Namibian family affair! rigting noord…met n neiging, die weste in!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

briv

Race Dog
Reaction score
153
Bike
KTM 990 Adventure
Turning 50 this year I was yearning for an adventure to celebrate, and investigated a Enfield trip in the Himalayas with Fanie from Thruxton Motorcycles. The day I committed, my sister Marisca and her husband Eugene invited me along on a 14 day Nam trip, with sponsored fuel (on a 990 that is generous !!). I cancelled the Himalayas !

Eugene BMW F800GS
Marisca BMW F659GS TWIN
Len KTM 990 ADV

JPEGImage671667.jpg

Vrydag 18de April vetrek----terug Vrydag 2de Mei

En so begin die aftel van dae , die ontwerp van farkels, die pak, die vas trek die afhaal en weer pak en dan kom dit als bymekaar. Ons het so een beplanning sessie gehad, en besluit om die hele trip net te chill en dag vir dag die kaart te check en so ons volgende pva (plan van aksie) te bepaal.

Ons rigting is Noord… met n neiging, die Weste in…………

Eerste bymekaarkom plek is die Rivera Hotel Velddrif en n biertjie word geklink. Marisca se goeie vriende Nora op hulle seun se XR125 en Erhard op sy 1200GS join ons tot op Malkoppan vir die eerste aand se kamp, Nora, het n week of wat gelede haar learners gekry !

My besluit om die groepie teen die weskus op te vat, gee almal so smakie van wat dalk kan voorle op van die Nam paaie, die mis het saam gespeel en net buite Elandsbaai, na nog n ligte germaanse hops drankie, verlang ons verwoed na wipers !   ;D

Tente opgeslaan, volunteer ek om met die 125’ie gou die shopping in Lambertsbaai, te gaan doen, min wetend dat dit my joppie vir volgende week of twee gaan wees ..DIE SHOPPER !

(van n 990 na 125 in onder n uur is vreesaanjaend…….laai nog n sak hout agterop plus a plastiek sak oor die handlebar en ry dan, in die digte mis, half skemer, sinkplaat pad, throttlehand alleen, ander hand om die sakhout geklem…..dit was scary !)   :eek:

Terwyl ons tyd verwyl met van Erhard se blikwater, stop daar n ou met n Lexus en kom maak kennis. Die, is toe Attie Esterhuizen van Swakopmund  (Braklaagte op die forum), ons gesels land en sand, kry rigtings en paaie, en vertel bike stories. Ons ruil sel nr’s uit en belowe om kontak te maak in Swakop.
Die lang erts trein ry sy ry, en die geskerts gaan oor die lang tyd wat n paartjie kan paar en die trein alle smeulende geluide sal verbloem…. :peepwall: .Ek knip maar net my oe….en toe gaan slaap ek.

Attachments

• JPEG Image (635973) (Small).jpg
    JPEG Image (635973) (Small).jpg
    47.5 KB
  • JPEG Image (637377) (Small).jpg
    JPEG Image (637377) (Small).jpg
    72.8 KB
  • 20140418_134154 (Small).jpg
    20140418_134154 (Small).jpg
    90.9 KB
  • JPEG Image (638697) (Small).jpg
    JPEG Image (638697) (Small).jpg
    46.2 KB
  • JPEG Image (640091) (Small).jpg
    JPEG Image (640091) (Small).jpg
    35.8 KB
  • JPEG Image (652672) (Small).jpg
    JPEG Image (652672) (Small).jpg
    25.1 KB
  • JPEG Image (634795) (Small).jpg
    JPEG Image (634795) (Small).jpg
    53.5 KB
Vroeg die volgende dag is ons op, om die groot tog te begin…..

Koebaais aan Nora en Erhard en da glip ons al teen die weste op spoorlyn langs tot in Lutzville en dan weer verder wes om die Nuwerus pad te kry vir die aansluiting met die N7.

In Springbok die laaste shopping gedoen en toe’s ons fort, grens toe. Al die formaliteite is vinnig afgehandel , petrol ingegooi…dis darem R2 n liter goedkooper aan Nam se kant.

Carlos se plek het my geroep want ek en Anda het in ons prille jeug die roei trip meegemaak, nogal oor n nuwe jaar !!! Dit was n moerse paartie.

JPEGImage675958.jpg

JPEGImage674530.jpg

JPEGImage667361.jpg

Felix Unite het ons met ope arms ontvang, ons lekker gras spots aangewys, en Carlos het my kom haal, bar toe….bier was nou die priority ! Carlos het die plek in n besonderse mooi oorstaan plek omskep, met alle geriewe denkbaar. Ek onthou net die een grasdak skuiling met die oop riet storte van 20 jaar terug.

Hey Andrew …Carlos sends regards !!

Volgende oggend is die kaart bestudeer en daar gaat ons , al met die rivier af , Weste toe.

Dit was maar redelik warm en so nou en dan se stop om in rivier water af te koel het gehelp.

Rosh Pinhae het ons by die lodge n oase gekry wat bier en kos voorgesit het, en ons in die swembad laat afkoel het…lekker man uitstekend!

Toe roep die pad Aus toe. So 20 km buite RP het n lekker bui reen uitgesak en ons so vir 10 min lekker nat gereen….Dit was besonder spesiaal, die reen in die woestyn……….

So bietjie afleiding was ook nodig en die hoekpaal het n paar kweste weg !

Bier is weer die priortyd gemaak, en op die Bahnhof Hotel se stoep het ons genotvol geteug aan die bruisdrank van hops en Delheim se wyn  :biggrin:. Dis n pragtige plekkie met n streng Duitse Tannie wat met n ysterhand regeer ! Die 3de aand se vuur was n sit vuur, ons het sommer die skaap skenkel by die hotel bestel.  Lekker geeet en stront gepraat by die’ vuur
Na dit het ek myself op my ATG postupiediek uitgerek en sterre gekyk, tot ek vas geslaap het. (moet net hier se, daai bed slaap ongelooflik lekker, met n klein self inflating matra bo op)

Vroeg oggend het ek so bietjie met die kamera gespeel…..(die point and shoot se manual het net twee Fstop nr’s !)

Attachments

• JPEG Image (112464) (Small).jpg
    JPEG Image (112464) (Small).jpg
    63 KB
  • JPEG Image (739256) (Small).jpg
    JPEG Image (739256) (Small).jpg
    66.5 KB
  • 20140420_194419 (Small).jpg
    20140420_194419 (Small).jpg
    63.7 KB
  • JPEG Image (125417) (Small).jpg
    JPEG Image (125417) (Small).jpg
    41.8 KB
Toe is ons Klein Aus toe en toe Luderitz se pad af.

Perde gesien…..

Kamp plek in Luderitz was Shark eiland en ons was baie gelukkig dat die wind ons uitgelos het ! En soos die gebruik het ek gaan shopping doen !! en Eugene en Marisca het hulle dele gedoen…cooking en cleaning !

Dit was ook my en Anda se 24ste huweliks herdenkink en ek het promptly n botti rooi pak gegee.

Die volgende dag (dag5) is ek eers deur die Kolmaskop area. Dit is nogal verstommend wat die ou mense daar vermag het, alle material was van die beste en mees duursaamste, die houtwerk was van die beste……inoferende ingeneurs vernuf

En  nou het EK.. ook die bad foto  ,, ok!!  :biggrin:

Toe is ons vort… Aus petrol en toe tot by Tirool. Die storie is n boer- soek- n- vrou ene..

Pedrie het n ad in die Landbwb geplaas, Hermien het respond, hulle het ontmoet en nou is sy die werfbaas en klein Pedrie klap teiken met sy windbuks die werf vol….

Hulle het drie pragtige staan/kamp plekkies in gerig met nuwe skoon ablusie geriewe, sy het selfs bier in die yskas gehad, en die biltong en droe wors was smaaklik lekker !

Ons bure (bakkie kampers) het ons oorgenooi vir n pot, hulle moes gesien het ons begin te lei aan skeurbuik, toe ons sulke veraf **** gee in die rigting van die vars groente. Dankie Johan en Carina dit was befork..en lekker.

Pedrie het ons aangeraai om sonondergang te gaan hou op n berg so 10 km van die kamp af en Johan hulle het ons saam genooi in die bakkie.

Dit was n hoogte punt, letterlik en figuurlik… dit is soos by Henk hulle in die Tankwa, verskil is jy kyk oor n 50 000 hektaar vlakte uit !!!! Kyk maar self die going, going, gone pics …….

Attachments

• JPEG Image (263540) (Small).jpg
    JPEG Image (263540) (Small).jpg
    50.2 KB
Dag  6 het aangebreek , en dit was die groot een, D707,  Garden route of Namibia, of so se almal !
Ons het vroeg weg gespring en alles het mooi geharloop tot ons die eerste stuk sanderige pad strike so 25 km in….

Eugene ry voor en hy cope goed, Marisca veloor bietjie konsentrasie, en ek sien hoe kry sy n tankslapper en low side sy dat die so sand spat !!! Ek gee n lang uit gerekte “@#$%” en draai die KTM se oor om vining daar aan te kom.

Sy is OK maar ly aan bietjie skok, ek check of sy als kan beweeg . alles check uit behalwe haar linker bo been is lam en seer.
Die bike tel ek op en check gou alles deur……start, maar wil nie bweeg as ek haar in rat sit nie, soos n clutch wat gly……Forket hiers nou groot besluite wat moet gebeur.

Eugene kom intussen terug gery. En ons begin planne te maak vir recoveries ens voorts.

Ek gaan weer deur die bike, die keer volg ek die clutch kabel van bo af tot onder…en net voor hy eindig, onder sien ek toe die kabeltjie se sleeve het op geskuif en die hele spul onder spanning gesit, dus hoekom daar nie ratte is nie, die clutch bly half in getrek !!!skuif die spul gou in die regte plek in en daar is alles gesort, net die screen wat in die slag gebly het.

Eugene haal gou die blinkwater uit en na almal die brand afgesluk het, hergroepeer ons en besluit om terug te draai en met die C13 verder te ry.

Die lepel sement storie het bietjie gehelp om Marisca weer op haar bike te kry ……

Ek het besef dat die volgende stuk pad teen effens stadiger pas gaan gebeur agv van die val en my reg geskuif vir so bietjie blomme kyk !!!

Verder aan is ons weer deur n sand kol en paddle was die in ding nadat Eugene sy beurt gekry het, gelukkig teen stadige eerste rat spoed,  Ek het daai dag 3 of 4 BWM’s opgetel he he he !!

Attachments

• JPEG Image (917486) (Medium).jpg
    JPEG Image (917486) (Medium).jpg
    100.6 KB
  • JPEG Image (329144) (Medium).jpg
    JPEG Image (329144) (Medium).jpg
    161.7 KB
  • JPEG Image (323738) (Medium).jpg
    JPEG Image (323738) (Medium).jpg
    81 KB
  • JPEG Image (918829) (Medium).jpg
    JPEG Image (918829) (Medium).jpg
    87.8 KB
  • JPEG Image (320949) (Small).jpg
    JPEG Image (320949) (Small).jpg
    71.4 KB
:sip:

Dankie vir die rr Briv :thumleft:
Baie mooi fotos ook :drif:

Ai daai vrou lyk verwese daar langs die pad. :( Gelukkig niks gebreek. :thumleft:

Awesome RR- Briv! Wat n great ervaring saam met julle gewees! (Daai vrou (ek) wonder of als nog sit waar dit behoort te sit....)

Lyk lekker.    Ons het eintlik lanklaas 'n lekker Nam/Suidwes RR hier gehad.  :sip:

Beta is n awesome plek, ons het lekker gebly en weer die son sien onder gaan op die mees idiliese wyse.

Moet die besonderse kamp plek met jou eie balkon nooit mis ry nie  :thumleft:

Moes eers bietjie patch werk doen op Marisca se slaapgoed  ;)

Attachments

• JPEG Image (346931) (Small).jpg
    JPEG Image (346931) (Small).jpg
    59 KB
  • JPEG Image (341047) (Small).jpg
    JPEG Image (341047) (Small).jpg
    27.7 KB
  • JPEG Image (354479) (Small).jpg
    JPEG Image (354479) (Small).jpg
    63 KB
  • JPEG Image (357246) (Small).jpg
    JPEG Image (357246) (Small).jpg