The Aghulas noob ride

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

hando

Race Dog
WD Vendor
Joined
Mar 24, 2011
Messages
3,510
Reaction score
6
Location
Somerset West
Bike
Yamaha Super Tenere
No text - just pics for now. I am tired. Warning - Lots of pics

IMG_0318_sml.jpg

IMG_0319_sml.jpg

IMG_0320_sml.jpg

IMG_0321_sml.jpg

IMG_0322_sml.jpg

IMG_0323_sml.jpg

IMG_0328_sml.jpg

IMG_0330_sml.jpg

IMG_0333_sml.jpg

IMG_0334_sml.jpg

IMG_0336_sml.jpg

IMG_0337_sml.jpg

IMG_0339_sml.jpg

IMG_0340_sml.jpg

IMG_8876_sml.jpg

IMG_8878_sml.jpg

IMG_8879_sml.jpg

IMG_8880_sml.jpg

IMG_8881_sml.jpg

IMG_8882_sml.jpg

IMG_8884_sml.jpg

IMG_8885_sml.jpg

IMG_8887_sml.jpg

IMG_8889_sml.jpg

IMG_8891_sml.jpg

IMG_8894_sml.jpg

IMG_8896_sml.jpg

IMG_8900_sml.jpg

IMG_8903_sml.jpg

IMG_8907_sml.jpg

IMG_8910_sml.jpg

IMG_8912_sml.jpg

IMG_8916_sml.jpg

IMG_8919_sml.jpg

IMG_8921_sml.jpg

IMG_8922_sml.jpg

IMG_8924_sml.jpg

IMG_8925_sml.jpg

IMG_8928_sml.jpg

IMG_8929_sml.jpg

IMG_8933_sml.jpg

IMG_8937_sml.jpg

IMG_8938_sml.jpg

IMG_8940_sml.jpg

IMG_8942_sml.jpg

IMG_8945_sml.jpg

IMG_8946_sml.jpg

IMG_8947_sml.jpg

IMG_8948_sml.jpg
 
As ALWAYS,.... some really AWSOME photos. :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Thanks for sharing the experience with us all.
 
Great fotos Hando.

Dankie vir n lekke dag van goeie geselskap en lekke bike ry almal. Ons doen dit sommer gou weer.  :thumleft:
 
Dammmm .....I should have gone.
Looks like a very lekker ride and great photo's Hando.
 
 
Thanks Hando for organizing an awesome ride  :thumleft:

Really enjoyed myself and was nice to meet some fellow dogs.

All in all a great day out on the bikes  :ricky:

Great pics, thanks
 
Dit was inderdaad n baie lekker dag!

Ek dink veral vir die ervare groot bike manne moes dit n baie laid back rustige trippie gewees het.

My opwindig het al die Vrydag middag begin toe Rowwe Rot Riaan my by my werk gekry het ons ons van daar af (Parow) Sir Louries pas oor, Hermanus toe gery het.

Julle ken mos daai klein tug boats wat die groot bote trek? We'll ek het so gevoel in die skadu van sy GS bike.  Dit was lekker!  Dit het ook baie tyd gespaar want as ek op my eie moes ry sou ek Stellenbosh, Gordonsbaai, Rooi Els om gery het om die ergste verkeer te vermy.

Anycase, Saterdag oggend het die honne wat saam met Hanno van die Kaap se kant af gekom het vir Nismark, Rowwe Rot en maw by Savanna Cafe in die dorp ontmoed waar ons ons pensies boep gebreakfast het. Van daar af en ons Standord toe gery, regs van die dorp afgedraai, iewers links op grondpad gedraai en verder gery.

Die wolke was maar grys en laag op die grond en hier en daar het so druppeltjie of twee op n helmet geplons.

Ek kan nie die volgorde van die rit onthou nie.  Was dit eers Salmons dam of Sandy Glen?

tussen Stanford en die grondpad waarop ons afgedraai het was daar n kampie langs die pad met wild in.  Het julle ander ook die Albino springbokkie gesien? 

Die Sandy Glen pad is regtig pragtig. Vir die ouens wat nog nie daar was nie sal ek dit so beskryf:
Dit lyk soos n bosboupad as mens daar inry. Grondpad met bosse langs die pad. As n mens so ent ingery het, verander  die landskap.

Dit raak vir  n sprokies wereld.  Met n boomtonnel waarin jy ry.  Dit voel amper asof die tonnel se dak n endtjie van jou kop afhang. Alles raak meer skaduryk in kleur.  Dis een van daardie plekke, waar n mens wens die pad hou vir kilometers en kilometers aan.  Want mens wil nie uit die mooiheid daarvan ontsnap  nie.  Maar net soos alle goeie dinge hou die tonnel op. Dan verander die oppervlakte van die pad en so ook die gesigveld.

  Dit raak n onvriendelike stuk grondpad met n  sloot waarvoor jy jou throttle lekker moet oopdraai en na die sloot is dit sinkplaat opdraand.

Ag shampies, het ek nou nie in eerste rat daar uitgekruip nie!  Toe.....was dit tyd vir deathgrip. Want toe ons op die "kruin" van die bult kom was daar los sand patches. 

Vir my was dit scary.....maar as ek so na die groot fietse se wielspore gekyk het, lyk dit of een of twee manne hul gate uit geniet nie.

Verder af in die pad het daar beeste gestaan en vreet.  Daar was geen draad tussen die beeste en die pad nie.  Ek kon nie help om te wonder of hulle te veel artificial hormone inkry nie, want hul het net daar gestaan en kou. Mens net so met die oe dopgehou.  Het nie eers geskrik vir Nismark se bike nie, en sy blou gevaarte is BAie hard!

Die groot kokkedore het geduldig met hul bikes vir ons gestaan en wag op die einde van die pad.  Dis nogals n humble gevoel.....om te dink dat almal spesiaal vir jou en jou klein fietsie staan en wag.

Baie Baie dankie julle.

Van daar af het ons Elim toe gery.

Elim het n baie ryker geskiedenis.  Ek het al opgelees van die plekkie en wou dit nog altyd graag besoek het.

Die  vye bome wat mens voor die wit huisie sien staan is die oorspronklike vybome uit die jare toet uit. Hul troues is baie uniek, of liewers die dorp se tradisie. Op die vooraand van die troue gaan sit die mense palmtakke en blomme by die kerk sodat die mense weet daar gaan iemand trou. Nadat die paartjie dan getroud is loop die hele gemeenslap saam met hulle deur die dorp.

Bietjie vreemd, maar mooi ne?

Hul het die oudste werkende horlosie in die land (duits). En as ek dit nie mis het nie het hul gepersde (gedroogde)  blomme uitgevoer het na Engeland toe nie.

Nou raak my water bietjie laag.  More vertel ek verder hoe ek die noob rit ervaar het.
XXX

 
Dit was nou vir my interessant om daai Sandysglen paadjie uit jou oogpunt te lees. Ek het dit nou al so baie gery ek sien dit amper nie meer nie. Ek sal moet stadig ry vir n slag en dit net weer geniet.  :)

Thanks Dusty Rusty.  :thumleft:
 
Ahhhh very nice RR Guys and Dolls

Sorry I missed you

Well done Hando , baie mooi
 
ROV Rat, ek het beslis weer n afspraak met daai pad. 

Ek gaan my nie laat bly onderkry deur sand nie!

 
Top