Nice photos. You can lean the bike to the RHS as low as you can and then back up again. This happened to me in Nam and I made it to the next town about 20 km. This trick was told to me by the late Lenny from BMW.Solo dagtrip in die Boland
Op die ingewing van die oomblik het ek besluit om 'n draai te ry.
'n Mooi koedoe van metaalplaat naby Klapmuts
View attachment 862121
Du Toitskloof pas.
Altyd indrukwekkend
View attachment 862123
Die Hugenote tonnel se ingang, met die ou pas daar vêr bokant
View attachment 862124
Die westelike ingang van die ou tonnel
View attachment 862126
Baie mooi uitsig anderkant Slanghoekvallei, na Wolseley se kant toe. Grasgroen wingerde.
View attachment 862127
Die laagwaterbrug oor die Breërivier
View attachment 862133
Bainskloof, naby die Bushpub
Oral is dit mooi groen en die helder kleure van lenteblomme staan mooi uit.
Maatjies in kleur!
View attachment 862134
Bainskloof pas is baie mooi ná die restourasie.
Padoppervlak is puik en die klipwerk aan die afgrondkant is al die pad baie mooi en stewig herstel
View attachment 862135
View attachment 862136
View attachment 862138
'n Mooi troppie springbokke by La Vita restaurant buite Wellington
View attachment 862139
Interessant hier is dat die 12 ramme apart wei van die 7 ooie (en twee lammers). Mens sou dink ten minste een ram sal hom by die ooie hou.
En terwyl ek my verwonder begin die GeelKameel proes hier onder my. En vrek ---- petrol is gedaan !
Die meter wys 80% petrol terwyl die tenk leegloop!!!
Gelukkig het die eienaar van La Vita 'n houer met twee/drie liter petrol vir sy grassnyer.
Hy was vriendelik genoeg om sy regterhand, ene Fattie, met die kosbare petrol saam na die droeë GK te stuur.
View attachment 862144
Ek het volgemaak in Wellington
'n Baie mooi jakaranda in blom (soos ook oral te sien is op die dag se roete)
View attachment 862145
In die Paarl het ek hierdie kleurryke winkel gesien en gestop vir 'n foto en íets koud te drinke te koop.
View attachment 862146
Op die pad deur Simondium het ek die Franschoek Trem gesien ry. Ek het nie geweet hy ry so vêr uit Franschoek nie.
View attachment 862150
Die mooi Franschoekberge gesien vanaf Pniel.
View attachment 862151
Via Helshoogtepas deur Stellenbosch, waar ek by Coetzenburg die standbeeld van Dok Craven en sy hond Bliksem gesien het.
Dok sou baie trots gewees het op ons springbokspan, al lyk rugby deesdae baie anders as in sy tyd.
View attachment 862147
Dit was 'n baie rustige, lekker trippie, plus 'n sonder-petrol-staan (vir die eerste keer in my mfiets loopbaan) wat gelukkig sonder veel moeite opgelos was.
Maar die petrolmeter het aandag nodig
Thought it might be stopmotion reelSorry.....tripple sent
Thanks for the tip. I actually tried it, but had no success. Dalk was ek te haastig, of nie vêr genoeg oorgeleunNice photos. You can lean the bike to the RHS as low as you can and then back up again. This happened to me in Nam and I made it to the next town about 20 km. This trick was told to me by the late Lenny from BMW.
I had the same Mandarin colour 1150 GS. This was twenty years ago so was a lot stronger then and was able to lean the bike down onto my thigh. Only works leaning to the RHS.Thanks for the tip. I actually tried it, but had no success. Dalk was ek te haastig, of nie vêr genoeg oorgeleun
It is also possible that different year models 1150/1100 has different plumbing around the tank
Baie lekker!!Woensdag namiddag - Sport Parade!
View attachment 862742View attachment 862743View attachment 862744
No idea. It's quite a primitive thing....thick glass fibre. Unlike the rider who is highly polishedDaai skerm lyk soos die wat Bikesnbits verkoop?
Ah Montague pass, by far your favourite pass.Woensdag namiddag - Sport Parade!
View attachment 862742View attachment 862743View attachment 862744
Thank you for readingDid a quick loop from Stellies via Botrivier, tried going Phisantekraal around to Caledon, road was unpassible due to recent floods. Did Greyton and then Riviersonderend little N2 and that gravel shortcut towards Mcgregor after short stint on R62. From there Robertson, Eilandia then home via Franschoek again. Started at 0700, bumped into a mate at a coffee shop in Franschoek and lekker chats along the way with locals. 38 degrees close to Worcester, had to stop for the first time and the little shop on Eilandia road got a glass bottle coldrink. Gave the return back and got offered a Wilson toffe. In fact 2 Wilson toffee's. 540 km and back home at 15h30.
Havent done this for ages. Might be the fact that my bike got its 40k service and it feels brand new.
Enter your email address to join: