Back from the Van der Kloofbash !

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Raka

Race Dog
WD Vendor
Reaction score
Bike
BMW R1200GS Adventure
Back safe.
Special thanx to Killroy and Journeyman for exellent logistix this time.Thanx to all that attended and helped to make  :thumleft: BIG party!

Raka said:
Back safe.
Special thanx to Killroy and Journeyman for exellent logistix this time.Thanx to all that attended and helped to make  :thumleft: BIG party!

So all home safe? 8)

....did I mention the word babelaaaaaaas!?

Ek was voor die kamera (ek dink) hierdie keer ! Eintlik is ek bietjie skrikkerig vir die fotos......

ill post some pics on photobucket soon...some needs sensoring first...lovely bash...thanks...

Taster in the mean time

Attachments

• DSCF8190 [1024x768].JPG
    DSCF8190 [1024x768].JPG
    135.6 KB
Thanks for a excellent bash,very well organized,Journeyman for president!
Enough and ecellent meat packs,salad to die for,enough beer,what can you ask more!
Congrats on a very good bash,myself and Hermit safely back,and very tired but happy,was an A1 party...

Yeah, thanks to organisers , everything was perfect .....  :thumleft:

Raka said:
Eintlik is ek bietjie skrikkerig vir die fotos......

Ek myself.

As iemand my naam daar sien rondlê het, hoop ek maar hulle het hom opgestel en bietjie afgestof, en is hy oppad terug hiernatoe ;D

hehe. Did you remember to bring your name Raka?  :pot: :biggrin:

Awesome party. Thanks to all who attended en dat julle so soet is.  :biggrin:

Bike Rally? WTF? The rally okes will kill us if they find out we did not keep their name high. :imaposer:

Me, Orange Swifty & Cocky all safely back home - what a jol (and did I mention babbelas)

Very nice meeting plenty new faces

@JM - shot for all organizing :thumleft:

Hey da ok veilig trug wag nog vir my spaarlewer om te herstel BIG THANX to the Bash organisers and a spesial thanx to COCKY for the lift in di vito en dan laastens wil ek net se wanneer is die volgende een...  Oja vir my tweeling boet ETS ek like jou Crocs my bra

Guys and girls. Lot's of work beforehand in the back ground by lot's of people.

OETIE was MAIN organizer. He arranged everything on-site. All negotiations before hand (including the potato salad :biggrin:) , bar facilities etc.  :thumleft: :thumleft: 8) 8)

Oetie dan baie dankie aan jou ook,great stuff!! :thumleft:
Ek en Hermit oppad terug vandag, was warm en ons moes nood stoppe doen vir ontwatering asg van babbelaas, moet se chalet nr 7 se manne was nogal goed gespat gewees,Orangeswifty sorg net volgende keer dat jy 'n pp het as jy wil jou planne deurvoer vroeg inni oggend ure.....Zetman en jy het ook geen einde nie! >:D
BBerryBash2010pics261.jpg

n Lekke party is as jy die volgende oggend 120kmh huistoe ry .  :imaposer:

Ja nee di manne was goed onder die prop gisteraand... ek was ma effens broos va'more... lekker saam jou gekuier mnr De Jager..

Veilig terug!
Jammer as ek iemand wakker gemaak het toe ek 04h00 terug ry Kaap toe. Het 12h30 in Somerset aangekom.

Dankie aan die organiseerders. Dit was moerse lekker.

Lekker om so baie nice mense te kon ontmoet.