Yami and Pillion Back road ride report

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nice! Die S10 manne sit die myle maklik aan.

LouisXander said:
Nee wat. Jou brieke werk net beter as myne!!

Jupiter hou mos sommer een van die dae n XT Bash ;) Ongelukkig is ek nou nie inni land nie :-\
Moet my belasting toer daar buite gaan doen en ook maar die dollar slaan terwyl die rand seerkry :pot:

Oi !
Die R339 waarvan jy praat is anders bekend as die Prins Albertpas. Jare terug het ek op n padkaart gekyk en gesien dis n kortpad tussen Uniondale en Knysna...dit was skemeraand en ek was moeg, en nie lus om al die pad na George en dan weer terug Knysna toe te ry nie.... Dit was nog in my Golf GSX 1.8 sonder lugreling.
Erg gesweet in die kar, want die oomblik wat jy die venster oopmaak ...was die kar vol stof binne-in.

Dis die Prins Albertpas en die Montaguepas wat albei effens snaaks geleë is wat maak dat hulle nie so bekend is as die Seweweekspoort, Swartbergpas en die Hel byvoorbeeld nie....

Red Swallow said:
Oi !
Die R339 waarvan jy praat is anders bekend as die Prins Albertpas. Jare terug het ek op n padkaart gekyk en gesien dis n kortpad tussen Uniondale en Knysna...dit was skemeraand en ek was moeg, en nie lus om al die pad na George en dan weer terug Knysna toe te ry nie.... Dit was nog in my Golf GSX 1.8 sonder lugreling.
Erg gesweet in die kar, want die oomblik wat jy die venster oopmaak ...was die kar vol stof binne-in.

Dis die Prins Albertpas en die Montaguepas wat albei effens snaaks geleë is wat maak dat hulle nie so bekend is as die Seweweekspoort, Swartbergpas en die Hel byvoorbeeld nie....

Dis hy daai :deal:
Daar was juis twee rental karre ook op die pad gewees :lol8:
Alfa en n vol gekiete Landrover van een van die 4x4 rental maatskappye.