nou wragtig n bonus gewees het.

Die laaste stop is by 8 Bells vir koffie en melktert! Ons neem afskeid van Dawie(BakedBeans) en ry grondpad langs terug na George.
Ek het net 1 woord: Moerse!! Dit was my 1ste adventure trippie en kon nie vir beter gevra het nie. Buks en BakedBeans was werklik baie aangename geselskap en geesgenote op die trip.

Ons maak gou weer so!



+
 

Latest posts

Top