THE KZN BASH -

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
The Clampherdown Team. Well done guys!

Attachments

• kznb34.jpg
    kznb34.jpg
    406.5 KB
Behind the scenes..............where it all happened. Well done!

Attachments

• kznb35.jpg
    kznb35.jpg
    375.5 KB
There was even a band playing some oldies for the oldies (read Woody and Vis Arend)?

Attachments

• kznb36.jpg
    kznb36.jpg
    489.6 KB
Ek het so af en toe gefluit.... wanneer hulle regte musiek gespeel het want daar is net 2 tipes musiek.... ROCK and ROLL.  :laughing4:

Trophies galore! Tommy KransAap most prolly won all of them for drinking? I had retired before the ceremony.

So who won what?

Attachments

• kznb37.jpg
    kznb37.jpg
    381.3 KB
Some dancing girls with old vuilgat-perv Woody 1 (Kobus) checking them out................... :peepwall:

Attachments

• kznb38.jpg
    kznb38.jpg
    419.5 KB
Some earlier pics posted in the Planning a Ride thread.

It got ugly early........................

Attachments

• kznb2.jpg
    kznb2.jpg
    209.3 KB
Jakkals said:
Hierdie lyk na 'n bevange lekker Bash, en met die twee mal karakters daar moes daar baie sports gewees het.  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Hoezit Schalk en Garry,  :lol8:

Daai manne het ons besig gehou.   :imaposer:  :imaposer:

Ek het my dronk gelag.   :patch:

Issie... ek kyk vir die auntie wat kitaar speel se chassis... ek meen die Fender kitaar :imaposer:

The Dream Team. They had their own beer truck parked outside.
ALLEN I & Tommy KransAap

Attachments

• kznb3.jpg
    kznb3.jpg
    148.1 KB
Terence and Die Vis Arende (Louis and Nannie) with eyes wide shut.

Attachments

• kznb4.jpg
    kznb4.jpg
    387.8 KB
Grantis persuading KransAap (Tommy) to take a break from beer and chow some scoff..........the look on his face was priceless!

Attachments

• kznb7.jpg
    kznb7.jpg
    250.3 KB
Vis Arend said:
Jakkals said:
Hierdie lyk na 'n bevange lekker Bash, en met die twee mal karakters daar moes daar baie sports gewees het.  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

:laughing4: :laughing4: :laughing4:

Garry het nie dalk die Haka gedoen nie ? :lol8:

Jakkals said:
Vis Arend said:
Jakkals said:

nie wat ek van weet nie maar KransAap het die volgende oggend die Kaka gedoen............. :deal:

Jakkals said:
Vis Arend said:
Jakkals said:
Hierdie lyk na 'n bevange lekker Bash, en met die twee mal karakters daar moes daar baie sports gewees het.  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Hoezit Schalk en Garry,  :lol8:

Daai manne het ons besig gehou.  :imaposer:  :imaposer:

Ek het my dronk gelag.  :patch:

:laughing4:  :laughing4:  :laughing4:  Het die evidence.  Nogal op video.  :lol8: 

woody1 said:
Issie... ek kyk vir die auntie wat kitaar speel se chassis... ek meen die Fender kitaar :imaposer:

Ek glo jou maar ook nie heeltemal nie, jy sou eerder gekyk het watse eetgery jy kan terug ry Brakpan toe as om die girls dop te hou,  :pot: :peepwall: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Vis Arend said:
Jakkals said:
Vis Arend said:
Jakkals said:
Hierdie lyk na 'n bevange lekker Bash, en met die twee mal karakters daar moes daar baie sports gewees het.  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Hoezit Schalk en Garry,  :lol8:

Daai manne het ons besig gehou.   :imaposer:  :imaposer:

Ek het my dronk gelag.   :patch:

:laughing4:  :laughing4:  :laughing4:  Het die evidence.  Nogal op video.   :lol8: 

Nou gooi daai video uncle,,,,,,,,,,,,,, is die bewoording nog dieselfde,,, mielies op die kop,,,,,,, :lol8:

Jakkals said:
woody1 said:

Ek glo jou maar ook nie heeltemal nie, jy sou eerder gekyk het watse eetgery jy kan terug ry Brakpan toe as om die girls dop te hou,  :pot: :peepwall: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

hy het my bril ook gesteel.