Soldier of Fortune

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

LMG

Race Dog
Reaction score
Bike
BMW R1200GS Adventure
Interesting article that was published in the Soldier of Fortune Magazine many years ago.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    140.2 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    174.4 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    164.9 KB
  • image.jpg
    image.jpg
    134 KB
thanks LMG, the last pic says it all. I remember those guys....some used to fall HARD.
be interesting to see if we have any on the forum.

Bedonderd !! Waar is 2TDan nou, sover ek weet was hy in die eenheid!

Ek het die manne gesien in my tyd daar bo, die bruin verf het afgedop en die goed was meer rooi as bruin  :laughing4:

Daar is n hele paar ouens op die forum wat in die bike squad was.

Yip...... we trained hard and fell hard  :deal:

But it was so worth it. :thumleft:

There are many bikesquad posts on WD......just search :thumleft:

One of my favourite pics.

Attachments

• IMG-20141121-WA0002.jpg
    IMG-20141121-WA0002.jpg
    135.9 KB
Weet iemand of hierdie dalk Mark Haldane is?

Attachments

• Picture 1.png
    Picture 1.png
    159.2 KB
Jare terug ontmoed ek n ou wat ook in die bikesquad was.
Jissie sê ek dit moes lekker gewees het heeldag byry!!!

Ja sê hy die eerste dag toe hulle inval ry hulle sommer 10 kms uit die kamp uit en hulle is almal vol smiles. Stop vir n smokebreak kpl
deel n plugspanner uit en sê "check sommer jul pluggaps terwyl julle rook" een probleempie is hy gee nie die plugs terug na hulle dit
kom wys nie. :eek7:
Klim op sy bike en skreeu vermaakerig oor sy skouer "sien julle in die kamp"!! Dit was glo n gereelde manier van opfok. :eek7:

The Badger said:
Yip...... we trained hard and fell hard  :deal:

But it was so worth it. :thumleft:

There are many bikesquad posts on WD......just search :thumleft:

One of my favourite pics.

Great stuff !!  :sip:

Tough boys on tough bikes! Would love to get hold of that magazine to read the article.
I've heard some great stories about the bike squad here in PE in the ol' days!

Dorsland said:
Weet iemand of hierdie dalk Mark Haldane is?

Sorry Dorsland..... that was before my intake. We had XR 500's.

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Ja sê hy die eerste dag toe hulle inval ry hulle sommer 10 kms uit die kamp uit en hulle is almal vol smiles. Stop vir n smokebreak kpl
deel n plugspanner uit en sê "check sommer jul pluggaps terwyl julle rook" een probleempie is hy gee nie die plugs terug na hulle dit
kom wys nie. :eek7:
Klim op sy bike en skreeu vermaakerig oor sy skouer "sien julle in die kamp"!! Dit was glo n gereelde manier van opfok. :eek7:

Yes Chris, we pushed a lot and hardly ever did a 2,4 or 5 k run without our bikes....... and we weren't allowed to take our chains off either :deal:

On ops we ate dinner at about 17h00 and then had to push our bikes with all our kit to our TB, up to 1 km distance at least.

melvman said:
Tough boys on tough bikes! Would love to get hold of that magazine to read the article.
I've heard some great stories about the bike squad here in PE in the ol' days!

Thanks  :ricky:

@ Badger: There is currently a thread for Best RR of the Year but I still reckon that RR of yours about your Bike Squad years is one for the WD Hall of Fame.  Read it a few times already.  Looking for the link to post here.

My intake was '79/'80 (Bokkop at 3 SAI in Potch, not Bike Squad), I think it was in 1980 that they started introducing the XR500s

Thanks Dorsland  :thumleft:

I was 83/84 intake. Platoon 13.
The 81/ 82 intake got XR's 1st if im not mistaken.
Suzuki SP 370's were used before that.

Below is our emblem for our browns and our unit
flash on our sleeve. - 1 SWASPES

Attachments

• IMG_233570914466321.jpeg
    IMG_233570914466321.jpeg
    90.4 KB
  • IMG_89766820071560.jpeg
    IMG_89766820071560.jpeg
    63.5 KB
Thanks for the update Badger,  I must have seen the XRs on my first camp after klaarout.  It's a looooooooong time and a lifetime ago.

Post that link to your RR here please, I want to bookmark it in my folder of special stuff from when men were men and sheep were nervous :thumleft:

Ek het hierdie fotos wat julle ge-post het vir my pa aangestuur. Hy was die kurator by die kasteel se museum. Hy gaan probeer om van die boeke oor die bike squads aan te hou in die kasteel se archives vir die wat sal belangstel om te gaan kyk.

The Badger said:
Thanks Dorsland  :thumleft:

I was 83/84 intake. Platoon 13.
The 81/ 82 intake got XR's 1st if im not mistaken.
Suzuki SP 370's were used before that.

Below is our emblem for our browns and our unit
flash on our sleeve. - 1 SWASPES

1 SWASPES.  Die voet teen die berg.  Ek was n jong mannetjie op Otavi toe die eerste Elande en Ratels daar kom sit het.  Later was dit spoorsnyers, perde, honde en natuurlik die bikes. 

Vir jare na onafhanklikheid het die voet teen die berg pragtig groen geskyn na die eerste reens.  Want die voet was van kalk en gras groei mooi waar kalk gemors het.

Maar nou ja.  24 jaar later het selfs die voet gegroet.

Great tye saam met great mense gewees.  Nou kyk ons maar voerentoe.

Dink nie ons oud-Suidwesters kan ooit genoeg dankie se vir elke ou uit die states wat ons kom oppas het nie.  Dit was nie verniet en word elke dag waardeer. 

Dis agv van julle ouens dat ons Namibia nog n heerlike leefplek is.  Kom kuier.  Ons skuld julle dit...

Ai Vossie, ons lewe vandag in 'n ander wêreld maar daai dae sal nooit vergeet word nie. Dankie dat jy dit so uit die hart skryf

Aaaah thanks Vossie........ That means a lot man...... cheers :thumleft:

We had good parties in Otavi. Do you perhaps remember a captain that threw a hand grenade into a Free Masons meeting in Windhoek I think it was ? Big court case! He ended up in our base at Otavi !

We used to always stop for a swim in the Otokotomeer (spelling?) near the Owambo gates. Stunning little cave on the other side.

ZA said:
Ek het hierdie fotos wat julle ge-post het vir my pa aangestuur. Hy was die kurator by die kasteel se museum. Hy gaan probeer om van die boeke oor die bike squads aan te hou in die kasteel se archives vir die wat sal belangstel om te gaan kyk.

That would be GREAT........ Thanks ZA, any info would be fantastic. :thumleft: